Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
I co zrobi ten biedny radny /od gumofilcowych/,ktory walczy o ten remont od 15 lat?I musi dojeżdżac na sesję sejmiku tak dziurawą drogą.???Pewnie już jak nie bedzie jego opcji u władzy to tę drogę szyko wyremontują.Bo gumofilcowi jak coś robią to średnio 30 lat,a potem rozwalają.Przykład ? TEATR!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To co tam się dzieje to czysty skandal. Hetman się nie boi że za chwilę będa masowe pozwy o odszkodowanie za zerwane zawieszenia. Szkoda ale widać jak działa PSL dla ludzi i dla Lubelszczyzny ... ta droga to wyraźne sygnał że mają nas w d....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak to jest możliwe że wpaństwie prawa wygrywa firma za dużo niższą cenę przetarg. to tego firma która nie ma żadnego zaplecza sprzętowego, strony internetowej i bazuje tyklko na podwykonawcach !! to jest śmieszne co się wyprawia. Pewnie firma że żona jest sekretarką, sun dogląda budowy rekreacyjnie, Ojciec właściciel siedzi na kanapie z piwem i ogląda trudne sprawy ;/ żenada...... z tego co wiem ponoć PRD Zamość będzie podwykonawcą na tej budowię kolejna kijowata firma która nie porafi nawet dobrze chodnika zrobić pod szpitalem świerzo po ułożeniu kostki oczywiście się zapadała :) normalnie idzie sie wkur.... żeby z naszych podatktów takie dziadostwo robić
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wybrali firmę teczke, o której ciężko cokolwiek znaleźć w internecie, i teraz pie... głupoty, że nie mogą nic zrobić. Bezsens.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jest to tak jak obowiązuje najniższa cena.Wysocy urzędnicy wiedzą ,że za tę cenę nikt tej inwestycji nie zrobi.Tak przedłuzają sobie zatrudnienie,a nie patrż na cele uzytkowników.Wykonawca nie może na tym terenie znależć podwykonawców ,których mógłby oszukać i dlatego nie przystępuje do roboty.Jest to rozwój polski wschodniej.Mamy lotnisko to po co nam drogi.Samoloty nie potrzebują dróg.Jest to skanal.Drogę wybudują na wybory 2015 r,aby wyborcy dojechali zagłosować na PO-PSL.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jezeli Wojewodztwo na pocztaku zakladalo na remont tego odcinka okolo 160mln zl , a wygrywa firma z du... wzieta ktora chce tylko 90 mln, to dla zwyklego czlowieka bez szkoly wiedzy inteligencji itd cos powinno tu byc nie tak, a urzednicy podpisuja z nia kontrakt to jacy tam ludzie pracują. Rece opadają nawet za pieniadze ktore daje unia nie umieja u nas wybudowac drogi. poprostu wojewodztwo liczylo na szybka kase bylo 160 ktos chce 90 ok , dawac go  70 mln zostanie w kieszeni. Przez tyle lat mowilo sie ze nie bedzie remontu bo nie ma pieniedzy , jak sie znalazly pieniadze to wybrali jakos fajansiarka firme ktora nic nie robi , jak sie nie odwrocic to d*** z tyłu :D za podpisanie tego kontraktu i za ten cyrk pare osob z wojewodztwa powinno stracic prace
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tu już nawet nie chodzi o cenę, bo Strabag, czyli jeden z liderów rynku zaproponował podobną ( tylko 1,5 miliona więcej), więc da się to zrobić za takie pieniądze. Skandalem jest to, że taka duży kontrakt wygrywa firma, która nic nie zbudowała i pewnie nie ma nawet jednej koparki czy ciężarówki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Kryterium była cena". Ot głupota i krótkowidztwo nie zna granIc .Najtańszy to zazwyczaj NAJDROŻSZY.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do komentujących: macie rację, logicznie nie wybiera się firmy nieznanej tzw "teczki", z którą podwykonawcy   boją się podpisać umowy. Niestety w polsce są przepisy dalekie od logiki. Przepisy przetargowe należy zmienić żeby cena nie była jedynym kryterium, a urzędnicy nic nie zrobią wbrew przepisom. Pamiętam jak dyrektor jakiegoś szpitala w Lublinie "poleciał" bo ominął przepisy przetargowe nic nie dało tłumaczenie, że kupił czy wykonał taniej szybciej i sprawniej. Ja pracuję w instytucji gdzie na zmówiony komputer czeka się ponad pół roku i jest on gorszy i droższy niż w byle sklepie komputerowym...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kilka istotnych rzeczy. Zastrzeżenia do przetargu były. Wygrała firma "drucik" DOREN, która nawet nie ma strony interenetowej. Drugi w ofercie był STRABAG i on złożył zażalenie na przetarg. ZDW nie poparło przetargu i podpisało umowę z DOREN i teraz twierdzą, że nie było "skarg". Gówno prawda.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może powinien ktoś w końcu polecieć ze stanowiska za to pośmiewisko??  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
może chociaż naprawią dziury po zimie do czasu wyłonienia kolejnego wykonawcy, bo w tej chwili ciężko je ominąć
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kiedy w końcu nasi szlachetni posłowie zajmą się radykalną zmianą ustawy o zamówieniach publicznych????? Może czas odpocząć od związków partnerskich i zająć się ważniejszymi sprawami. Ustawa o Zamówieniach Publicznych to jeden wielki bubel prawny. Kryterium najniższej ceny powinno być zmienione a najniższa cena powinna być odrzucana automatycznie chyba że jest jedna oferta wtedy ok. Wtedy wykonawcy liczyli by realnie koszty bo będą się bali że zostaną odrzuceni. Kolejna sprawa to wykluczanie z automatu wykonawców którzy np ukończyli budowy z opóźnieniem np większym niż 20% czasu na realizację kontraktu. Taki rejestr powinien być prowadzony w Urzędzie Zamówień Publicznych a Inwestor miał by obowiązek wygenerować raport o wykonawcy. Teraz jest tak że wykonawca ma pół roku opóźnienia na budowie i startuje do kolejnego przetargu u tego samego Inwestora i nic mu nie można zrobić.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
moim zdaniem powinni cos z tym w koncu zrobic ( albo zalatac te dziury albo zerwac kontrakt i jak najszybciej zaczac prace) bo teraz jest bardzo niebezpiecznie na odcinku frampol wysokie, z tego wzgledu ze nikt nie łata tych kraterów na drodze, bo zostal  podpisany ten kontrakt i wszyscy czekaja na rozpoczecie prac. Trzeba jechac slalomem omijajac sie z pojazdami jadacymi z naprzeciwka niekiedy o milimetry, nie wspominajac o zawieszeniu auta.  Gdyby nie fundusze na remont tej drogi , az takich dziur by nie bylo bo by musieli je jakos zalatac. A na firme doren i rozpoczecie prac mozemyczekac w nieskonczonosc ( zalatac kratery i jakos jezdzic albo zerwac kontrakt i dawac nowych niech robią)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystkim urzędnikom z ZDW Lublin polecam przejechać się drogą wojewódzką 846 między Małochwiejem a Kraśniczynem. Ta droga jest w tak fatalnym stanie, że nie nadaje się na gminną, a co dopiero wojewódzką !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I co zrobi ten biedny radny /od gumofilcowych/,ktory walczy o ten remont od 15 lat?I musi dojeżdżac na sesję sejmiku tak dziurawą drogą.???Pewnie już jak nie bedzie jego opcji u władzy to tę drogę szyko wyremontują.Bo gumofilcowi jak coś robią to średnio 30 lat,a potem rozwalają.Przykład ? TEATR!!!
wszyscy mówiliśmy, że gwozda kpl nie nadaje się na dyrektora ale hetman "wie lepiej " i co i d..pa takimi kadrami można podawać smalec z cebulą a nie robić coś konkretnego ? to kolejna kompromitacja marszałka hetmana
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I co zrobi ten biedny radny /od gumofilcowych/,ktory walczy o ten remont od 15 lat?I musi dojeżdżac na sesję sejmiku tak dziurawą drogą.???Pewnie już jak nie bedzie jego opcji u władzy to tę drogę szyko wyremontują.Bo gumofilcowi jak coś robią to średnio 30 lat,a potem rozwalają.Przykład ? TEATR!!!
wasz problem to dla naszej gminy Konopnica to pół Pikusia !!! Robią drogę przez wisłę właśnie gwozda ale kończy się pod Konopnicą i ci co będą jechać przez wisłę chcąc dojechać do Lublina zostaną na starej drodze !!!!!!! To jest dopiero pusta głowa która nawet tego nie dopilnowała a chodzi o odcinek ok. 3km, no ale w zdw nie tych co myślą tylko ci co biorą kasę za ....... siedzenie i nic nie robienie, i durne myślenie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżdżąc do lublina, zawieszenie mojego samochodu jest całe do wymiany!!! Ostatnio pojawiły się KRATERY wielkości studni głębinowych, jadąc w dzień jeszcze można to ominąć, ale nocą?    Przy odcinkach dwupasmowych jadąc w stronę Lublina, jedzie się pod prąd!!! Aby nie wylądować w przydrożnym rowie.    Chyba trzeba będzie zasadzić tam ogród Chiński, żeby kierowcy widzieli gdzie są dziury.   To jest karygodne, że nikt nie sprawdził firmy Doren! Teraz droga będzie stopniowo zmieniała się w tor off-roadowy, a urzędnicy będą pili kawę nad pozwami firmy Doren.    Do roboty!!! Już jedna ofiara śmiertelna, przez omijanie dziur tam jest! Ile trzeba jeszcze trupów, żeby ruszyła budowa?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jechałem w niedziele od Wysokiego do Huty Turobińskiej i było to nie tylko nieprzyjemne ale też bardzo niebezpieczne. Wśród bardzo licznych niezbyt groźnych dziur (nazywanych eufemistycznie przez funkcjonariuszy ZDW "ubytkami") kryją się dziury głębokie na pół koła przeciętnego samochodu osobowego, co stwarza duże ryzyko tragicznych w skutkach wypadków (zarówno przy wjechaniu w dziurę jak tez i przy próbie jej ominięcia). Stan tej drogi to wręcz sprawa KRYMINALNA wiążąca się z zagrożeniem nie tylko uszkodzenia mienia ale też utraty zdrowia a nawet życia. Czy ktoś musi zginąć żeby został przezwyciężony opór bezdusznej biznesowo-biurokratycznej maszynerii.??? SKANDAL !!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dla mnie jest to skandal i brak profesjonalizmu ze strony Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie i jednostki nadrzędnej.   Jak można było wybrać firmę, Sp. z o.o., która od 2009 roku nie publikuje swoich danych finansowych w sądzie, do czego prawnie jest zobligowana (woli płacić kary niż pewnie podawać kiepskie wyniki)   Wystarczy sprawdzić na stronie  https://ems.ms.gov.pl/ (załączniki). Ciekawe czy w umowie zapisane zostały kary umowne i czy były jakieś gwarancje jakości i terminowości prac?   Myślę, że jest to ciekawy temat dla dziennikarzy śledczych.   Właścielem Doren jest spólka KIMM z Augustowa,  a tej z kolei kolejne spółki i osoby – to jakaś paranoja.   Przetarg powinien zostać unieważniony i rozpisany nowy + profesjonalne sprawdzenie wiarygodności startujących firm.    
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...