Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Ney - jak zwykle - posługuje się drugim i trzecim rodzajem tishnerowskiej prawdy. Tak, marszałek może coś zdziałać. Nie, nie w ciągu miesiąca. To są rozmowy na nowy rozkład jazdy (grudzień), a nie wrześniową korektę!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widać, że w PKP INTERCITY zaczęli pracować panowie, którzy odpowiadali przed podziałem za pociągi w PKP PR efekt widoczny od razu "dajcie kasy a jak nie to zlikwidujemy pociągi" niech rozkład poprawią, promocje wprowadzą ludzie zaczną jeździć. Swoja drogą we Włoszczowej opłaca im się ekspres zatrzymywać dla dwóch pasażerów...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak to nie będzie pociągu do Wrocławia?!!! To jedyne bezpośrednie połączenie! Powrotny o 22.55 i tak nie jeżdził codziennie. Mimo wszystko był zapchany ludźmi - jak to możliwe, że się nie opłaca?!! Czy to oznacza, że opłacają się tylko te kursy, w których się 8 godzin stoi w korytarzu albo siedzi na swoim bagażu?! (Zakopane)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W tej sytuacji proponuję zlikwidować kolej na lubelszczyźnie.Na wiosnę na pewną będą żebrać w sejmiku wojewódzkim dotacji.A wielkie g...no.ZAlikwidować kolej.Kolej tylko dla kolejarzy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie niedorzeczniku Ney! Nikt Was nie zmuszał do przejmowania pociągów pośpiesznych. Widać u Was typowe solidaruchowate myślenie, "nam się należy!". A wystarczyło tylko lepiej ułożyć rozkład, choć to pewnie przekracza Wasze umiejętności...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak mawiał klasyk - żeby nie było niczego
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lubelszczyzna jest palnowana na skansen , nie dziwie sie ze likiwidują tutaj połaczenia PKP
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystkie pociagi w woj. lubelskim sa nierentowne, a szczegolnie pociagi regionalne. Powinny zostac natychmiast zlikwidowane bo to marnostrawstwo publicznych pieniedzy. Skoro nie ma pociagow w Lomzy i ludzie jakos zyja, to nie musi byc tez pociagow w Chelmie, Bialej Podlaskiej, Zamosciu czy Pulawach. Co do pociagow Lublin - Warszawa i Lublin - Krakow to jak wiadomo tez sa nierentowne, a wiec proponuje zlikwidowac dotacje do nich i podniesc ceny biletow. Niech bilet Lublin - Warszawa kosztuje 60 zl, a Lublin - Krakow 100 zl. Jezeli nadal beda nierentowne - do likwidacji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tak Aron, powinni jeszcze busy zlikwidować.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Busy są rentowne bo zabierają 20 osób na miejsca siedzące + 20 osób na miejsca stojące, w dodatku tylko nieznacznie przekraczają prędkość i inne przepisy a ludzie chcą nimi jeździć bo można w komforcie zgiąć nogi czy też nie otworzyć okna a zapachy dochodzące od niektórych współpasażerów aż zachęcają do podróży.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To będzie mniej więcej tak: zlikwidujemy niektóre pociągi, bo mamy za małe dotacje. Ok, dotacje się zwiększy, ale te pociągi po jakimś czasie i tak zostaną zlikwidowane. Wtedy zlikwiduje się też dotacje, więc obrażone PKP zlikwiduje wszystkie pociągi. W takim układzie zaczną strajkować kolejarze i wyjdą protestować na tory. Media podniosą wielki krzyk, że to niebezpieczne tak łazić po torach, ale nikomu nic się nie stanie, bo przecież pociągi nie jeżdżą. Następnie PKP (aby odzyskać dotacje) przywróci wszystkie pociągi, lecz nie będą miały jak jeździć, bo w międzyczasie protestujący kolejarze sprzedadzą szyny na złom (trzeba z czegoś żyć). Komisje śledcze nie wykryją sprawców, a ktoś wpadnie na pomysł, żeby wpuścić inwestora z jakiegoś Kataru, czy innej Sri Lanki. Inwestor się oczywiście wycofa, a tory położą firmy chińskie, bo okaże się, że to one kupiły szyny od protestujących kolejarzy. I będziemy mieli badziewne chińskie koleje państwowe w stanie mniej więcej takim jak przed przemianami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Aron, misiu, czyżby ci shomologowali transita na 40 osób? Komu i ile dałeś za to w łapę?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w woj. lubelskim jest zbyt niska gestosc zaludnienia ( ponizej 100 os/km2) a wiec nie ma sensu utrzymywac na sile pociagów pasazerskich.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ginąc raźniej w busie niz w bezpiecznym pociągu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Likwidacja pociągu Lublin Wrocław w piątek to jest sabotaż. Przecież pełny jeździł. I niech nie wmawiają że straty przynosił. Fajnie jak by powstał na tej trasie interregio. Przynajmniej tanio by było. a intercity niech padnie. To jest żałosna firma...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Likwidacja pociągu Lublin Wrocław w piątek to jest sabotaż. Przecież pełny jeździł. I niech nie wmawiają że straty przynosił. Fajnie jak by powstał na tej trasie interregio. Przynajmniej tanio by było. a intercity niech padnie. To jest żałosna firma...
Zaangażowałem odpowiednich ludzi w walkę o przywrócenie nocnego pociągu Lublin-Jelenia Góra przez Wrocław, który miałby się pojawić od nowego rozkładu jazdy, w grudniu br. Trzymajcie kciuki!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pociąg Cisy w niedzielę co został zlikwidowany miał zapełnienie 100 procent. Czasami ludzie stali. Sobie jaja robią . Niech nie wmawiają że likwidują deficytowe pociągi. Zwyczajnie zlikwidowali dwa najbardziej dochodowe połączenia pośpieszne wyjeżdżające z Lublina. Coś mają z głową nie tak w tym intercity.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trzymamy kciuki. ale żeby to tak było interregio. Wtedy kupuje się karnetregio i koszt podróży do Wrocławia czy np. Jeleniej Góry by wyniósł z 27 zł. Pięknie by było.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Moze wreszcie ktos powinien calosciowo przyjrzec sie rozkladom jazdy w regionie? Jesli samorzad ma cokolwiek doplacac do PKP, to PKP powinno realizowac potrzeby spoleczne, a nie utrzymywac rozklady jazdy z kosmosu. Jak mozna zlikwidowac pociag wieczorny do Warszawy!? Ktos ma nierowno pod sufitem.. Jak mozna bylo zlikwidowac bezposrednie polaczenie do Jeleniej Gory?!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Pociąg Cisy w niedzielę co został zlikwidowany miał zapełnienie 100 procent. Czasami ludzie stali. Sobie jaja robią . Niech nie wmawiają że likwidują deficytowe pociągi. Zwyczajnie zlikwidowali dwa najbardziej dochodowe połączenia pośpieszne wyjeżdżające z Lublina. Coś mają z głową nie tak w tym intercity.
Dokladnie! Pora aby Przewozy Regionalne zareklamowaly polaczenie przez Deblin - prawie pusty pociag odjezdza okolo 20:00, i jedzie lacznie 3:21h za 19zl (ulgowy 14).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...