Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Ja przed każdym przejazdem zwalniam do 10 km/h.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Zawsze na tym przejeździe zwalniam do 10 na godzinę – mówi Paweł z Lublina." "Ja przed każdym przejazdem zwalniam do 10 km/h." Guest Zaś ja zatrzymuję się przed KAŻDYM przejazdem.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Patrząc na rodzaj płyt jakie czekają na wbudowanie, to stan przejazdu będzie lepszy przez jakiś rok, nie dłużej. Potem będzie podobnie jak jest. Chyba że takie jest założenie aby do czasu modernizacji linii kolejowej 68 wytrzymało, a potem założą coś na miarę naszych czasów np. tzw. mirosława (np. przejazd w Miłocinie czy w Lublinie na Nowym Świecie przy Wrotkowskiej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A kto to widział w XXI wieku w cywilizowanym kraju płaskie przejazdy!. Ile kosztowałby przejazd bezkolizyjny ?. Remonty i przebudowy na przestrzeni ostanich 100 lat na pewno przekroczyły i to znacznie koszt budowy wiaduktu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: