Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lubelscy posłowie w rankingu Polityki

Utworzony przez epoka21, 18 września 2008 o 18:58 Powrót do artykułu
40 dziennikarzy popierających PO Dawno wyszło z worka szydło, Że PO wybrało .......
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nic narazie PO nie pokazało społeczenstwu z wyjatkiem wiekszych kosztów utrzymania sie kazdego obywatela.Miala byc Irlandia.Jest, ale z cenami.PO z szarego człowieka robi dziada z BANGLADESZU.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Co za radość, niesamowite ale czy to nie powinni oceniać wyborcy z LUBELSZCZYZNY.A wyborcy oceniają strasznie marnie,panie to straszna pomyłka,natomiast szefo to kawał drania i chama.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie tak dawno zastanawiali się liderzy PO ,czy nie odebrać Palikotowi funkcji przewodniczącego komisji,, Przyjazne Państwo', bo niczym właściwie Palikot się nie wykazał , a tu proszę ,jaka radykalna zmiana.... Śmiechu warte...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czyżby to był zwiastun przyszłej kampanii? Przez rok czasu nic nie zrobili dla mieszkańców, mało tego dobra opinią w Warszawie tez się nie cieszą,a tu nagle ranking polityki. Śmiech na sali. Przeciez to towarzystwo to totalna porażka platformy w regionie.Z kim do ludzi?????????????????
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
Nie tak dawno zastanawiali się liderzy PO ,czy nie odebrać Palikotowi funkcji przewodniczącego komisji,, Przyjazne Państwo', bo niczym właściwie Palikot się nie wykazał , a tu proszę ,jaka radykalna zmiana.... Śmiechu warte...
I JUŻ PRAWIE ODEBRALI, Z TEGO CO WIEM WISI NA WŁOSKU BO RZĄD ZGŁOSIŁ KONKURENCYJNE USTAWY,WIĘC POCZEKAJMY.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To wszystko tO sama ekipa POpaprańców ,którzy nic nie potrafią /wrzucić ich do jednego wora : Palikot, Mucha, Gąsior. Pierwszy to kretyn ,który sepleni i ma obsesję medialną , druga to cud TUSKA za,który trzeba się wstydzić w sejmie duplikat BEGER ,która ma w oczach ku***ki/ wielka pani doktor ale pytanie od czego? i następna małolata sztucznie spreparowana, która siedzi i się tylko głupio usmiecha. POPROSTU DNO JAK W KABARECIE.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja na nich głosowałem/ ale nigdy więcej NIE ZROBIĘ TEGO BŁEDU. Dziewczyny to pionki,wstyd mi za tego palanta.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Narazie to tylko wszyscy troje tylko biorą dużą kase.Ico z tej" pracowitosci Palikota, nic sie nie zmieniło i nie zmienia, tylko ceny winduja w górę. Żeby zacząc budowe domu trzeba swoje odczekac, nachodzic sie od Kajfasza do Annasza, wszędzie wniesc duża oplate prawie za nic i nakłaniac sie niemiłym i nieuprzejmym urzędnikom.U nas modne są AKCJE i też nic nowego.Więc te pochlebstwa dla PO coś mi nie pasują, chyba że to oni sami na siebie głosowali.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Palikot to mądry człowiek i popieram go w 100% !!!! ale PO coraz bardziej mnie martwi... zabierają wszystkie pieniądze ze wschodu Polski !!! to SKANDAL !!! głosowałem na nich ale będę się długo zastanawiał zanim zrobie to po raz drugi... Autostrady - tylko na zachodzie, szybkie koleje - zachód, specjalne strefy ekonomiczne - zachód, stadiony na EURO 2012 - zachód, Mistrzostwa Europy w koszykówce - zachód, kluczowe inwestycje zagraniczne - zachód Polski, itd, itd.......... ZDRADA POLSKI !!! Polska ma 38 milionów ludzi a nie 20.... PO chyba o tym zapomniało.....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ZONK napisał:
Ja na nich głosowałem/ ale nigdy więcej NIE ZROBIĘ TEGO BŁEDU. Dziewczyny to pionki,wstyd mi za tego palanta.
o widze ze pisuary wynajely sobie nawet internetowych troli
Zaloguj się, aby oddać głos
0
mzl napisał:
Palikot to mądry człowiek i popieram go w 100% !!!! ale PO coraz bardziej mnie martwi... zabierają wszystkie pieniądze ze wschodu Polski !!! to SKANDAL !!! głosowałem na nich ale będę się długo zastanawiał zanim zrobie to po raz drugi... Autostrady - tylko na zachodzie, szybkie koleje - zachód, specjalne strefy ekonomiczne - zachód, stadiony na EURO 2012 - zachód, Mistrzostwa Europy w koszykówce - zachód, kluczowe inwestycje zagraniczne - zachód Polski, itd, itd.......... ZDRADA POLSKI !!! Polska ma 38 milionów ludzi a nie 20.... PO chyba o tym zapomniało.....
Człowieku czy ty nie widzisz,że PO NIC NIE DAJE POLSCE WSCHODNIEJ WŁAŚNIE DLATEGO ,ŻE MAMY TEGO "MĄDREGO PALIKOTA" TEN KRETYN NIE JEST W STANIE NIC WYNEGOCJOWAĆ BO GO NIKT TAM NIE SZANUJE. ŚMIEJĄ SIĘ Z NIEGO I BASTA.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ciekawe czy kiedys poznamy nazwiska prowadzacych tych dziennikarzy
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Urwany napisał:
Ciekawe czy kiedys poznamy nazwiska prowadzacych tych dziennikarzy
Nie musimy poznawać ci dziennikarze to paligłup i jego pieniądze.A tak na marginesie czyżby ktoś z tej reprezentacji szykował się do Europarlamentu? To chyba kpiny nikt z nich nie mówi płynnie w żadnym języku no może rzeczywiscie jeden znają "język obłudy i fałszu" I znowu powstaną śmieszne gazetki w których bedzie kupa bzdur i kłamstw jakie to wspaniałe towarzystwo,jakie wykształcone tylko ludzie juz się teraz nie nabiorą bo widzą że to kołki w płocie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
KOLEŚ napisał:
Nie musimy poznawać ci dziennikarze to paligłup i jego pieniądze.A tak na marginesie czyżby ktoś z tej reprezentacji szykował się do Europarlamentu? To chyba kpiny nikt z nich nie mówi płynnie w żadnym języku no może rzeczywiscie jeden znają "język obłudy i fałszu" I znowu powstaną śmieszne gazetki w których bedzie kupa bzdur i kłamstw jakie to wspaniałe towarzystwo,jakie wykształcone tylko ludzie juz się teraz nie nabiorą bo widzą że to kołki w płocie.
KOLES JAK MOŻESZ TAK OCZERNIAĆ TĄ WSPANIAŁĄ TRÓJKĘ.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
nikt nie wmówi mi, że tak cyniczni i prymitywni ludzie z PO zajęli czołowe miejsca w rankingu, normalny POLAK na nich NIGDY BY NIE ZAGŁOSOWAŁ!!! TE RANKINGI I PRZEPROWADZANE SĄDAŻE TO WSZYSTKO CHORE I MANIPULOWANE!!1
Zaloguj się, aby oddać głos
0
wyborca napisał:
nikt nie wmówi mi, że tak cyniczni i prymitywni ludzie z PO zajęli czołowe miejsca w rankingu, normalny POLAK na nich NIGDY BY NIE ZAGŁOSOWAŁ!!! TE RANKINGI I PRZEPROWADZANE SĄDAŻE TO WSZYSTKO CHORE I MANIPULOWANE!!1
Pewnie ze manipulowane,powiem więcej to zwykła propaganda.Może juz czas żeby media poczuły się współtwórcami i po części autorami takich chybionych wyborów.Przecież dziennikarze to inteligentni ludzie i to ich obywatelski obowiazek nie upiększać tego co nigdy nie było ładne. Zwykli ludzie nie wiedza ze poszli głosować na osoby wykreowane i sztuczne. Ta cała trójka muszkieterów to załosna załoga palikota a on jest znany z tego że promuje tylko miernoty.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
euro napisał:
Pewnie ze manipulowane,powiem więcej to zwykła propaganda.Może juz czas żeby media poczuły się współtwórcami i po części autorami takich chybionych wyborów.Przecież dziennikarze to inteligentni ludzie i to ich obywatelski obowiazek nie upiększać tego co nigdy nie było ładne. Zwykli ludzie nie wiedza ze poszli głosować na osoby wykreowane i sztuczne. Ta cała trójka muszkieterów to załosna załoga palikota a on jest znany z tego że promuje tylko miernoty.
CZY TO TA GĄSIOR Z PLAKATU ? A JA NA NIĄ GŁOSOWAŁEM. OCIPIAŁEM CHYBA.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Święta trójca jak miło,tylko i tak w to nikt nie uwierzy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
KOLEŚ napisał:
Nie musimy poznawać ci dziennikarze to paligłup i jego pieniądze.A tak na marginesie czyżby ktoś z tej reprezentacji szykował się do Europarlamentu? To chyba kpiny nikt z nich nie mówi płynnie w żadnym języku no może rzeczywiscie jeden znają "język obłudy i fałszu" I znowu powstaną śmieszne gazetki w których bedzie kupa bzdur i kłamstw jakie to wspaniałe towarzystwo,jakie wykształcone tylko ludzie juz się teraz nie nabiorą bo widzą że to kołki w płocie.
Znaczy sie widziales i znasz oswiadczenia lustracyjne tej calej 40-stki? Sa sytuacje w RP gdzie wcale kasy miec nie musisz - mikrofilmy teczek w zupelnosci wystarcza ;p
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: