Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Dziennik Budowy S17: Kilometry nowego asfaltu

Utworzony przez WuJo, 8 stycznia 2012 o 08:24 Powrót do artykułu
Władysława Rawskiego to nawet znam, a o Tadeuszu nie słyszałem.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Frampolowi jest potrzebna obwodnica północ południe czyli drogi 835 a nie krajówki
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mogliby zrobić coś z 815 Lubartów-Siemień-Parczew bo tam co zimę większe koleiny
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przestańcie pisać , Obwodnica Kock i Woli Skromowskiej .To jest Obwodnica Kocka dzieląca Wole Skromowską.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Adam napisał:
Frampolowi jest potrzebna obwodnica północ południe czyli drogi 835 a nie krajówki
.Wobec ograniczenia ruchu na Dk 74 do 8 ton powinna powstać ew obwodnica Frampola ale południowa, bo ruch i tak będzie się odbywał przez Biłgoraj DW 835.Oczywiście zamiast stanu obecnego powinna,jak podaje przedmówca, powstac obwodnica Frampola na DW 835 Lublin Biłgoraj. Projektant prawdopodobnie nie był na tej drodze, bo dla uwieńczenia swojego dzieła doprowadzi do budowy obwodnicy Gorajca.Nawet zwykłe pomiary ruchu na tych drogach które zresztą były prowadzone wyrażnie pokazują na której drodze jest większy.Oczywiście na DW 835.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem" aby dodać komentarz: