Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Rozmawiałem dziś z konduktorem, mówił ze większego szmelcu to nie mieli jescze i ze Newag robi 2 razy lepsze pociągi
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jasne, nadrobi, dopiero co zakręt minął i ma już 60 minut opóźnienia. Nowoczesność na najwyższym poziomie!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przepraszam, 70 minut :]
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To jest tak jak PESA robila zamowienia 24/h :) Teraz 24/h beda je naprawiali.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Polskie PKP to jakiś żart.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A ja myślę, że chodzi o to aby wykończyć polską Pese tylko ona jeszcze pozostała.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To nie jest pierwsza awaria tego składu. Codziennie są z nim problemy, ale tak to jest jak się składa wszystkie zamówione pojazdy w ciągu jednego miesiąca... Jakość i wyciszenie nie do porównania z Flirtem.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W Holandii każdy by dostał zwrot za bilety ciepłą kawę i docelowy dojazd gratis u nas zdzierstwo i kpina z ludzi
Zaloguj się, aby oddać głos
0
PKP pojedziesz...k....pojedziesz
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W sylwestra też była awaria tego pociągu ;-) Dokładniej - awaria drzwi, przez co do Lublina dojechaliśmy z 1,5 godzinnym opóźnieniem.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak można 46 minut opóźnienia nadrobić na trasie Warszawa - Lublin ? Kompletni idioci.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Chcieliście nowych pociągów to się bawcie a poczciwe wagony niech sobie stoją dalej w krzakach.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Do czego prowadzi nadmierna komputeryzacja.150 lat temu parowozy jeżdziły w największe mrozy. Maszynista stał na mrozie i przy palenisku.Dzisiaj trudno sobie wyobrazić. Ale te przypadki powinny sugerować, żeby komputeryzację sprowadzić do niezbędnego minimum. Inaczej będzie jw.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Rebiata!! kancerta nie budiet, patamu szto spier***iłsa patefon!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Rozmawiałem dziś z konduktorem, mówił ze większego szmelcu to nie mieli jescze i ze Newag robi 2 razy lepsze pociągi
Bo to prawda. Ich produkty zawsze były slabe. Te ich ED74 co od 8 lat ciągle sie psują, itd. Szynobusy Pesy są słabe w porownaniu do Newagu . U nas w lubelskim są to sa134 pesy i sa137?? Newagu. Chyba nikt nie powie że by wolal jechać tym sa134.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A Pesa twierdziła, że to "polskie pendolino" będzie zdolne osiągać 250km/h jak nie jest w stanie ogarnąć zamówienia na 20 EZT-ów do 160km/h. Może za 20 lat się uda... ;) A tymczasem, bezpieczniej będzie omijać IC Bystrzyca.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Chcieliście nowych pociągów to się bawcie a poczciwe wagony niech sobie stoją dalej w krzakach.
Chcieliście nowych pociągów to się bawcie a poczciwe wagony niech sobie stoją dalej w krzakach.
To prawda. Kiedyś ZNTK remontowały tabor, utrzymywały w sprawności.Stary tabor jest bardziej niezawodny.Jest tak z powodu prostoty budowy dawnego taboru. Nowy nie sprawdza się.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
buahahahahahahahahahahahahahahahahaha polactwo!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Darty ledwo zaczęły jeździć i od razu awaria za awarią. Już przynajmniej 3. raz Dart zostaje uziemiony. Gamy Pesy też padają jedna za drugą - jeżdżą ledwie kilka miesięcy, a w tej chwili większość stoi zepsuta. Macie jakość "polskiego" producenta. Ale oczywiście Polaczki nadal będą narzekać za każdym razem, kiedy zostanie kupiony porządny produkt zza granicy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No pierdolino tez się psuło na początku
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 4

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem" aby dodać komentarz: