Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kontrowersyjna reklama dźwignią ubojni

Utworzony przez chart, 20 stycznia 2010 r. o 08:11 Powrót do artykułu
Bardzo przepraszam, ale strasznie wydumany ten problem...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Już k...wa naprawdę nie macie czym się zająć?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
reklama nie musi być kontrowersyjna. ciekawe czy firmy pogrzebowe mogą też reklamować się w tak intrygujący i kontrowersyjny sposób ? chyba nie. są granice. ale o gustach podobno się nie dyskutuje
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zaufało milion kurczaków - i się przejechało... To nie rokuje dobrze tym, co nadal będą ufać tej firmie. Reklama chybiona, mimo że kontrowersyjna
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
temat nie jest wydumany, reklama nas otacza wszędzie, wpycha się do domów. w większości przypadków o głupiej zawartości i treści. niektórym się to jednak podoba
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ZAUFAŁO ONO, ALE ZAUFAŁY ONE - KURCZAKI. NIE DOŚĆ, ŻE BEZNADZIEJNA REKLAMA, TO JESZCZE Z BŁĘDEM.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Sami fachowcy.. Przecież ta reklama nikogo nie obraża, ani nie robi nikomu krzywdy. Jakby było coś innego to by wszyscy mówili, że jest nudna (i wtedy nikt by na nią uwagi nie zwrócił), a tak jest coś żartobliwego. Oczywiście wszystkim gburom bez poczucia humoru się nie podoba, na szczęście nic Wam do tego jak się firmy reklamują. Reklama jest zapamiętywalna i skuteczna, więc jest dobra.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kuzyn prof. Miodka napisał:
ZAUFAŁO ONO, ALE ZAUFAŁY ONE - KURCZAKI. NIE DOŚĆ, ŻE BEZNADZIEJNA REKLAMA, TO JESZCZE Z BŁĘDEM.
to nie jest błąd
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jestem mieszkańcem Włodawy i w sierpniu ub. roku korzystając z usługi firmy Świdhurt po raz pierwszy spotkałem się z tą reklamą, umieszczoną na samochodzie chłodni. Jest fantastyczna i uśmiałem się z niej niesamowicie. Ponad to życzę każdemu i sobie takiej wspaniałej obsługi i uprzejmości, jaka spotkała mnie od pracownika tej firmy p. Andrzeja, którego serdecznie pozdrawiam i jeszcze raz DZIEKUJĘ. Pozdrawiam i gratuluję takiej reklamy szefowi firmy i życzę wszystkim jej pracownikom samych sukcesów w życiu osobistym i zawodowym. Tak trzymać! P. S. Uważam, że wielu łącznie z gburmistrzem Świdnika po prostu nie posiada elementarnego poczucia humoru, sądząc, że ... kurczaki umieją czytać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czytelnik napisał:
Jestem mieszkańcem Włodawy i w sierpniu ub. roku korzystając z usługi firmy Świdhurt po raz pierwszy spotkałem się z tą reklamą, umieszczoną na samochodzie chłodni. Jest fantastyczna i uśmiałem się z niej niesamowicie. Ponad to życzę każdemu i sobie takiej wspaniałej obsługi i uprzejmości, jaka spotkała mnie od pracownika tej firmy p. Andrzeja, którego serdecznie pozdrawiam i jeszcze raz DZIEKUJĘ. Pozdrawiam i gratuluję takiej reklamy szefowi firmy i życzę wszystkim jej pracownikom samych sukcesów w życiu osobistym i zawodowym. Tak trzymać! P. S. Uważam, że wielu łącznie z gburmistrzem Świdnika po prostu nie posiada elementarnego poczucia humoru, sądząc, że ... kurczaki umieją czytać.
no niektórym to naprawdę dużo nie potrzeba, żeby się uśmiać !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Pawle muszę stwierdzić u Pana kompletny brak profesjonalizmu dziennikasrskiego, bo z przykrością stwierdzę fakt, że to nie jest żadna ubojnia, lecz jak sama nazwa mówi HURTOWNIA (a dokładniaj Hurtownia należy do Grupy Handlowej Staropolskie Wędliny), więc bardzo prosze o sprostowanie tego tematu. Przyznam że reklama jest debeściacka, a dzięki temu artykułowi Dziennik wschodni zrobił tej hurtowni jeszcze większą reklame . Pozdrawiam i życze Panu więcej porywających tematów
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ŚWD napisał:
Panie Pawle muszę stwierdzić u Pana kompletny brak profesjonalizmu dziennikasrskiego, bo z przykrością stwierdzę fakt, że to nie jest żadna ubojnia, lecz jak sama nazwa mówi HURTOWNIA (a dokładniaj Hurtownia należy do Grupy Handlowej Staropolskie Wędliny), więc bardzo prosze o sprostowanie tego tematu. Przyznam że reklama jest debeściacka, a dzięki temu artykułowi Dziennik wschodni zrobił tej hurtowni jeszcze większą reklame . Pozdrawiam i życze Panu więcej porywających tematów
Nie jest to głównie hurtowania, firma należy do Grupy Handlowej Staropolskie Wędliny, ale też zajmuje się robiorem drobiu, co widać w nazwie Zakład rozbioru Drobiu. Reklama bardzo profesjonalnie wykonana. Świadczy chociażby fakt, że została zauważona i jest na forum publicznym. A oto chodzi. Ktokolwiek w przyszłości będzie chciał otworzyć swój sklep, bar, restaurację czy kebaba przypomni sobie, że może zapoznać i skorzystać z oferty tej firmy. Została zauwarzona przez szersze grono, w który znajdą się osoby zainteresowane produktami tej firmy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
reklama jest wieśniacka a ja na pewno od tej pory będę kupować kury z innych miejsc. choćby z tego względu warto przemyśleć czy takie teksty mogą się realnie przekładać na sprzedaż natomiast ciekawi mnie ile kosztował ten pożal sie boże artykuł, bo nie wmówicie mi że jakiś dziennikarz zauważył plakacik i postanowil napisać o tym w gazecie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mi reklama się bardzo podoba, jak wszyscy zauważyli przyciąga wzrok. Zastanówcie się czy treść reklamy ma wpływ na smak kurczaka? Z pewnością nie, dlatego to śmieszne, że niektórzy chcą teraz rezygnować z usług Świd-hurtu. Jeśli ktoś jadł do tej pory kurczaki z tej firmy, a teraz przyjdzie do konkurencji, to za pewien czas może przeczytać tam inne hasło, które mu się nie spodoba, i co wtedy? Najwyraźniej zrezygnuje z jedzenia drobiu, i przeżuci się np na ryby Jeśli oczywiście dostawcy nie wymyślą kontrowersyjnej reklamy Morał dla niektórych: nie jedzcie nic, czego reklama Wam się nie podoba! he he
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...