Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Dziennik budowy S17: Prezent na 11 listopada

Utworzony przez Neronus, 24 lutego 2012 o 09:31 Powrót do artykułu
Oby jak najszybciej bo szczególnie przy przejeżdżaniu na przekładce obok serwisu Scanii droga wygląda jak po bombardowaniu a sypany w dziury żwir wypłukuje skutecznie deszcz i cięższe samochody. Niestety nowa nawierzchnia na odcinku od tegoż serwisu aż do skrzyżowania z Lotników Polskich już się sypie, są dziury. Miejmy nadzieję, że budujący zrobi z nimi porządek.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nawet laik widzi, że termin jest nierealny. Budowa trwa już 15 miesięcy i połowy nie widać a co mówić o końcu.Ludzie do domów dojazdu nie mają. Chciałem wczoraj zjechać do firmy i nie mogłem bo ziemia zapadła się.Rozpieprzyli drogę zamiast robić etapami najpierw w polu zrobić drogi serwisowe do końca, póżniej przenieść cały ruch i dopiero rozpocząc naprawę istniejącej drogi.Ale chyba dostali zamało pieniędzy żeby robić dobrze.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"gratuluję" wykonania tzw "przekładki na wysokości scanii (koniec męczarni jadących do lublina). Już była o tym mowa, ale powtórzę: Zakręty pod kątem 90 stopni i dziury w tym miejscu skutecznie spowalniają ruch! codziennie rano setki aut stoją w korkach ok 40 min, a wystarczyło trochę wyobraźni panowie budowlańcy!!! I jeszcze apel do "uprzejmych": wpuszczając cwaniaków pędzących bocznym pasem (z zakazem ruchu) przyczyniacie się do tej patologii!!! Jesteście uprzejmi dla cwaniaka a nieuprzejmi dla setek uczciwie czekających ludzi! Zastanówcie się trochę, niech cwaniaczki trochę poczekają!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Na tym odcinku jest więcej obiektów inżynieryjnych niż na niemieckiej autostradzie. 5 wiaduktów na 13 km i to przy 20 km serwisówek W Niemczech są węzły drogowe co 10-20 km, a nie co 2 km, a dojeżdza się do nich właśnie serwisówkami. Tak się pompuje koszty I skąd wzięli 7 mostów skoro tylko przez Bystrzejowice przepływa jakaś woda
Zaloguj się, aby oddać głos
0
krzoy napisał:
"gratuluję" wykonania tzw "przekładki na wysokości scanii (koniec męczarni jadących do lublina). Już była o tym mowa, ale powtórzę: Zakręty pod kątem 90 stopni i dziury w tym miejscu skutecznie spowalniają ruch! codziennie rano setki aut stoją w korkach ok 40 min, a wystarczyło trochę wyobraźni panowie budowlańcy!!! I jeszcze apel do "uprzejmych": wpuszczając cwaniaków pędzących bocznym pasem (z zakazem ruchu) przyczyniacie się do tej patologii!!! Jesteście uprzejmi dla cwaniaka a nieuprzejmi dla setek uczciwie czekających ludzi! Zastanówcie się trochę, niech cwaniaczki trochę poczekają!!!
Kolego zakazy to postawili wczoraj do tej pory sypali zlosliwie piach ale dawalo sie rozjezdzac formalnie ruch nie byl zamkniety na "bocznym paseie (z zakazem ruchu)"
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jan napisał:
Kolego zakazy to postawili wczoraj do tej pory sypali zlosliwie piach ale dawalo sie rozjezdzac formalnie ruch nie byl zamkniety na "bocznym paseie (z zakazem ruchu)"
Dokładnie. Jak był korek to jadąc do Świdnika od strony Piask od domu pomocy do Wyszyńskiego można było myknąć bokiem gdzie i tak nic się nie działo i nie powiększać istniejącego już korka. Ale przecież barany musiały nasypać piachu żeby maksymalnie utrudnić ludziom życie. Tak jak i sprzętem budowlanym złośliwie nie jeżdżą po zamkniętym pasie co byłoby logiczne tylko po otwartym i ciągnij się człowieku za jakąś betoniarką 5 km/h przez 10 km. Nóż się w kieszeni otwiera na ten Budimex. Przydałoby się by wszyscy wku***eni obecną na tym odcinku dezorganizacją zablokowali kiedyś całkowicie ten burdel i na długo i jakby wykonawca zapłacił karę za przekroczenie terminu to następnym razem może by pojął że jak Bóg Kubie tak Kuba Bogu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
Dokładnie. Jak był korek to jadąc do Świdnika od strony Piask od domu pomocy do Wyszyńskiego można było myknąć bokiem gdzie i tak nic się nie działo i nie powiększać istniejącego już korka. Ale przecież barany musiały nasypać piachu żeby maksymalnie utrudnić ludziom życie. Tak jak i sprzętem budowlanym złośliwie nie jeżdżą po zamkniętym pasie co byłoby logiczne tylko po otwartym i ciągnij się człowieku za jakąś betoniarką 5 km/h przez 10 km. Nóż się w kieszeni otwiera na ten Budimex. Przydałoby się by wszyscy wku***eni obecną na tym odcinku dezorganizacją zablokowali kiedyś całkowicie ten burdel i na długo i jakby wykonawca zapłacił karę za przekroczenie terminu to następnym razem może by pojął że jak Bóg Kubie tak Kuba Bogu.
pomysl popieram i jeszcze jakis redaktor napisze ze prezent na 11,11 cha cha za nasze pieniadze - niech najpierw pojezdzi przed 7 i po 15 z 5 dni w tyg - zla organizacja i polskie cieszta sie bo bedzie lepiej -SKANDALLLLLLL
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A co do blokowania ruchu to przoduje w tym smark w ładowarce teleskopowej New Holland. Nawet na pobocze nie raczy zjechać tylko "pędzi" środkiem dziesięć na godzinę dłubiąc przy tym w nosie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Proszę się przyjrzeć na odcinku Kazimierzówka-Krzyżówki Świdnickie jadąc bardzo powoli(zresztą inaczej się nieda bo tak dobrze są ustawione światła na krzyżówkach!!!!!!!!!!!!)pojawiają się pęknięcia na całej szerokości asfaltu położonego jesienią 2011!!!!!!!!!!!!!.Za 2 lata będzie tak samo popękana jezdnia jak było przed remontem - GRATULACJE DLA POLSKIEJ TECHNOLOGII DROGOWEJ!!!!!!!!!!!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Seeing that encouraged, those Michael Kors Handbags usually are prerequisites, when i. e. Michael Kors Handbags weather resistant possibly be attained previous to basically Michael Kors Outlet thinking of running Coppermine. Must be treated of which the Michael Kors Outlet Coppermine collection may Michael Kors Outlet definitely not advocate self-hosting Michael Kors Handbags except you will be a experienced Michael Kors Handbags webserver owner in addition to learn your Michael Kors technique all around.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To get assembly purposes, Michael Kors Handbags you need to Michael Kors Purses find out the road Michael Kors Outlet of your collection server Michael Kors Bags that you will be working with by using Michael Kors Coppermine plus information on the Michael Kors Online Outlet MySQL customer akun through Michael Kors Handbags Outlet which will Coppermine is going to go to a server.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: