Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kolej: Trasa Lublin - Warszawa w półtorej godziny

Utworzony przez S Y L W E S T E R, 26 kwietnia 2013 o 20:29 Powrót do artykułu
----------------------------NAPEWNO CIESZY LUBLIN ZACHÓD, ALE ...----------------------------------------- Oby ten Dworzec Kolejowy LUBLIN ZACHÓD nie był gorszy od przystanku wiejskiego PKS !. Chociaż raz zróbcie coś pożytecznego NIE poniżąjący Lublin inwestycji . Budynek dworca może byłby repliką Dworca Głównego Lublin, oczywiście o mniejszej kubaturze. Nie zapominajcie o Dworcu Północnym który będzie służył Lublinianom tamtej części Lublina . Oczywiście zwariowany pomysł Prezydenta Zuka o budowie Dworca PKS w zakorkowanej części Lublina , prawdopodobnie... przejdzie (?) jeżeli tak (?) to szykujcie następne miliony na... podziemne przejście z Dworca PKP na Dworzec PKS gdyż bez podziemnego przejścia będą wypadki i horror dla kierowców i przechodniów ! . Dworzec PKS na przedmieściach Lublina byłby najlepszym rozwiązaniem ale we władzach Lublina są miesz kańcy Lubartowa , Krasnegostawu czy Bełzyc w których to mieścinach Dworzec PKS MUSI być w... Centrum powiatowego miasteczka (sic?). Lublin ma dobrze rozwiniętą sieć komunikacji miejskiej i Taxi , dlatego nie byłoby kłopotu z dojazdem na Dworzec i spowrotem do domu . A Lublin by się wreszcie pozbył setki dymiących autobusów PKS kręcących się po zatłoczonym już Lublinie ! .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Wracać się" to rusycyzm, Panie Redaktorze...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jakie 160km/h?????? Zacznijcie budowac linie dostosowana do predkosci 300km/h.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Betonową wiatę mogą sobie podarować.W XIX wieku budowano przepiękne dworce- i to pod zaborami.Trzeba wybudować piękny budynek będący wizytówką Lublina.Gotowe projekty są w Czerniowcach, Lwowie, Przemyślu Szczecinie czy nawet w Lublinie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
2H 20 DO WARSZAWY A BĘDZIE PÓŁTOREJ. NO WIELKI SUKCES TYLKO POGRATULOWAC JEST SIE CZYM CHWALIĆ .JUŻ PIETNAŚĆIE LAT TEMU WE WŁOSZECH JECHAŁEM 500 KM W 2.5 GODZINY
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Popieram "mm"! Na całym świcie w cywilizowanych krajach kolej szynowa jeździ z prędkością 200-300 a w niektórych nawet i więcej i to już od wielu lat. A u nas wydamy grube miliony a może i miliardy złotych i nadal PKP będzie 50 lat za cywilizacją. Jak już wydajemy kasę i modernizujemy kolej to zróbmy to porządnie. A może taki plan ma PKP żeby być koleją RETRO, taki COWBOY TRAIN... Polaków uważa się za malkontentów, ale jakoś trudno się cieszyć i mówić "dobre i to" jak u progu 2020 roku będziemy mieć kilka odcinków gdzie pociągi pojadą z MAKSYMALNĄ prędkością 160 km/h ... Pozdrawiam!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Do "sylwester": Najpierw mówisz o korkach a później o dobrej komunikacji w lublinie. Obecna lokalizacja dworca (pod zamkiem) jest idealna. Centrum blisko, dwie trasy wylotowe na wschód i zachód oraz dobre wyjazdy na północ. Jedynie na południe trzeba się kraśnicką przejechać ale biorąc pod uwagę plan budowy obwodnicy na Rzeszów nie jest najgorzej. Wybudowanie dworca PKS na przedmieściach spowoduje konieczność dojazdu pasażerów do centrum i przesiadanie się na kolejne trolejbusy w różnych kierunkach miasta. Zgadzam się natomiast że kumulowanie dworców w jednym miejscu bez porządnych węzłów jest samobójstwem komunikacyjny. Dużo podróżuję PKP i niewiele jest przypadków, że przesiadam się z PKP na PKS. Najczęściej PKP lub PKS z miasta do miasta a po mieście MPK lub taxi.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Uczestniczący w przetargu/projektanci i organizatorzy'zacierają ręce,bo w sposób bezwzględnie prymitywny da się zarobić.Jaka logika wyrzucać pieniądze w błoto???To co planują zrobić to już dawno sama kolej powinna poprawić,a 1,5 godz przy zmianach modernizacyjnych to trzeba między bajki włożyć!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
1.5? powinno byc 1 godzina max przeciesz
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przepraszam bardzo, ze niby My podatnicy mamy wyłożyć 70 baniek (70 milionów) na samą dokumentacje ? Przecież to jest chyba przestępstwo w biały dzień. LUDZIE na co my pozwalamy! 70 baniek + sciete drzewa na papier. Nic dziwnego ze tyle firm stara sie o przetarg skoro do zgarniecia jest 70 patyli a poźniej ogloszenie upadlosci z notą: Niestety ale potrzeba drugie tyle na nową drukarkę z ekstra tuszem.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ten dworzec to ma byc ala przystanek jak w stasinie. Jak nie patrzec taki bedzie. Hmmm czy warto wywalac 70 milionow na sama ksiazke a pozniej z miliard na sama przebudowe zeby zyskac 30 minut ? Jak robic to lepiej chyba tory z mozliwoscia bujania sie 200 km/h. Po co zwiekszac predkosc o 40 km jak za 10 lat bedzie trzeba znowu przebudowac. Zobaczcie jakie to wszystko u Tuska jest skomplikowane. Wydaje sie polozyc szyne i nic wiecej. Niestety wiekszy problem to biurokracja, biurokracja.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Obowiązujący standard w Europie zachodniej to 200km/h już od kilku lat i klimatyzowane pociągi np. w Holandii. A u nas nie dość że projekt to do 160km/h Może zrobi ktoś coś na wyrost i popatrzy w stronę Azji 300km/h Inaczej szkoda tylko tej kasy na projekt. Ktoś się cieszy kto już wygrał przetarg.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
wow 67 baniek na projekt, któy wyjaśni jak wymienić tor... a dopiero będzie jak przed wojną to ile trzeba zrobić, żeby zachodnią europę dogonić! A teraz to szkoda gadać, bród smród i pluskwy! dramat to się musi rozp... Raz jak jechałem z Bydgoszczy to pociag trzy razy w polu stał, bo się psuł
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zdzich napisał:
wow 67 baniek na projekt, któy wyjaśni jak wymienić tor... a dopiero będzie jak przed wojną to ile trzeba zrobić, żeby zachodnią europę dogonić! A teraz to szkoda gadać, bród smród i pluskwy! dramat to się musi rozp... Raz jak jechałem z Bydgoszczy to pociag trzy razy w polu stał, bo się psuł [/quote] [quote name='Zdzich' timestamp='1367221149' post='764029'] wow 67 baniek na projekt, któy wyjaśni jak wymienić tor... a dopiero będzie jak przed wojną to ile trzeba zrobić, żeby zachodnią europę dogonić! A teraz to szkoda gadać, bród smród i pluskwy! dramat to się musi rozp... Raz jak jechałem z Bydgoszczy to pociag trzy razy w polu stał, bo się psuł
he!He! -pluskwy nie biorą się z niczego! -widocznie brudni pasażerowie jechali tym pociągiem No chyba, że uważasz, iż kolejarze każdego wsiadającego powinni kontrolować "pod kątem" pluskiew i innych robaków? (tak jak Niemcy Żydów w czasie wojny) albo uważasz, że kolejarze powinni łapać te pluskwy w pociągu?
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: