Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kolej chce nas oddalić od lotnisk

Utworzony przez KOLOWEQ, 21 lipca 2009 r. o 08:22 Powrót do artykułu
W OGÓLE TO,ŻE COŚ TAKIEGO ISTNIEJE JAK PKP S.A., PKP INTERCITY, I INNE TWORY POLITYCZNO-ZWIĄZKOWO-ZŁODZIEJSKIE TO EWENEMNT TYPOWO POLSKI!!NASZ KRAJ TO P....JEDNAK KRAJ,TRZEBA TO POWIEDZIEC BEZ OWIJANIA W BAWŁENE!!A PO CHOLERE TAKIE G...W LUBLINIE ZLIKWIDOWAC LINIĘ KOLEJOWĄ, ZAORAĆ TERENY DWORCOWE ODDDAĆ LUDZIOM POD PARK LUB TERENY REKREACYJNE!!PO KIEGO GRZYBA TAKI SYF NAM POTRZEBNY O NAZWIE PKP S.A.???LOTNISKO ZBUDUJĄ NAM NASI URZĘDNICY,CHA,CHA W ŚWIDNIKU!!LUBLIN:ZERO DÓG,ZERO KOLEJI, ZERO PRZEMYSŁU=SKANSEN I WRONY ZAWRACAJĄCE!!NIEUDOLNI DECYDENCI,JEDNYM SŁOWEM ZEMSTA JAKIEGOŚ NADBOGA!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szczerze to przyzam racje przedmówcy. Zwłaszcza, że przejazdy za intercity płaci się ogromną sumę, a nie wiele szybciej przyjeżdżają od pośpiesznego. Poza tym, że nikt z urzędasów się nie interesuje rozwojem województwa. Tylko siedzieć i pierdzieć w stołek. Czy się śpi czy się leży urzędnikowi się należy. niech zamienią się ze zwykłym robolem, to dopiero pogadamy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w tekście chodzi o IC w sensie spółki, a nie rodzaju pociągu. a pośpieszne teraz sa pod skrzydłami IC!!! W sytuacji likwidacji tych polaczen, o ile sa one rentowne ratunku mozemy sie doszukiwac w PKP PR, ktore po oddaniu pospiesznych w rece IC, chciało znow zaczac tworzyc polaczenia pospieszne:)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin to i tak już miasto pozostawione same sobie. Jeszcze najlepiej w ogóle zawiesić połączenia z krajem i będzie super. Kto wpada na tak idiotyczne pomysły. I tak z Lublina wydostać się jest problem, to jeszcze ograniczają połączenia z Warszawą i Wrocławiem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I b. dobrze! To przyśpieszy śmierć PKP. A podróżni? Nie martwcie się. W to miejce wejdą momentalnie autobusy. Nowoczesne, czyste (nie zaszczane wagony), szybsze od pociągów. Może nawet i będą połączenia nocne?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
fiesta napisał:
I b. dobrze! To przyśpieszy śmierć PKP. A podróżni? Nie martwcie się. W to miejce wejdą momentalnie autobusy. Nowoczesne, czyste (nie zaszczane wagony), szybsze od pociągów. Może nawet i będą połączenia nocne?
Tylko, że istnieje na tym świecie rzesza osób, które wybierają jazdę pociągiem, zamiast autobusem, z powodów od niech niezależnych, jak np. choroba lokomocyjna. I podstawienie pięknych, czystych, luksusowych autobusów nie zmieni teraz ich położenia...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakie Rzeszów - Zamość - Rzeszów i Dębica - Zamość - Dębica? To są wagony bezpośrednie zapewniające połączenie (bez przesiadania!) z Wrocławia, Śląska, Krakowa... Jeżeli tak się kochane IC martwi o wyniki, to niech jedno z tych połączeń puści w nocy. Bo teraz mamy dwa połączenia łączące trzy z siedmiu największych aglomeracji w Polsce z Zamościem w odstępie kilku(!!!) godzin, a później wielkie nic.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
fiesta napisał:
I b. dobrze! To przyśpieszy śmierć PKP. A podróżni? Nie martwcie się. W to miejce wejdą momentalnie autobusy. Nowoczesne, czyste (nie zaszczane wagony), szybsze od pociągów. Może nawet i będą połączenia nocne?
to jedź autobusem do wrocławia i opowiedz jak było, a szczególnie jak będziesz chciał do kibla jadąc starym jelczem albo autosanem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Od 130 lat po uruchomieniu połączenia z Warszawy do Lublina potem do Kowla Rawy Ruskiej i Lwowa kursowały pociągi po Lubelszczyżnie. Kto teraz przyjedzie na Roztocze jeżeli zamkna linię Zamośc, Zwierzyniec,Susiec,Bełżec,Hrebenne Horyniec, Lubaczów,Oleszyce,Surochów i dalej do Jarosławia.A po co na tej trasie pociagi Intercity.Wystarczy normalny,czysty osobowy,albo wygodny szynobus Tatra czy produkcji duńskiej,jakie posiada PCC ARRIVA.Niech decydenci pojadą do Czech,Niemiec i zapoznaja się z tamtymi kolejowymi realiami.Polska to nie tylko Warszawa,Wrocław czy Gdańsk. To też Susiec, Werchrata, Basznia ,Lubartów,Parczew,Motycz i Stasin.Nawet w obrebie Lublina powinny po istniejacych torach kursować szynobusy,aby troche odciążyć lublin i okolice od ruchu. Trzeba tylko trochę dobrej woli,której widac brakuje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zamość - Dębica to chodzi o ten 5.37 ??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przynajmniej jak pośpieszne były w spółce PKP PR to było normalniej, a obecnie po przeniesieniu do Intercity rozpoczyna się planowa likwidacja tańszych pociągów pospiesznych drogimi intercity i ekspresami. Jeszcze ludzie będą zębami zgrzytać jak będą płacić 2 razy drożej ale wtedy będzie już za późno Podziękujcie premierowi Tuskowi i ministrowi Grabarczykowi, który zrobił pseudo reformę na PKP
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
j.w napisał:
Zamość - Dębica to chodzi o ten 5.37 ??
Zamość - Wrocław. ŁĄCZONY w Dębicy. Swoją drogą chory układ - następnym pociągiem (nazwanym przez pekpowski beton Zamość - Rzeszów) RÓWNIEŻ można dojechać do Dębicy. Jakby geniusze logistyki Jeden pociąg puścili w dzień, a drugi w nocy, to do obsługi tras wystarczyły by dwa (a nie cztery) składy i jedna (a nie dwie) lokomotywy. Jednego i drugiego podobno brakuje na innych trasach. No ale lepiej puscić je chwilę po sobie, żeby żaden nie miał przyzwoitej frekwencji, a na trasach gdzie jest tłok tracić na tych, którzy nie mają szans wsiąść do pociągu. To jeszcze głupota czy już sabotaż?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A niech sobie zabierają te pociągi, obejdziemy się bez łaski intercity. W takim razie poprosimy PKP Przewozy Regionalne o pociąg Interregio najlepiej na trasie Chełm- Lublin- Radom- Kielce - Częstochowa- Wrocław. Może nie mają dobrych wagonów ale będzie przynajmniej tanio
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
turysta napisał:
Od 130 lat po uruchomieniu połączenia z Warszawy do Lublina potem do Kowla Rawy Ruskiej i Lwowa kursowały pociągi po Lubelszczyżnie. Kto teraz przyjedzie na Roztocze jeżeli zamkna linię Zamośc, Zwierzyniec,Susiec,Bełżec,Hrebenne Horyniec, Lubaczów,Oleszyce,Surochów i dalej do Jarosławia.A po co na tej trasie pociagi Intercity.Wystarczy normalny,czysty osobowy,albo wygodny szynobus Tatra czy produkcji duńskiej,jakie posiada PCC ARRIVA.Niech decydenci pojadą do Czech,Niemiec i zapoznaja się z tamtymi kolejowymi realiami.Polska to nie tylko Warszawa,Wrocław czy Gdańsk. To też Susiec, Werchrata, Basznia ,Lubartów,Parczew,Motycz i Stasin.Nawet w obrebie Lublina powinny po istniejacych torach kursować szynobusy,aby troche odciążyć lublin i okolice od ruchu. Trzeba tylko trochę dobrej woli,której widac brakuje.
Racja. Te tłuki z pkp to zaraz wszystko pozamykają. Ciekawe z czego będą kiepy żyć? No chyba, że liczą na wieczne dotacje z samorządów na ich jeb..ny deficyt. W każdej organizacji oszczędzanie to likwidacja kosztów (wywalenie na pysk pierdzistołków, wprowadzenie oszczędnego taboru, ograniczenie przywilejów kadry), a w pkp oszczędzanie polega na likwidacji przewozów tzn usługi z której każdy normalny przewoźnik się utrzymuje. PS. Smiech ogarnia gdy w XXI wieku widzi się stonkę (to taka lokomotywa SM42 ) ciągnącą jeden wagon pasażerski. Gdzie te szynobusy? Aha popsute przez kolejarzy, bo do obsługi wystarczy 1 pracownik, a na lokomotywę trzeba 2 jełopów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Gdzie te szynobusy? Aha popsute przez kolejarzy, bo do obsługi wystarczy 1 pracownik, a na lokomotywę trzeba 2 jełopów.
To jeszcze nic. Pomyśl Pan jakim skandalem jest brak możliwości upuszczenia z szynobusa ropy... Był kiedyś ciekawy projekt - monitorowanie zużycia ropy (to się przy przekładni spalinowo-elektrycznej robi w banalny sposó. Już po dwóch miesiącach kazali prototypy powyłączać w cholerę...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
przede wszystkim trzeba zlikwidowac pociagi regionalne w woj. lubelskim nie maja one sensu ekonomicznego woza po 30 osob a ile pala toz to skandal
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W pierwszej kolejności należy zlikwidować aronobusy, niebezpieczne, zagrażające pasażerom :]
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W miejsce pociągu kursującego na trasie Dębica - Zamość kolej chce uruchomić zastępczą komunikację autobusową. Tak jest napisane. A co ze mną, która zawsze kursuję z rowerem i do tej pory zawsze płaciłam za przewóz roweru mimo, iż nikt nie zapewnił mi, że będzie on bezpiecznie przewieziony.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a po co tachac ze sobą rower na drugi koniec Polski? Przecież to absurd. Równie dobrze ja mogę sobie zażądac zeby PKP podstawiło mi wagon do przewozu lodówki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
aron napisał:
a po co tachac ze sobą rower na drugi koniec Polski? Przecież to absurd. Równie dobrze ja mogę sobie zażądac zeby PKP podstawiło mi wagon do przewozu lodówki.
A jak mam do przewiezienia wózek inwalidzki (bo muszę go ze sobą brać ze względu na swe zdrowie) to co mi poradzisz? Nie mówiąc już o tym, że w Dębicy czy w Rzeszowie na pewno nie wsiądę do pociągu, bo tamtejsze perony są zbyt niskie...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...