Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Będziemy skazani na busy? Mamy stracić kolejne pociągi

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 17 października 2017 r. o 06:57 Powrót do artykułu
Co robić jak nie ma pociągów ? Przestać jeździć koleją i podróżować busami lub samochodem. Ja od 20-lat nie jeżdźę koleją.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
no trudno, mnie nie stać aby sobie kupić pociąg, pozostaje samochód.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a kto dzisiaj jeździ koleją? Chyba tylko stare babki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
koleją jeżdżą tylko zniżkowcy. Nikt normalny nie traci tyle czasu na zwiedzanie świata.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak nic nie robia zle jak buduja remontuja tez zle.na piechote chodzic i trawe wydeptywac bo jak zaczna robic chodnik to tez beda krzyczec ze rozkopane.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ta modernizacja to porażka narazie tylko częściowo zdjęli tory i właściwie tyle
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
...AD 2022 gdzieś w okolicy Lublina : "popatrz wnusiu tak wygląda pociąg"...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z Lublina do Krakowa przez Rzeszów.Dość dobre połączenie.Pociągiem TLK do Rzeszowa 2.5 godziny. Potem dużo połączeń. PKP, Polski Bus Marcel.Leo Express
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A właściwie to co komu po tym, że pociąg dojedzie do Pilawy? Potem 60 km piechotą przez lasy i wpław? Nie dało rady zacząć modernizacji także od drugiej strony, do Otwocka i Pilawy, jednocześnie? Trzeba było wpakować w modernizację zmodernizowanej linii z Warszawy do Poznania, by skrócić czas o 15 minut? Sorry PKP, ale jesteście jednym wielkim obciachem logistyki, komunikacji i zarządzania! Życzę przyjemnego pobytu lub dalszej dobrej podróży... pffff
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wow, już za 5 lat będzie można pojechać pociągiem do Warszawy, super. Biorąc pod uwagę, że ekspresówka będzie znacznie szybciej, sporo klientów przeniesie się na komunikację samochodową, która jest coraz wygodniejsza i po oddaniu ekspresówki też będzie szybka. Ciężko będzie PKP odzyskać straconych klientów. Co do logistyki całego remontu, to widać zupełny brak planowania. Można było pomyśleć wcześniej o przygotowaniu kierunku na Stalową Wolę, którą kiedyś jeździł włóczęga południa i pociągi do Krakowa, Katowić i Wrocławia, wcale nie zniknęłyby, a nawet wystarczyłby jeden, bo te miasta od Rzeszowa jadąc są na jednej linii. Nawet wydłużenie podróży o 30-40 minut byłoby do zaakceptowania, ale zupełne zlikwidowanie ich to po prostu porażka PKP. W ten sposób koleje pokazały gdzie mają klientów z tej części Polski.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
4 godziny z Hrubieszowa do Rzeszowa. To wycieczka koleją wąskotorową?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do wszystkich kumatych inaczej: do czasu remontu od jakichś ładnych 10 lat pociągi do Warszawy NIE JADĄ przez Otwock. W Pilawie kierują się na Mińsk Mazowiecki i prawie przy tym mieście wjeżdżają na linię Warszwa - Siedlce. Zatem po skończeniu remontu do Pilawy pociągi wrócą na tę trase, którą jeździły przed remontem. Otwarta kwestia w świetle publikowanych danych to taka czy po 2020/22 będą jeździć trasą krótszą przez Otwock. A to że niejździły przez Otwock to kwestia tego, że na odcinku Otwock - Warszawa często jeżdżą SKM stające na każdej stacji a tory tylko dwa . Jeśli zrobią dodatkowe 2 tory (jak w Trójmieście) to kilka minut i kilka km będzie szybciej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Powinni zrobić loty samoLOTem do Wrocka i Gdańska.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kiedyś był taki jeden skazany na bluesa, teraz wy nieszczęśnicy, skazani na busy....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Remont torów na odcinku Dęblin- Lublin ledwo się zaczął a już ma opóźnienia względem harmonogramu. Nie ma co liczyć że uda im się do 2019 roku. Może redaktor dowiedział się u inwestora co jest przyczyną tego opóźnienia?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co to za sieć kolejowa w której żeby dostać się z Lublina na drugą stronę Wisły trzeba jechać do Dęblina. Kompletnym anachronizmem jest to że od 100 lat nie powstała żadna dodatkowa linia kolejowa Lubelszczyźnie (oprócz torów dla ruskich).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A czy za ten remont nie odpowiada kolejny "fachowiec" z pisu niejaki Muszynski?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie przesadzajmy. Kolej w Europie ma się całkiem nieźle. Autobusy tam służą do komunikacji regionalnej, wycieczek i dla obcokrajowców do połączeń międzynarodowych. No, ale niemiecki pociąg to kosmos. Prędkość ponad 240km/h na trasie, zautomatyzowane toalety i cisza. A u nas jakieś pajace ustaliły, że pociagi będą mogły jechać tylko 160km/h? Czym to zostało podyktowane? Chęcią oddania PKP w ręce Deutsche Bahnu? Tak jak ongiś chciano oddać LOT Lufthansie? Pamiętacie owe plany "ratunku" polskiego przewoźnika powietrznego? OLT znacznie miał przekroczyć ten proces. A wystarczyło nie kraść, by wyjść na prostą. Co do aut. To faktycznie we dwójkę już się nieznacznie opłaca jechać autem. Katowice-Chełm bilet 81zł×2=161zł, a autem 400km za 160zł (8l na 100km). Dlaczego się opłaca? Odpada dojazd taksówką. Sześć walizek zobowiązuje. Niemniej kupując bilet nie martwimy się o OC, AC, przegląd, amortyzację i ewentualne mandaty. No i ktoś musi prowadzić auto. A pociąg? Słuchawki na uszy, załączony interek i po 8 godzinach pełny relax. A jak ktoś jeszcze korzysta ze zniżek, to mu auto nie w głowie. Szczerze, to dzięki nim sporo kolej zarazbia. Dzięki studentom nie wozi powietrza. Pamiętam zjazdy, gdy koczowało się w korytarzu 5 godzin. No, ale teraz są drogi i auta. Szczerze polskie drogi to już nie ten ser szwajcarsji co był ongiś. Obecnie drogami lokalnymi jedzie się jak w Niemczech. Wystarczy przejechać się z Kraśnika do Kielc. Dziur nie uświadczysz. Szkoda, że są ograniczenia, bo aż chce się wcisnąć gaz.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To Warszawa i Rzeszów powinny na Śląsk jechać przez Lublin, a nie odwrotnie. PKP pieniążki ładuje w Tunele i kolejne, kolejne, kolejne Zadaszenia w Łodzi która się wyludnia, a Lublinowi, który dąży do pół mmiliona odmawia tak porządnie zadaszonej Hali Peronowej, jak i posagu lokomotywy, nevermind czy poziomej czy pionowej...Ehhh, dycydenci postkomunistyczni z PKP, traktują Lubelskie bardzo źle, notorycznie większość finansowania koleji idzie na Polskę A. Osobiście głosowałbym nad prywatyzacją infrastruktury PKP pomiędzy Wisłą a Bugiem. Sprzedaz tego za symbolicznego eurocenta do Deutsche Bahn, TGV albo SJ. Z pomoca profesjonalistów, w kilka lat mielibyśmy szansę nadrobić zaległości, i zaatakować pozostałe niedobitki PKP na zachodzie polski. Wprowadzając Nowy Ordnung: Lubelskiego Bahna-na na terenie całej RP. Skonczyć z monopolem PKP. Deutsche Bahn w Lubelskiem, to jest to czego Proces Demonopolizacji wymaga. Niemcy może i budowali obozy, ale budowali też piękne dworce i duże hale: peronowe i targowe.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Siedzi od lat PSL na lubelszczyźnie, więc nie powinna dziwić zapaść regionu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...