Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
a co z odcinkiem lubartów - witosa???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ten fotoradar to działa? Brawo Drogowcy, trzymamy kciuki za Was.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dziennik budowy w skrócie: frezowana jest nawierzchnia na istniejącej drodze zbudowanej za Gierka Lublin-Piaski. Reszta prac czyli do Kurowa jeszcze nie ruszyła.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
cała inwestycja podzielona jest na 5 etapów. ostatni etap czyli Lubartów- Witosa zapewne niedługo będzie ogłoszony przetarg i rozpoczną się procedury związane z budową. nie ma co się gorączkować I etap- trwa już budowa II etap- jutro wchodzą na plac budowy III i IV- procedury dobiegają końca V- etap tak jak wyżej co jak co, ale praca idzie pełną parą więc trzymajmy kciuki aby tak pozostało i spróbujmy raz jedyny, nie krytykować, nie marudzić, nie oczerniać- tak tylko raz i jedyny. cieszmy się, że w końcu coś ruszyło i że mamy szansę na 68 km porządnej drogi! wszyscy Ci, którzy zaraz zaczną pisać, że lipa bo nie ma planów na odcinek Kurów- Garwolin, albo że szkoda pieniędzy na inwestycje bo w mieście są dziurawe drogi, albo że to kiełbasa wyborcza, albo że 68 km to co to jest w morzu potrzeb. Proszę Was serdecznie, zachowajcie te swoje żale dla siebie!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To nie żadna budowa tylko remont, dokleją do tego po bokach pasy awaryjne przeleją asfaltem i tyle. A po roku od zakonczenia to się zacznie na łączeniu pękać, bo nowe nasypy osiądą, zresztą co tam frezować, jak tam spękane kilka warstw wgłąb to nie budowa to dziadostwo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pablo napisał:
To nie żadna budowa tylko remont, dokleją do tego po bokach pasy awaryjne przeleją asfaltem i tyle. A po roku od zakonczenia to się zacznie na łączeniu pękać, bo nowe nasypy osiądą, zresztą co tam frezować, jak tam spękane kilka warstw wgłąb to nie budowa to dziadostwo.
czemu takie rzeczy piszesz? jakie doklejanie? czemu siejesz zamęt i ferment! co wg Ciebie mają zrobić, wyrwać starą drogę, wkopać się 10 m w dół i zalać wszystko betonem? wtedy koszty byłyby astronomiczne i tacy jak Ty, pisaliby że wystarczyłoby "dokleić" pas i po krzyku. będzie nowa nawierzchnia, nowe pasy, bezkolizyjne skrzyżowania, nowa jakość taka jak obwodnica Piask, która co jak co, jest bardzo dobrze zrobiona, więc ja się cieszę, że będzie taki "remont" jak Ty to nazwałeś
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Prowadzenie dziennika z galerią zdjęć to dobry pomysł na informowanie mieszkańców o postępach. Może ktoś z kierownictwa budowy wypowie się jak będzie przebiegała przebudowa dk17, tzn. czy wszystko zerwą czy tylko dokleją pas i dadzą nowy dywanik. Nie po to ratowaliśmy obwodnice, żeby teraz powstał bubel. Mam nadzieje że dziennikarze nie przegapią takiego tematu i zajmą się sprawą
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ludzie wy naprawdę myślicie, że te drogi buduje się w ten sposób, że o zobaczy się czy pas dokleimy czy bezkolizyjne skrzyżowanie zrobimy? Przecież wszystkie plany jak co będzie wyglądać są już od dawna opracowane. Tutaj możecie się z nimi zapoznać [media]http://www.gddkia.gov.pl/article/8069/s17-w-witosa---piaski[/media]
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
llubellak@op.pl napisał:
czemu takie rzeczy piszesz? jakie doklejanie? czemu siejesz zamęt i ferment! co wg Ciebie mają zrobić, wyrwać starą drogę, wkopać się 10 m w dół i zalać wszystko betonem? wtedy koszty byłyby astronomiczne i tacy jak Ty, pisaliby że wystarczyłoby "dokleić" pas i po krzyku. będzie nowa nawierzchnia, nowe pasy, bezkolizyjne skrzyżowania, nowa jakość taka jak obwodnica Piask, która co jak co, jest bardzo dobrze zrobiona, więc ja się cieszę, że będzie taki "remont" jak Ty to nazwałeś
Osoba, którą cytujesz dobrze pisze. Ty porównujesz budowę obwodnicy Piask do tego remonut ? Tak jest, to jest remont, zdzierają niewiadomo ile tego asfaltu, a spękania zostaną. Obwodnica Piask była robiona od podstaw z nasypami. Spytasz, co się przypie...amy ? Mamy ku temu obiekcje, że to co zostanie zrobione, po 5 latach zacznie się sypać. Winno robić się dokładnie, tak by to co zrobione było na kilkanaście lat tak jak w Niemczech. Wtedy nie trzeba remontować co roku bo pęka. Ja też się cieszę, że grunt że robią, ale niech to będzie służyło na wiele lat !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pierwotnie odcinek Witosa -Piaski miał kosztowac gdzies okolo 700 milionów złotych . Wygrały przetarg firmy ,których kosztorys zamknał sie kwota niecałe 400 milionów . Teraz widac dlaczego .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
CodeZero napisał:
Osoba, którą cytujesz dobrze pisze. Ty porównujesz budowę obwodnicy Piask do tego remonut ? Tak jest, to jest remont, zdzierają niewiadomo ile tego asfaltu, a spękania zostaną. Obwodnica Piask była robiona od podstaw z nasypami. Spytasz, co się przypie...amy ? Mamy ku temu obiekcje, że to co zostanie zrobione, po 5 latach zacznie się sypać. Winno robić się dokładnie, tak by to co zrobione było na kilkanaście lat tak jak w Niemczech. Wtedy nie trzeba remontować co roku bo pęka. Ja też się cieszę, że grunt że robią, ale niech to będzie służyło na wiele lat !
Piszecie obaj głupoty. Wsiądź jeden z drugim na motorynkę, jedź i zobacz na czym polega frezowanie. http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1195867&page=98 Pyskacze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
CodeZero napisał:
Osoba, którą cytujesz dobrze pisze. Ty porównujesz budowę obwodnicy Piask do tego remonut ? Tak jest, to jest remont, zdzierają niewiadomo ile tego asfaltu, a spękania zostaną. Obwodnica Piask była robiona od podstaw z nasypami. Spytasz, co się przypie...amy ? Mamy ku temu obiekcje, że to co zostanie zrobione, po 5 latach zacznie się sypać. Winno robić się dokładnie, tak by to co zrobione było na kilkanaście lat tak jak w Niemczech. Wtedy nie trzeba remontować co roku bo pęka. Ja też się cieszę, że grunt że robią, ale niech to będzie służyło na wiele lat !
ok, obwodnica Piask była budowana od zera, masz rację, mój błąd. ale dlaczego od razu twierdzisz, że ta inwestycja nie wytrzyma najbliższych lat? to, że ścinają asfalt to znaczy, że lipa. a może tak właśnie powinno być, pierwszy etap budowy, przygotowanie, może później wyleją tam metrową warstwę nowego asfaltu. sam nie wiem, bo się na tym nie znam zupełnie ale też nie osądzam na podstawie jednej frezarki, że cała inwestycja jest o kant tyłka potłuc i że na pewno w najbliższym czasie wszystko się posypie! z takim nastawieniem, nic tylko wybrać gałąź w lesie i się wieszać bo z nikąd pomocy i wsparcia i otuchy mam nadzieje, ( za przeproszeniem i nie bierz tego do siebie ) że twoim przepowiedniami będzie można się podetrzeć ale to nic osobistego, pamiętaj
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zgadzam sie z internauta [radek] prowadzenie dziennika a jakosc inwestycji to jest Najwazniejsze -prace nalezy wykonac solidnie tak aby starczyła na15-20 lat a nie byle do przodu .Wykonac porzadnie Obwodnice Lublina i dodatkowe pasy .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
CodeZero napisał:
Osoba, którą cytujesz dobrze pisze. Ty porównujesz budowę obwodnicy Piask do tego remonut ? Tak jest, to jest remont, zdzierają niewiadomo ile tego asfaltu, a spękania zostaną. Obwodnica Piask była robiona od podstaw z nasypami. Spytasz, co się przypie...amy ? Mamy ku temu obiekcje, że to co zostanie zrobione, po 5 latach zacznie się sypać. Winno robić się dokładnie, tak by to co zrobione było na kilkanaście lat tak jak w Niemczech. Wtedy nie trzeba remontować co roku bo pęka. Ja też się cieszę, że grunt że robią, ale niech to będzie służyło na wiele lat !
Chłopie muszą najpierw sfrezować asfalt żeby dobrać się do starej podbudowy która też zostanie zerwana do ziemi.Na miejsce starej podbudowy powstanie nowa znacznie grubsza składająca się z kruszywa i kilku innych warstw.Nowo budowane drogi w Polsce muszą wytrzymywać nacisk 11,5 tony na oś i ta droga taką wytrzymałość będzie miała.To nie jest remont polegający tylko na sfrezowaniu starego dywanika i położeniu nowego!Ta droga będzie budowana praktycznie od zera ale najpierw trzeba rozebrać starą. Oprócz nowej drogi ,będą nowe latarnie,barierki,powstaną nowe drogi serwisowe i rezerwy pod 3ci pas ruchu na każdej z jezdni,wjazdy na nią będą odbywać się tylko przez bezkolizyjne węzły a nie tak jak teraz.Znikną ponadto sygnalizacje świetlne, budki na fotoradary a wszystko po to żeby droga otrzymała parametry drogi expresowej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Frezowanie drogi jest to bardzo pożyteczne wycinanie dwóch wąskich rowków, tak na szerokość opony, żeby samochód się lepiej prowadził i sam jechał, nawet bez trzymania kierownicy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Obwodnica piask jest bardzo dobra? Haha, dobre to...jako mieszkaniec mogę powiedziec że to też niezła lipa! wystaczy zobaczyć co się dzieje z rondem, w jakim stanie są te świetne bezkolizyjne wjazdki i zjazdki. Wszystko popękane!!!! Kanały burzowe przy każdym większym deszczu się zapychają itp itd. Nic już nie powiem o skrzyżowaniu śmierci przy wjeździe na piaski(w miejscu gdzie kiedyś była stara droga), ale to już akurat inny temat nadający się na artykuł do prasy. W tamtym roku zginął tam młody człowiek, wypadki są tam właściwie raz w tygodniu bo TO SKRZYŻOWANIE NIE JEST ODPOWIEDNIO OZNAKOWANE!!! Nie mówię tu już o asfalcie który na obdodnicy jest nowy, od piask jest nowy a samo skrzyżowanie jest w fatalnym stanie że można koło urwac. Ale Pan Sicze%%%k nie poczuwa się do naprawy...szkoda gadac....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I co ?? rozwalili starą podbudowę?? To są jakieś jaja!! Robic drogę za kilkaset milionów która ma spełniać standardy drogi ekspresowej w ten sposób to śmiech...podbudowa zdarta do ziemi, ale tylko z prawego i lewego boku w przeważającej większości? Na skrzyżowaniu świdnickim na starą nawierzchnię poprostu położono nowy asfalt. Niech mi ktoś nie mówi że tam jest dobra podbudowa bo jeżdżę tamtędy od 20 lat i zawsze, ale to zawsze robiły się tam koleiny1!! Nowy asfalt w kładziony w technologi Chełmskiego PRD wytrzymywał do zimy(ale ta technologia to już w ogóle był jakiś kosmos) a później tworzyła się kilkunasto centymetrowe bruzdy. Ok, niech ten wytrzyma 5... czy to wystarczająca zapłata za 3 lata utrudnień z dojazdami? Zapewne miejsca gdzie będzie później badana nowa nawierzchnia są już dawno wyznaczone i asfalt będzie tam spełniał wszelkie wymogi(praktyka stosowana na prawie wszystkich budowach dróg w Polsce) a co się stanie z resztą odcinków to już będzie zmartwienie późniejszych władz. Na temat nieodpowiedniago zagęszczacza używanego do budowy drogi(przyjżdżał zły, i taki dawali żeby nie miec opóźnieni) Wyjdzie tak jak na super piaseckiej obwodnicy. Rondo zostało naprawione(ponad tydzień naprawiali czyt. zrywali starą- swoją drogą całkiem nowa- i kładli nową nawierzchnię bo ta z kolei) poprostu się rozlazła do zewnętrznej!Proszę wjechac od strony piask na wiadukt. Też niedawno była tam modernizowana nawierzchnia....natryskarka wylewała lepik, a 10 pracowników łopatami rzucało na to grys- który tygodniami fruwał spod kół jadąchyh pojazdów. Dlaczego tak robiono?? bo zjazdki i góra wiaduktu popękała i trzeba było to szit zamaskowac jakos przed oddaniem. LUDZIE w jakim my kraju żyjemy?? Nikt tego nie widzi?? MOze sie ktoś tutaj wypowie odpowiedzialny za budowę ?????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...