Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kolej chce nas oddalić od lotnisk

Utworzony przez KOLOWEQ, 21 lipca 2009 o 08:22 Powrót do artykułu
W OGÓLE TO,ŻE COŚ TAKIEGO ISTNIEJE JAK PKP S.A., PKP INTERCITY, I INNE TWORY POLITYCZNO-ZWIĄZKOWO-ZŁODZIEJSKIE TO EWENEMNT TYPOWO POLSKI!!NASZ KRAJ TO P....JEDNAK KRAJ,TRZEBA TO POWIEDZIEC BEZ OWIJANIA W BAWŁENE!!A PO CHOLERE TAKIE G...W LUBLINIE ZLIKWIDOWAC LINIĘ KOLEJOWĄ, ZAORAĆ TERENY DWORCOWE ODDDAĆ LUDZIOM POD PARK LUB TERENY REKREACYJNE!!PO KIEGO GRZYBA TAKI SYF NAM POTRZEBNY O NAZWIE PKP S.A.???LOTNISKO ZBUDUJĄ NAM NASI URZĘDNICY,CHA,CHA W ŚWIDNIKU!!LUBLIN:ZERO DÓG,ZERO KOLEJI, ZERO PRZEMYSŁU=SKANSEN I WRONY ZAWRACAJĄCE!!NIEUDOLNI DECYDENCI,JEDNYM SŁOWEM ZEMSTA JAKIEGOŚ NADBOGA!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szczerze to przyzam racje przedmówcy. Zwłaszcza, że przejazdy za intercity płaci się ogromną sumę, a nie wiele szybciej przyjeżdżają od pośpiesznego. Poza tym, że nikt z urzędasów się nie interesuje rozwojem województwa. Tylko siedzieć i pierdzieć w stołek. Czy się śpi czy się leży urzędnikowi się należy. niech zamienią się ze zwykłym robolem, to dopiero pogadamy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
w tekście chodzi o IC w sensie spółki, a nie rodzaju pociągu. a pośpieszne teraz sa pod skrzydłami IC!!! W sytuacji likwidacji tych polaczen, o ile sa one rentowne ratunku mozemy sie doszukiwac w PKP PR, ktore po oddaniu pospiesznych w rece IC, chciało znow zaczac tworzyc polaczenia pospieszne:)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Lublin to i tak już miasto pozostawione same sobie. Jeszcze najlepiej w ogóle zawiesić połączenia z krajem i będzie super. Kto wpada na tak idiotyczne pomysły. I tak z Lublina wydostać się jest problem, to jeszcze ograniczają połączenia z Warszawą i Wrocławiem.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
I b. dobrze! To przyśpieszy śmierć PKP. A podróżni? Nie martwcie się. W to miejce wejdą momentalnie autobusy. Nowoczesne, czyste (nie zaszczane wagony), szybsze od pociągów. Może nawet i będą połączenia nocne?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
fiesta napisał:
I b. dobrze! To przyśpieszy śmierć PKP. A podróżni? Nie martwcie się. W to miejce wejdą momentalnie autobusy. Nowoczesne, czyste (nie zaszczane wagony), szybsze od pociągów. Może nawet i będą połączenia nocne?
Tylko, że istnieje na tym świecie rzesza osób, które wybierają jazdę pociągiem, zamiast autobusem, z powodów od niech niezależnych, jak np. choroba lokomocyjna. I podstawienie pięknych, czystych, luksusowych autobusów nie zmieni teraz ich położenia...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jakie Rzeszów - Zamość - Rzeszów i Dębica - Zamość - Dębica? To są wagony bezpośrednie zapewniające połączenie (bez przesiadania!) z Wrocławia, Śląska, Krakowa... Jeżeli tak się kochane IC martwi o wyniki, to niech jedno z tych połączeń puści w nocy. Bo teraz mamy dwa połączenia łączące trzy z siedmiu największych aglomeracji w Polsce z Zamościem w odstępie kilku(!!!) godzin, a później wielkie nic.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
fiesta napisał:
I b. dobrze! To przyśpieszy śmierć PKP. A podróżni? Nie martwcie się. W to miejce wejdą momentalnie autobusy. Nowoczesne, czyste (nie zaszczane wagony), szybsze od pociągów. Może nawet i będą połączenia nocne?
to jedź autobusem do wrocławia i opowiedz jak było, a szczególnie jak będziesz chciał do kibla jadąc starym jelczem albo autosanem
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Od 130 lat po uruchomieniu połączenia z Warszawy do Lublina potem do Kowla Rawy Ruskiej i Lwowa kursowały pociągi po Lubelszczyżnie. Kto teraz przyjedzie na Roztocze jeżeli zamkna linię Zamośc, Zwierzyniec,Susiec,Bełżec,Hrebenne Horyniec, Lubaczów,Oleszyce,Surochów i dalej do Jarosławia.A po co na tej trasie pociagi Intercity.Wystarczy normalny,czysty osobowy,albo wygodny szynobus Tatra czy produkcji duńskiej,jakie posiada PCC ARRIVA.Niech decydenci pojadą do Czech,Niemiec i zapoznaja się z tamtymi kolejowymi realiami.Polska to nie tylko Warszawa,Wrocław czy Gdańsk. To też Susiec, Werchrata, Basznia ,Lubartów,Parczew,Motycz i Stasin.Nawet w obrebie Lublina powinny po istniejacych torach kursować szynobusy,aby troche odciążyć lublin i okolice od ruchu. Trzeba tylko trochę dobrej woli,której widac brakuje.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zamość - Dębica to chodzi o ten 5.37 ??
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przynajmniej jak pośpieszne były w spółce PKP PR to było normalniej, a obecnie po przeniesieniu do Intercity rozpoczyna się planowa likwidacja tańszych pociągów pospiesznych drogimi intercity i ekspresami. Jeszcze ludzie będą zębami zgrzytać jak będą płacić 2 razy drożej ale wtedy będzie już za późno Podziękujcie premierowi Tuskowi i ministrowi Grabarczykowi, który zrobił pseudo reformę na PKP
Zaloguj się, aby oddać głos
0
j.w napisał:
Zamość - Dębica to chodzi o ten 5.37 ??
Zamość - Wrocław. ŁĄCZONY w Dębicy. Swoją drogą chory układ - następnym pociągiem (nazwanym przez pekpowski beton Zamość - Rzeszów) RÓWNIEŻ można dojechać do Dębicy. Jakby geniusze logistyki Jeden pociąg puścili w dzień, a drugi w nocy, to do obsługi tras wystarczyły by dwa (a nie cztery) składy i jedna (a nie dwie) lokomotywy. Jednego i drugiego podobno brakuje na innych trasach. No ale lepiej puscić je chwilę po sobie, żeby żaden nie miał przyzwoitej frekwencji, a na trasach gdzie jest tłok tracić na tych, którzy nie mają szans wsiąść do pociągu. To jeszcze głupota czy już sabotaż?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A niech sobie zabierają te pociągi, obejdziemy się bez łaski intercity. W takim razie poprosimy PKP Przewozy Regionalne o pociąg Interregio najlepiej na trasie Chełm- Lublin- Radom- Kielce - Częstochowa- Wrocław. Może nie mają dobrych wagonów ale będzie przynajmniej tanio
Zaloguj się, aby oddać głos
0
turysta napisał:
Od 130 lat po uruchomieniu połączenia z Warszawy do Lublina potem do Kowla Rawy Ruskiej i Lwowa kursowały pociągi po Lubelszczyżnie. Kto teraz przyjedzie na Roztocze jeżeli zamkna linię Zamośc, Zwierzyniec,Susiec,Bełżec,Hrebenne Horyniec, Lubaczów,Oleszyce,Surochów i dalej do Jarosławia.A po co na tej trasie pociagi Intercity.Wystarczy normalny,czysty osobowy,albo wygodny szynobus Tatra czy produkcji duńskiej,jakie posiada PCC ARRIVA.Niech decydenci pojadą do Czech,Niemiec i zapoznaja się z tamtymi kolejowymi realiami.Polska to nie tylko Warszawa,Wrocław czy Gdańsk. To też Susiec, Werchrata, Basznia ,Lubartów,Parczew,Motycz i Stasin.Nawet w obrebie Lublina powinny po istniejacych torach kursować szynobusy,aby troche odciążyć lublin i okolice od ruchu. Trzeba tylko trochę dobrej woli,której widac brakuje.
Racja. Te tłuki z pkp to zaraz wszystko pozamykają. Ciekawe z czego będą kiepy żyć? No chyba, że liczą na wieczne dotacje z samorządów na ich jeb..ny deficyt. W każdej organizacji oszczędzanie to likwidacja kosztów (wywalenie na pysk pierdzistołków, wprowadzenie oszczędnego taboru, ograniczenie przywilejów kadry), a w pkp oszczędzanie polega na likwidacji przewozów tzn usługi z której każdy normalny przewoźnik się utrzymuje. PS. Smiech ogarnia gdy w XXI wieku widzi się stonkę (to taka lokomotywa SM42 ) ciągnącą jeden wagon pasażerski. Gdzie te szynobusy? Aha popsute przez kolejarzy, bo do obsługi wystarczy 1 pracownik, a na lokomotywę trzeba 2 jełopów.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
Gdzie te szynobusy? Aha popsute przez kolejarzy, bo do obsługi wystarczy 1 pracownik, a na lokomotywę trzeba 2 jełopów.
To jeszcze nic. Pomyśl Pan jakim skandalem jest brak możliwości upuszczenia z szynobusa ropy... Był kiedyś ciekawy projekt - monitorowanie zużycia ropy (to się przy przekładni spalinowo-elektrycznej robi w banalny sposó. Już po dwóch miesiącach kazali prototypy powyłączać w cholerę...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
przede wszystkim trzeba zlikwidowac pociagi regionalne w woj. lubelskim nie maja one sensu ekonomicznego woza po 30 osob a ile pala toz to skandal
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W pierwszej kolejności należy zlikwidować aronobusy, niebezpieczne, zagrażające pasażerom :]
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W miejsce pociągu kursującego na trasie Dębica - Zamość kolej chce uruchomić zastępczą komunikację autobusową. Tak jest napisane. A co ze mną, która zawsze kursuję z rowerem i do tej pory zawsze płaciłam za przewóz roweru mimo, iż nikt nie zapewnił mi, że będzie on bezpiecznie przewieziony.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a po co tachac ze sobą rower na drugi koniec Polski? Przecież to absurd. Równie dobrze ja mogę sobie zażądac zeby PKP podstawiło mi wagon do przewozu lodówki.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
aron napisał:
a po co tachac ze sobą rower na drugi koniec Polski? Przecież to absurd. Równie dobrze ja mogę sobie zażądac zeby PKP podstawiło mi wagon do przewozu lodówki.
A jak mam do przewiezienia wózek inwalidzki (bo muszę go ze sobą brać ze względu na swe zdrowie) to co mi poradzisz? Nie mówiąc już o tym, że w Dębicy czy w Rzeszowie na pewno nie wsiądę do pociągu, bo tamtejsze perony są zbyt niskie...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: