Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
czyli 7 miesięcy opóźnienia w papierach a realnie 2-3 miesiące bo odejmując 4 miesiące zimy gdzie wszystko stanie. Gdyby zaczęli w pierwszym sezonie nie we wrześniu a właśnie na wiosnę daliby radę na luzie. Przy odpowiedniej mobilizacji taką drogę można na luzie zbudować w 18 miesięcy a nie 24 miesiące
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dziennikarskie  ble...ble .Żadnych konkretów .planów i zdjęć.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Koszt jednak jest olbrzymi, sięgający 1 miliona złotych. Trzeba rozważyć, czy to nie zbyt dużo, jak na kilka miesięcy użytkowania – dodaje dyr. Szepietowski.   Gdyby GDDKiA pomyślała już na etapie przetargu, że mogą być opóźnienia, to może nie wykonując wszystkich prac z zakresu Zadania 2 w Baraku, możliwe by było włączenie tego odcinka do ruchu za mniejsze pieniądze. Ale cicho sza... na Zadaniu 1, też nie słuchali Wykonawcy, że węzeł będzie się korkował i trzeba wszystkich wpuścić na rondo. Wiedzą lepiej. Cicho jednak siedzą i nie mówią o rocznym opóźnieniu Dragadosa
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nalewajko niech nie ściemnia niech powie co dzieje się na odcinku 2 na ciemiędze w sieprawicach. Cała droga po obciążeniu siadła 28 cm i teraz niewiedzą co dalej robić. Oczywiście dokończą tą fuszerkę i zaczną się nieskończne remonty tego odcinka!!!! 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
JEST SUPER JEST SUPER WIĘC O CO CI CHODZI?!   Kolejny propagandowy artykuł. Zero jakiejkolwiek krytyki, niewygodnych pytań. Czy to jest artykuł sponsorowany??
Zaloguj się, aby oddać głos
0
REALIZACJA DOROTA AWIORKO-KLIME
A cóż to za nazwisko?Wstydziła się męża,czy duma nie pozwoliła ze swojego zrezygnować?Współczuje małżonkowi.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Co chwilę serwują ludziom podnietę z budowy s17, taka zapchajdziura jak nie ma o czym pisać i nawet nie chce im się umieścić jakichkolwiek planów zdjęć Operują tylko nazwami, które niewiele mówią
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ale chaos. Materiał typowo propagandowy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To chyba jak to wina Gragados ze nie niemozna z drogi S17  zjechac na obwodnice to w ramach kary powinni ten tymczasowy zjazd wybudować.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak sie czyta co Ci urzędnicy wymyślają toby się chciało ich wylać i wymienić na jakiś porządnych fachowców. Nie bęzie zjazdu z S17 na al, Warszawska i co? W połowi 2014 zjadą na obwodnicę i wjadą do Lublina Poligonowa ? Życzę szczęscia. Przecież ta nowa al. Solidarnosci bedzie oddana jeszcze pózniej. Dragados za pół roku opoznienia nie odda milion na łącznik ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak sie czyta co Ci urzędnicy wymyślają toby się chciało ich wylać i wymienić na jakiś porządnych fachowców. Nie bęzie zjazdu z S17 na al, Warszawska i co? W połowi 2014 zjadą na obwodnicę i wjadą do Lublina Poligonowa ? Życzę szczęscia. Przecież ta nowa al. Solidarnosci bedzie oddana jeszcze pózniej. Dragados za pół roku opoznienia nie odda milion na łącznik ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W Lublinie są ludzie którzy są profesjonalistami w tym co robią, ale na pewno nie należą do nich reporterzy, kamerzyści i realizatorzy zdjęć z Dziennika Wschodniego. Studenci robią lepszej jakości materiały prasowe. Przecież taka relacja z (tutaj) z budowy to kpina. Czy realizator chciał pokazać samolot? budowę drogi? pulpit sterujący? To jakiś żart? Miasto które powinno obkładać się fachowcami obkłada się siostrzeńcami itp. Przykre. Z czym kojarzy się Dziennik Wschodni? Z brakiem profesjonalistów. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: