Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
To jakaś tajemnica kto ile dał?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
naprawdę z betonu ? no no no :) nareszcie coś drgnęło w tym temacie :) jakość lepsza, trwałość dłuższa, budulec krajowy, a nie importowane komponenty ropopochodne do asfaltu :) i cena nie wiele wyższa od tradycyjnej drogi
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wiadomo, że oba odcinki Budimex wziął.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Autor powinien chyba dodać, że ten beton to będzie cementowy a nie asfaltowy jak to zazwyczaj do tej pory było. O tym czy lepsza jakość zapewne zdecyduje wykonanie a zbyt wielkiego doświadczenia w tej konstrukcji raczej nie mamy, podobnie jeżeli chodzi o trwałość także na rewelacje bym nie liczył. Zależy ona głównie od jakości wykonania i utrzymania zimowego a nasze solenie (NaCl) na beton cementowy działa jak "rozpuszczalnik". Jedynie z tym budulcem mogę się zgodzić, chociaż i to nie do końca. Wszystko zależy od tego skąd Budimex będzie brał cement, wcale nie jest powiedziane, że to będzie krajowy. Natomiast beton asfaltowy i tak głównie składa się z krajowego kruszywa różnych frakcji a asfaltu to tam jest chyba z 5 lub max 7% a i ten pochodzi z naszych rafinerii.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jakiś matoł sobie wymyślił, że będzie to z betonu cementowego zapewne jakiś dyrektor, który zazwyczaj na niczym się nie zna i nie bierze pod uwagę czynników utrzymani i naprawy a okras trwałości to chyba z 5 lat więcej od asfaltowej. Wszystkie oferty z cenami są na stronie generalnej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Moim    skromym    zdaniem S 17 powinny robić 2 firmy jedna z  Lubartowa bardzo ważne z regionu Lubelskiego i   Budimex z Warszawy .2  Najważniejsze praca wykonana była bardzo dobrze z gwarancją
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Moim skromym zdaniem S 17 powinny robić 2 firmy jedna z Lubartowa bardzo ważne z regionu Lubelskiego i Budimex z Warszawy .2 Najważniejsze praca wykonana była bardzo dobrze z gwarancją
Lubartów to bankruci, watpie zeby ich dopuszczono - o ile w ogóle startowali i mowimy o tej samej firmie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Budimex bierze oba kawałki co wiadomo od dobrych kilku dni.....takie mamy media że ich interesuje kot na drzewie a nie sprawy dotyczące regionu. Zamiast spisania info ze strony gddika jakaś gazeta mogłaby się dowiedzieć co z odcinkiem garwolin-wawa który nie ma nawet zaproszenia do składania ofert
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Moim zdaniem tylko DRAGAOS S.A bo tok jak oni robią to nikt nie da rady powoli dokładnie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Moim zdaniem tylko DRAGAOS S.A bo tok jak oni robią to nikt nie da rady powoli dokładnie
To rozumiem taki żarcik był?,bo było widać jak ta firma robiła część obwodnicy Lublina
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zawsze zaczynaja od najłatwiejszych a najtrudniejsze odcinki realizują latami.Efekt jest taki ze całość to pewnie na 2025 bedzie gotowa
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A kto podejmie decyzję o skorzystaniu z reklamacji dotyczącej pierwszego odcinka Kurow węzeł Jastkow który się zapada ma koleiny i ubytki w jezdni a ma on dwa lata. Firma się zwinie a naprawa będzie na koszt podatnika
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zdaniem jakiegoś typa zapada się jezdnia od Kurowa do Jastkowa??? Nie zauważyłem, moim zdaniem to bardzo solidnie wykonana droga.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Autor powinien chyba dodać, że ten beton to będzie cementowy a nie asfaltowy jak to zazwyczaj do tej pory było. O tym czy lepsza jakość zapewne zdecyduje wykonanie a zbyt wielkiego doświadczenia w tej konstrukcji raczej nie mamy, podobnie jeżeli chodzi o trwałość także na rewelacje bym nie liczył. Zależy ona głównie od jakości wykonania i utrzymania zimowego a nasze solenie (NaCl) na beton cementowy działa jak "rozpuszczalnik". Jedynie z tym budulcem mogę się zgodzić, chociaż i to nie do końca. Wszystko zależy od tego skąd Budimex będzie brał cement, wcale nie jest powiedziane, że to będzie krajowy. Natomiast beton asfaltowy i tak głównie składa się z krajowego kruszywa różnych frakcji a asfaltu to tam jest chyba z 5 lub max 7% a i ten pochodzi z naszych rafinerii.
beton asfaltowy? beton cementowy? to jakis konkurs na głupote roku?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Potwierdzam są odcinki gdzie są już dołki a w nich wyrzuca do góry to jest miejsce w stronę do lublin na pierwszych 3 km w ogóle nie równo pierwsze mostki dołki później po 5 km przed zjazdem do BP i przed zjazdem na nałęczów potem przed zjazdem na starą drogę do bidy 3 km doły katapulta i tam gdzie robili rzeczkę znowu się zapada katapulta w drugą stronę trochę lepiej ale też są miejsca gdzie wyrzuca pozdrawiam wykonawców tej drogi ale jest lepiej niż na A -4 która ciągle jest w remoncie
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: