Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Jeżeli policja wprowadza bolszewickie metody działania/tzw.haki/na obywateli,to trzeba wszelkimi kanałami spowodować obcięcie im budżetu.Policja powinna wnioskować o rozwiązania zwiększające płynność ruchu/jakość dróg i ich oznakowanie likwidując mazepy na drogach/ ,a nie ściganie obywateli.Niech oficerowie najwyższego szczebla policji zakupią gumowe młotki i codziennie przed rozpoczęciem pracy stukną się w swoje czaszki! Może czas się trochę opamiętać!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Policjanci dostaną nowoczesne amerykańskie radary LTI 20/20 TruCAM, które oprócz mierzenia prędkości gromadzą pełen zestaw dowodów: zdjęcia, nagranie wideo o wysokiej rozdzielczości umożliwiające identyfikację marki pojazdu, numeru rejestracyjnego czy twarzy kierowcy. TruCAM unieszkodliwia także urządzenia zakłócające prace lasera (tzw. jammery). Obecnie lubelska policja posługuje się ręcznymi miernikami prędkości Takich urządzeń ma 140. Zasięg nowego radaru to nawet 1200 metrów. – Większość policjantów jest przekonana, że z tej odległości można dokonać skutecznego pomiaru prędkości samochodu. To błąd. Według mnie z 1200 metrów można tylko namierzyć zbyt szybko jadący pojazd. Amerykańska instrukcja określa zasię pomiaru dowodowego na dystans od 15 do 80 metrów z ręki, ze statywu od 15 do 90 metrów – mówi fachowiec z branży. –Emitowana wiązka lasera nie jest linią, ale stożkiem. A to oznacza, że w odległości 1200 m wiązka pokrywa koło o średnicy około 6 metrów. W razie, gdy sprawa trafi do sądu, to każdy rzeczoznawca obali dokładność pomiaru z odległości 1200, 1000 czy nawet kilkuset metrów – dodaje.
[media]http://przemekkainel.pl/forum/lti.swf[/media]
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale fotka to niezbyt aktualna. ITD miało te mierniki już 5 lat temu ( zdjęcie z tego czasu) ale oddała je Policji. Widocznie im się spodobały :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale fotka to niezbyt aktualna. ITD miało te mierniki już 5 lat temu ( zdjęcie z tego czasu) ale oddała je Policji. Widocznie im się spodobały :)
Dziwię się, że za strzały z tych starych suszarek ludzie płacili mandaty. Przecież nie było dowodu, że to był pomiar prędkośći mojego auta, a te nowe to co innego, fotka... parametry...no nareszcie :D
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A kiedy drogowcy z GDDKiA wykonają nową nawierzchnię DK 82 na odcinku od Wólki Cycowskiej do Wytyczna ,może za część pieniędzy zamiast radarów?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bat na piratów być musi ! I nie pindolcie, że to zbędny wydatek,  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
WOW!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bat na piratów być musi ! I nie pindolcie, że to zbędny wydatek,
To lepiej dziurawe drogi i będzie spokój 20km/h.KUP SE ZWALNIACZ DO SAMOCHODU BO W MÓZGU JUŻ MASZ.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To lepiej dziurawe drogi i będzie spokój 20km/h.KUP SE ZWALNIACZ DO SAMOCHODU BO W MÓZGU JUŻ MASZ.
jakie dziurawe popaprany pisiorze tyle remontów i nowych dróg... ślepy jesteś ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jakie dziurawe popaprany pisiorze tyle remontów i nowych dróg... ślepy jesteś ?
ślepy nie jestem bo jestem szoferem ale dokumentacja na remont DK 82 JEST JUŻ OD 2009R i to bulwersuje ludzi,że tyle lat na odcinku kilkunastu kilometrów złej drogi nic się nie robi,a wypadków przybywa.Do pisu dalej mi jak tobie POpaprańcu..Czytaj uważnie i sledź na forum ciągi wątków,bo traktujesz forum jako chęć wyżycia się FRUSTRACIE,chyba ci stołek spod dupy ucieka.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja mam jammer Blue Raider wersja 10 i to g... policji mi niestraszne. nie można zakłócić jammera, w tym artykule same bzdury!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie wierzę w skuteczność jammerów, względem laserowych mierników prędkości – mówi Andrzej Konarzewski, specjalista do spraw rozwoju w firmie Zurad, produkującej fotoradary i ręczne mierniki prędkości. – Urządzenia takie wykorzystują skomplikowany cykl pomiarowy. Uniemożliwienie pomiaru być może by się udało, ale zmiana wartości prędkości widzianej przez policjanta moim zdaniem nie jest realna. Natomiast, jeśli chodzi o stacjonarne  fotoradary, to być może dałoby się je oszukać. Czy taki efekt zabezpiecza pirata drogowego przed przykrymi spotkaniami z policją? Funkcjonariusz „drogówki”, który nie otrzyma odczytu prędkości „namierzanego” pojazdu, może zatrzymać go do kontroli, by sprawdzić, dlaczego pomiar się nie udał. Jeśli znajdzie jammer, właściciel samochodu  może mieć poważne kłopoty. Jak informuje Urząd Komunikacji Elektronicznej, tego typu urządzenia są nielegalne. Ich działanie może zakłócać pracę sprzętu medycznego, albo uniemożliwiać używanie telefonów komórkowych. Dziennik Gazeta Prawna podaje, że za używanie jammerów można zapłacić nawet 5 tys. zł grzywny. To dziesięciokrotnie więcej, niż kwota najwyższego mandatu, przewidzianego polskim prawem.   Zatrzymanie samochodu, którego prędkości nie da się zmierzyć nie jest jednak regułą, dowiedzieliśmy się w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Gdańsku. Czy oznacza to, że jammery są dla piratów drogowych potężną bronią? Tak zapewne by było, gdyby działały. Jak jednak pokazują dziennikarskie testy, skuteczność takich urządzeń oscyluje w okolicy zer
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
NAJNOWSZE JAMMERY - tak naprawdę nie jammery tylko testery - bo nie zakłócają! W latach 2005-2006 dzięki szybkiemu rozwojowi technologii elementów mikrofalowych pojawiła się nowa klasa łatwo dostępnych układów mikrofalowych. Były to produkowane na zamówienie scalone układy mikrofalowe. Układy takie były produkowane już od dawna jednak odbiorcy komercyjni mieli do nich ograniczony dostęp z powodu wysokiej ceny oraz ograniczeń wynikających z zastrzeżonych technologii mikrofalowych ( militarne zastosowanie tych technologii ). Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii można było zrealizować już jammer idealnie dostrajający się do sygnału radaru. Co więcej Jammer/tester taki nie działa w ten sposób że odbiera sygnał, mierzy go i na tej podstawie generuje sygnał odpowiedzi jammera - zakłócający.  Jammer taki odbiera sygnał z radaru i wykorzystuje go jako częstotliwość nośną sygnału zakłócającego. Dzięki temu sygnał zakłócający zawsze idealnie trafia w kanał pracy radaru policyjnego, oraz zawsze nadąża za radarem policyjnym który próbuje się przestroić aby uciec od zakłóceń ( tylko 2 -modele radarów na świecie miało taką możliwość, ale już nie są produkowane ze względu na ich koszty ).  Jak widać jest to poprawa efektywności zakłócania ponad 1000 !! razy w stosunku do klasycznego zakłócania szumem w całym paśmie. Dzięki temu jammer/tester nadając z mocą 1mW (dla przykładu komórka 200mW) jest w stanie zakłócić każdy bez wyjątku nawet najsilniejszy radar policyjny. Dodatkowo zakłócenie takie nazywane "sztucznym dopplerem" nie ma charakteru szumowego , a jest sygnałem wąskopasmowym tak jak sygnał odbity od pojazdu i nie pomoże  w eliminacji takiego zakłócenia żadna obróbka DSP. Układy DSP są skuteczne tylko do oddzielania sygnałów szumowych szerokopasmowych  sygnałów nośnych - a i to z ograniczeniami. Najnowszy jammer generuje sygnał taki jak sztuczne echo innego pojazdu i radar policyjny "widzi echo wirtualnego samochodu".  Odpowiednio dobierając poziomy tych sygnałów radar policyjny nawet z najnowszym systemem DSP nie jest wstanie odróżnić echa oryginalnego od sztucznego. Nie ma ratunku na ten  sposób zakłócania, gdyż jammer nie wykorzystuje słabych punktów radaru, a generuje sygnał fizycznie nieodróżnialny od rzeczywistego. Odpowiednio zmieniając przesunięcie częstotliwości między sygnałem odebranym i nadawanym przez jammer można dowolnie zmieniać wskazania radaru policyjnego - każdego który nadaje w paśmie dostrajania jammera i mierzy  prędkość metodą dopplera.  Zupełnie obojętna jest konstrukcja radaru i producent - to są prawa fizyki. W praktyce można od prędkości samochodu odejmować i dodawać dowolną wartość prędkości ustawioną na jammerze. Typowym przykładem tej klasy jammera jest Blue Raider. Pracuje on w pasmach X,K,Ka  i może przesuwać  wartość prędkości zmierzonej  przez radar o zakres +/- od 20 do 90km/h. Jest również wykrywaczem radarów pracujących w w/w pasmach. Ma funkcję dodatkowego zaszumiania jak również odwrotnego dopplera. Układ jammera jest skomplikowany. W częsci mikrofalowej jest 9 elementów wzmacniających HEMT , oraz dwie diody mikrofalowe mieszające.  Dla porównania w typowym wykrywaczu radarów jest 1lub 2 (w najlepszych) wzmacniacze hemt i jedna dioda mieszająca, daje to pogląd o złożoności tego jammera. Układ skanuje jedno pasmo w około 1mS (1000 skanów na sek!!). Logika sterująca ma czas propagacji <2nS. Dzięki przetwornicy impulsowej w zasilaczu, układ jest energooszczędny - tylko 2W poboru mocy, przy tak skomplikowanym układzie. Jammer BLUE RAIDER wewnątrz.  Skomplikowane układy mikrofalowe tanieją, i są coraz bardziej dostępne jak również poszerza się ich asortyment. Jamming wąskopasmowy wymaga bardzo małych mocy rzędu miliwatów, lub nawet ułamków miliwata, dzięki czemu urządzenia takie są małe, łatwe do ukrycia i kamuflażu, pracują w pasmach niestrzeżonych i nie stanowią zagrożenia dla komunikacji mikrofalowej oraz  zdrowia. Całe nasze środowisko cywilizacyjne jest pełne tego typu mikroskopijnych nadajników mikrofalowych- czujki ruchu, alarmowe, mierniki poziomu- miliony sztuk. Całkowicie nierealne jest zakazanie używania tego typu urządzeń,  bo będą  one coraz mniejsze i tańsze, oraz można łączyć je z innym sprzętem całkowicie legalnym. Jammery generujące "fałszywego dopplera" niczym nie różnią się od testerów dopplerowskich mierników prędkości, czujek itp... i trudno uznać je za nielegalne, każdy może je posiadać. Tak samo nie można zakazać produkcji silnych magnesów, mimo że spowalniają liczniki prądu. Jammery są jedyną ochroną przed radarami pistoletowymi, gdyż krótki czas pomiaru całkowicie uniemożliwia zwolnienie. Natomiast gęstość aktywnych fotoradarów na wielu drogach wymusza użycie jammerów, aby jechać z rozsądną prędkością.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tyle kasy za tego jammera... mnie by wystarczyło na mandaty na 5 lat !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie dajcie się nabrać na tego Blue raidera, to nie działa na lasery, ja to kupiłem i wydalem kupe kasy na darmo. Wszystkie pozytywne komentaże na temat tego blue raidera wypisuje jego producent, żeby zwiększyć sprzedaż. Są urządzenia, które są wstanie zablokować pomiar laserowego miernika prędkości, jakie- proszę poczytać na necie. Zaraz odezwie się Pan Sławomir ( producent blue raidera) i stwierdzi, że jestem sprzedawcą antyradarów i piszę negatywne komentaże, gdyż jego blue raider sp[rzedaje się tak dobrze, że nikt już nie chce kupować antyradarów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To już będzie teraz tak jak dawniej POlowanie niemców na żyda POdczas okupacji..........ech co za dziki kraj, kraj Qurwy czerwonej,komucha i konfidenta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
haha... to co pokazują w tym artykule wcale nie jest żadną nowoscią!!!  Dodatkowo!!!! Każdy jammer laserów zalatwia tą zabaweczkę natychmiast. Najlepsze są jammer blue raider i Blinder.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Laser Interceptor i po sprawie. Ten pistolet to TruCam - blokowany bez problemu. a blue raider zablokuje najwyzej sam siebie... niby jak urzadzenie mikrofalowe ma zablokować pistolet LASEROWY?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jammer Blue Raider jak ma moduł na lasery ( może być zewnętrzny lub wewnętrzny ) blokuje lasery ultralite.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...