Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Jak widać na zdjęciu drogowcy do łatania dziur używają tego samego cały czas sprzętu czyli: ŁOPAT I WŁASNYCH BUTÓW!!!! paranoja....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
to napewno wszystk od piątkowej publikacji w tym szmatławcu wszystko zaczeli naprawiac.
Ostatnio edytowany 24 lutego 2010 o 15:41
Zaloguj się, aby oddać głos
0
TO NIE JEST STARA NAWIERZCHNIA... Ludzie - oni remontowali ten fragment drogi niewiele ponad 10 lat temu... co oni pier..lą?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To jest stary fragment drogi, który nie wytrzymał ostrej zimy-Morze i stary ale za ten fragment tego odcinka powinien pójść ktoś siedzieć.Wyjaśniam dlaczego,w 1999r właśnie fragment tego starego odcinka przechodził gruntowny remont stosowano jakieś nowe technologie kładziono maty pod asfalt które mijały zapobiegać takiemu stanowi rzeczy jaki teraz oglądamy.J jak widać wszystko to o dupę potłuc pieniądze przypominam wielkie pieniądze wyrzucone w błoto,erozja i destrukcja 100% natum odcinku w porównaniu do starej nawierzchni z przed 20 lat .Zachęcam podjęcie tego tematu przez Dziennik Wschodni chyba że panowie redaktorzy niemacie jaj.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
latwiej postawic znak niz zrobic droge, ciekawe jak dlugo te laty wytrzymaja
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jakieś 30 lat temu byłem z wycieczką w Leningradzie, widziałem jak naprawiają uszkodzone części asfaltu. Najpierw czyszczą dziurę - ubytek a następnie specjalnym palnikiem opalają powierzchnię dziury, dopiero po tym uzupełniają dokładnie masą asfaltową i wtedy to ma sens. Patrząc na Naszych Naprawiaczy którzy uzupełniają dziury lejąc jakiś "asfalt" w nieoczyszczoną dziurę pełną brudnej wody i śniegu wiemy jaki będzie tego efekt. Pierwszy przymrozek spowoduje zamarznięcie zalanej asfaltem wody i powrót do poprzedniego stanu. Po prostu szkoda takiej roboty i Naszych pieniążków. Czy nie ma jakiegoś inspektora który by te "roboty" odbierał?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
K...NIE MOGĘ:DWU PASMOWA TRASA, NAZYWANA SZUMNIE EKSPERSOWĄ, GŁÓWNY TRAKT WYLOTOWY NA: CHEŁM,ZAMOŚĆ I DWA PRZEJŚCIA GRANICZNE,Z OGRANICZENIEM DO 40 KM/H???GDZIE TAKIE CUDA??TYLKO W POLSCE I NA ŚCIANIE WSCHODNIEJ!!!RĘCE OPADAJĄ I NAWET SMIAĆ SIE NIE CHCE...SZPECE OD DRÓG MÓWIĄ:TO NORMALKA!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Polskie standardy - łata, na łacie, łatą pogania. A porządnych dróg jak nie było tak nie ma.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Cuda na kiju!!!!!!!!!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: