Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Dziennik budowy S17: Jedna firma, dwa odcinki

Utworzony przez Gość, 2 marca 2012 o 15:39 Powrót do artykułu
Dziennik bodowy a nic nie zostało wspomniane w artykule na jakim etapie są poszczególne odcinki i co w najbliższym czasie będzie robione...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
7 wiaduktów na 7-miu kilometrach drogi przy 9-ciu kilometrach serwisówek Bogaty Niemiec by tego nie wymyślił I może właśnie dlatego jest bogaty?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Artykuł nic nie wnosi w temacie S17. Kolejny raz piszą o Budimeksie, a co w tym nowego skoro działają od ponad roku na 5tym odcinku i od 9ciu miesięcy na drugim? Dragados też jedna firma i też ma dwa odcinki. Na Zadaniu 1, jeden odcinek, a cztery firmy. Artykuł napisano, żeby cos napisać w temacie napisania...
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.