Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Corrado mimo wszystko

Utworzony przez mac, 12 stycznia 2008 o 01:10 Powrót do artykułu
tez macie problem podpalic i po sprawie policja nawet nie bedzie szukac sprawcow
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie wiem dlaczego miałaby być zamknięta dyskoteka, przeciesz to nie dyskoteka ją zabiła.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie wiem dlaczego wszyscy obarczaja wina Klub Corrado i Wójta Gminy za to że dał pozwolenie.Impreza spełnia wszystkie kryteria,dostała wszystkie zezwolenia,ma profesjonalny monitoring ,spełnia wszystko jak należy,najlepiej zamknać wszystko niech młodzi wyjdą na ulicę.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
........LUDZIE KTO TU JEST NIE NORMALNY TO JEST JAKAS PARANOJA CO WYPRAWIA WOJT RAZEM Z;;NIBY;;WLASCICIELAMI DYSKOTEKI.DZISAJ JEST DYSKOTEKA ;;;JESLI JEDEN NIE DOSTAL A DRUGIEMU WYGASLA KONCESJA TO JAKIM PRAWEM SPRZEDAJA NAPOJE ALKOCHOLOWE ;;;;;;;; NIECH KTOS MI NA TO ODPOWIE;;;;;;;TU CHYBA MA COS DO POWIEDZENIA POLICJIA W TYM TEMACIE ;;;;;;;;;;;;;;;;;;PANIE WOJCIE CO PANA ZMUSILO DO ZMIANY DECYZJI W CIAGU 24 GODZIN OD CHWILI SPOTKANIA Z MIESZKANCAMI SUCHOWOLI;CZY PAN PAMIETA CO PAN MOWIL?????????????????J
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pierda sobie podpal leszczu to się może ogrzejesz w te zimowe dni
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Chodzi oczywiście o wypowiedż "maca"
Zaloguj się, aby oddać głos
0
.....LOKALE SA PO TO ABY MILI NSPEDZAC CZAS I BEZPIECZNIE; ALE TEJ DYSKOTEKI NIE POLECAM ;;;CORRADO;; GOWNIARZE ,CPUNY I OCZYWISCIE NIE ZAWODNA OCHRONA KTORA SIE WYRZYWA Z BYLE JAKIEGO POWODU ;;;;;;;;;;;;;KOMINIARZE Z KOMIKSU ;;;;;;;;;
Zaloguj się, aby oddać głos
0
wystarczy bzadzwonić do rydzyka i dyskoteka będzie zamkinięta. Ludzie nie zwlekajcie dzwońcie do torunia . wszechmocny załatwi wszystko tylko najpierw zapoznajcie się z numerem konta rozgłośni. szczęśc diable
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Normalni ludzie wiedzą , co powinni zrobić. Zróbcie z tym mafijnym burdelem porządek. TO TYLKO OD WAS ZALEŻY. ZORGANIZUJCIE SIĘ , MACIE CHYBA JAJA. WEŹCIE Z SOBĄ WÓJTA I POLICJĘ . OD TEGO ONI SĄ . RACJA JEST PO WASZEJ STRONIE. NA CO JESZCZE CZEKACIE ???NA NASTĘPNĄ TRAGEDIĘ ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
co komu dyskoteka przeszkadza? jesli komus nie odpowiada nie musi na nia chodzic, ale najwidoczniej skoro sie tam ludzie pojawiaja tzn ze potrzebne jest takie miejsce, to ze akurat tamta dziewczyna trafila na takiego pojeba to nie znaczy ze musi sie to powtorzyc i nie moze byc powodem do zamykania komus interesu. Ta dziewczyna musiala byc jakas glupia czy cos ze szla do samochodu i nie wiedziala po co, wiadomo na co liczyl ten koles... To jej nie wskrzesi ale raczej niech uwazaja dziewczyny ktore sie lubia zabawic w aucie na takie cos na 2 raz ;]
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jak jestem za tym zeby nie zamykać dyskoteki a radia maryja czego nie zamkną kościoły też niektóre powinny zamknąc w takim razie bo księza tez molestują
Zaloguj się, aby oddać głos
0
obiektywny napisał:
Ta dziewczyna musiala byc jakas glupia czy cos ze szla do samochodu i nie wiedziala po co, wiadomo na co liczyl ten koles...
Idiota! Nie wszystkie laski to dyskotekowe ku***. Jeżeli kobieta odmawia to znaczy, że nie chce. A teoretycznie to i do busa czy innych srodkow komunikacji strach wsiadać, bo i kierowca i pasażerowie też są nieznajomi. Powinni zamknąc tę budę!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
;;;;KOMU TU TERAZ WIERZYC ;;;CORRADO ;;TAK JAK BYLO TO I JEST A W PISZECIE TJ.WCZORAJSZE WYDANIE ZE NIE BEDZIE ;KOMINIARZE PRZEBRANI Z KOMIKSU ,POLICJA I TEN SAM WLASCICIEL CO BYL;;;;;;;;;;;;JEST TU KTOS NORMALNY I ODPOWIE JAK TO WLASCIWIE JEST CZY JUZ NAPRAWDE NIE MA MOCNYCH ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: