Co robić jak nie ma pociągów ? Przestać jeździć koleją i podróżować busami lub samochodem. Ja od 20-lat nie jeżdźę koleją.
|
|
no trudno, mnie nie stać aby sobie kupić pociąg, pozostaje samochód.
|
|
a kto dzisiaj jeździ koleją? Chyba tylko stare babki.
|
|
koleją jeżdżą tylko zniżkowcy. Nikt normalny nie traci tyle czasu na zwiedzanie świata.
|
|
Jak nic nie robia zle jak buduja remontuja tez zle.na piechote chodzic i trawe wydeptywac bo jak zaczna robic chodnik to tez beda krzyczec ze rozkopane.
|
|
ta modernizacja to porażka narazie tylko częściowo zdjęli tory i właściwie tyle
|
|
...AD 2022 gdzieś w okolicy Lublina : "popatrz wnusiu tak wygląda pociąg"...
|
|
Z Lublina do Krakowa przez Rzeszów.Dość dobre połączenie.Pociągiem TLK do Rzeszowa 2.5 godziny. Potem dużo połączeń. PKP, Polski Bus Marcel.Leo Express
|
|
A właściwie to co komu po tym, że pociąg dojedzie do Pilawy? Potem 60 km piechotą przez lasy i wpław? Nie dało rady zacząć modernizacji także od drugiej strony, do Otwocka i Pilawy, jednocześnie? Trzeba było wpakować w modernizację zmodernizowanej linii z Warszawy do Poznania, by skrócić czas o 15 minut? Sorry PKP, ale jesteście jednym wielkim obciachem logistyki, komunikacji i zarządzania! Życzę przyjemnego pobytu lub dalszej dobrej podróży... pffff
|
|
Wow, już za 5 lat będzie można pojechać pociągiem do Warszawy, super. Biorąc pod uwagę, że ekspresówka będzie znacznie szybciej, sporo klientów przeniesie się na komunikację samochodową, która jest coraz wygodniejsza i po oddaniu ekspresówki też będzie szybka. Ciężko będzie PKP odzyskać straconych klientów.
Co do logistyki całego remontu, to widać zupełny brak planowania. Można było pomyśleć wcześniej o przygotowaniu kierunku na Stalową Wolę, którą kiedyś jeździł włóczęga południa i pociągi do Krakowa, Katowić i Wrocławia, wcale nie zniknęłyby, a nawet wystarczyłby jeden, bo te miasta od Rzeszowa jadąc są na jednej linii. Nawet wydłużenie podróży o 30-40 minut byłoby do zaakceptowania, ale zupełne zlikwidowanie ich to po prostu porażka PKP. W ten sposób koleje pokazały gdzie mają klientów z tej części Polski.
|
|
4 godziny z Hrubieszowa do Rzeszowa. To wycieczka koleją wąskotorową?
|
|
Do wszystkich kumatych inaczej: do czasu remontu od jakichś ładnych 10 lat pociągi do Warszawy NIE JADĄ przez Otwock. W Pilawie kierują się na Mińsk Mazowiecki i prawie przy tym mieście wjeżdżają na linię Warszwa - Siedlce.
Zatem po skończeniu remontu do Pilawy pociągi wrócą na tę trase, którą jeździły przed remontem.
Otwarta kwestia w świetle publikowanych danych to taka czy po 2020/22 będą jeździć trasą krótszą przez Otwock.
A to że niejździły przez Otwock to kwestia tego, że na odcinku Otwock - Warszawa często jeżdżą SKM stające na każdej stacji a tory tylko dwa . Jeśli zrobią dodatkowe 2 tory (jak w Trójmieście) to kilka minut i kilka km będzie szybciej
|
|
Powinni zrobić loty samoLOTem do Wrocka i Gdańska.
|
|
Kiedyś był taki jeden skazany na bluesa, teraz wy nieszczęśnicy, skazani na busy....
|
|
Remont torów na odcinku Dęblin- Lublin ledwo się zaczął a już ma opóźnienia względem harmonogramu. Nie ma co liczyć że uda im się do 2019 roku. Może redaktor dowiedział się u inwestora co jest przyczyną tego opóźnienia?
|
|
Co to za sieć kolejowa w której żeby dostać się z Lublina na drugą stronę Wisły trzeba jechać do Dęblina. Kompletnym anachronizmem jest to że od 100 lat nie powstała żadna dodatkowa linia kolejowa Lubelszczyźnie (oprócz torów dla ruskich).
|
|
A czy za ten remont nie odpowiada kolejny "fachowiec" z pisu niejaki Muszynski?
|
|
Nie przesadzajmy. Kolej w Europie ma się całkiem nieźle. Autobusy tam służą do komunikacji regionalnej, wycieczek i dla obcokrajowców do połączeń międzynarodowych. No, ale niemiecki pociąg to kosmos. Prędkość ponad 240km/h na trasie, zautomatyzowane toalety i cisza. A u nas jakieś pajace ustaliły, że pociagi będą mogły jechać tylko 160km/h? Czym to zostało podyktowane? Chęcią oddania PKP w ręce Deutsche Bahnu? Tak jak ongiś chciano oddać LOT Lufthansie? Pamiętacie owe plany "ratunku" polskiego przewoźnika powietrznego? OLT znacznie miał przekroczyć ten proces. A wystarczyło nie kraść, by wyjść na prostą. Co do aut. To faktycznie we dwójkę już się nieznacznie opłaca jechać autem. Katowice-Chełm bilet 81zł×2=161zł, a autem 400km za 160zł (8l na 100km). Dlaczego się opłaca? Odpada dojazd taksówką. Sześć walizek zobowiązuje. Niemniej kupując bilet nie martwimy się o OC, AC, przegląd, amortyzację i ewentualne mandaty. No i ktoś musi prowadzić auto. A pociąg? Słuchawki na uszy, załączony interek i po 8 godzinach pełny relax. A jak ktoś jeszcze korzysta ze zniżek, to mu auto nie w głowie. Szczerze, to dzięki nim sporo kolej zarazbia. Dzięki studentom nie wozi powietrza. Pamiętam zjazdy, gdy koczowało się w korytarzu 5 godzin. No, ale teraz są drogi i auta. Szczerze polskie drogi to już nie ten ser szwajcarsji co był ongiś. Obecnie drogami lokalnymi jedzie się jak w Niemczech. Wystarczy przejechać się z Kraśnika do Kielc. Dziur nie uświadczysz. Szkoda, że są ograniczenia, bo aż chce się wcisnąć gaz.
|
|
To Warszawa i Rzeszów powinny na Śląsk jechać przez Lublin, a nie odwrotnie. PKP pieniążki ładuje w Tunele i kolejne, kolejne, kolejne Zadaszenia w Łodzi która się wyludnia, a Lublinowi, który dąży do pół mmiliona odmawia tak porządnie zadaszonej Hali Peronowej, jak i posagu lokomotywy, nevermind czy poziomej czy pionowej...Ehhh, dycydenci postkomunistyczni z PKP, traktują Lubelskie bardzo źle, notorycznie większość finansowania koleji idzie na Polskę A. Osobiście głosowałbym nad prywatyzacją infrastruktury PKP pomiędzy Wisłą a Bugiem. Sprzedaz tego za symbolicznego eurocenta do Deutsche Bahn, TGV albo SJ. Z pomoca profesjonalistów, w kilka lat mielibyśmy szansę nadrobić zaległości, i zaatakować pozostałe niedobitki PKP na zachodzie polski. Wprowadzając Nowy Ordnung: Lubelskiego Bahna-na na terenie całej RP. Skonczyć z monopolem PKP. Deutsche Bahn w Lubelskiem, to jest to czego Proces Demonopolizacji wymaga. Niemcy może i budowali obozy, ale budowali też piękne dworce i duże hale: peronowe i targowe.
|
|
Siedzi od lat PSL na lubelszczyźnie, więc nie powinna dziwić zapaść regionu.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|