Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Popieram sugestie biznesmenow artykol ciekawy rzadzic powinni optymisci i ludzie z wiara menadrzerowieno i INFRASTRUKTURA
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To prawie wszystko już było.Przemysł, lotniska, drogi, ulgi podatkowe to są nic nie znaczące elementy w regionie, gdzie mohery głosują na postkomunistów. Totalna paranoja bo już nawet nie głupota rządzących reprezentujących "intelektualnie" przecież swój elektorat.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tylko Tokarska i Palikot mogą coś zmienić.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dawno nie czytałem takich bzdur panów od biznesu! Jaka infrastruktura? Po co? Gdy jedna zainwestowana we Wrocławiu złotówka zwraca sie 3x a TU 1,3. Trzeba być idiotą aby tu inwestować więc infrastruktura dla kogo?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
woj napisał:
Tylko Tokarska i Palikot mogą coś zmienić.
stryjna nie da rady !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Internauta z godz 21.03 ma cos z glowka albo antylubelski i m gorzejw regonie temu panu lepiej sie zyje nawet idiota wie ze bez drog szybkiej koleji czy lotniska miasta regiony dynamicznie sie nie rozwijaly -pozdrowienia dla zyczliwych Lublinowi ludzi z WLKP
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jesteśmy regionem rolniczym i nie trzeba nam tu niczego zmieniać.Po co infrastruktura,dla kogo.Trzeba inwestować na wsi.Hodowla i przetwórstwo. Potrzebne są duże zakłady owocowo-warzywne które powrócą do zarzuconej przed laty produkcji dżemów,soków,koncentratów pomidorowych i wysokiej jakości win owocowych.W tym widzę wielką szansę Lubelszczyzny.Dróg tych już za dużo bo nie ma kto dziur łatać.Lotnisko niepotrzebne,kto będzie latać,huk duży bydło będzie na pastwiskach płoszyć.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Koniecznie trzeba uzmysłowić w centrali ,ze w lubelskiem w czasie obowiązkowych dostaw w rolnictwie ponad 90 % gruntów było w rę kach rolników indywidualnych którzy swoją krwawicą odbudowywali kraj zamiast inwestować.W zachodniej Polsce w tym czsie PGR-y posiadały około 50-70 % gruntów i były zwolnione z obowiązkowych dostaw. Dla przpomnienia rolnik za obowiązkow dostawy,zboża, ziemniaków,mleka,jaj,zwierząt otrzymywał tylko 30% ceny wówczas obowiazującej.przemysł lokowano po tamtej stronie Wisły a tutaj się ssało do 1972roku bo chłop był przywązany do ziemi.ODDAJCIE NAM TE ZABRANE PIENIĄDZE!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a o turnieju Motor CUP nie macie zamiaru napisac ? brawo , potraficie tylko oczerniac ten klub , zwykly szmatlawiec i tyle !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
miecio napisał:
Jesteśmy regionem rolniczym i nie trzeba nam tu niczego zmieniać.Po co infrastruktura,dla kogo.Trzeba inwestować na wsi.Hodowla i przetwórstwo. Potrzebne są duże zakłady owocowo-warzywne które powrócą do zarzuconej przed laty produkcji dżemów,soków,koncentratów pomidorowych i wysokiej jakości win owocowych.W tym widzę wielką szansę Lubelszczyzny.Dróg tych już za dużo bo nie ma kto dziur łatać.Lotnisko niepotrzebne,kto będzie latać,huk duży bydło będzie na pastwiskach płoszyć.
W zasadzie ze wszystkim mogę się zgodzić jednak z zaprzestaniem budowy lotniska NIE bo nawet twardogłowi socjaliści czy zwani przez innych komuniści o potrzebie jego budowy mówili wiele wiele lat temu ! zabrakło wtedy kropki nad -i- i takowe by powstało więc nie sądzą by nawet nasze władze choć intelektem nie grzeszą były głupsze a poza tym , teraz mamy więcej swobody ,możliwości no i jest grupa mądrych którzy jak ja powiedzą lotnisko jest potrzebne ,bo jest ! Co do przetwórstwa i itp. gospodarczych celów całkowita zgoda .Tylko kto o tym zadecyduje kto pociągnie a przede wszystkim kto oczyści te stajnie Augiasza z wszelkiego rodzaju odchodów i smrodu !?.O zwierzęta w tym krowy i cały inny inwentarz mieszkający blisko lotniska bez obaw kury się niosą , krowy też mleko dają itd. a nawet dzikie zwierzęta nie zauważają startujących czy lądujących samolotów wiem to z obserwacji bo przy dużym lotnisku mieszkałem z tym że na tym Lubelskim startów i lądowań będzie może kilka dziennie albo tygodniowo tam były setki dziennie więc bez obaw .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
8A4645 napisał:
Dawno nie czytałem takich bzdur panów od biznesu! Jaka infrastruktura? Po co? Gdy jedna zainwestowana we Wrocławiu złotówka zwraca sie 3x a TU 1,3. Trzeba być idiotą aby tu inwestować więc infrastruktura dla kogo?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakbyście priorytetów "gospodarzy" regionu nie znali: 1.Dokończenie budowy "teatru w budowie" czyli "centrum spotkania" fundacji Palikotow i zarzadu wojewodztwa - koszt. okolo 130mln PLN 2.Budowa nowych biurowcow dla urzedu marszalkowskiego - koszt okolo 70 mln 3.Rozpoczecie budowy lotniska od lat 8 dzialajacego jako "PLL w budowie" - koszt szacowany zakonczenia budowy okolo 400 mln, koszt prawdziwy nieznany... Ile poszlo w bilbordy i inne akcje "promocyjne" dla Twojego zdrowia psychcznego pisal juz nie bede... Zeby nie bylo, ze sie czepiam to podane w artykule statystyki eurostatu oparte sa o dane z 2007 roku - jak myslisz przez kolejne 3 lata to na ktora pozycje jako region awansowalismy???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
BRAWO PALIKOT BRAWO WASILEWSKI .... JESTEŚMY W CZOŁÓWCE GDZIE TAM BIAŁYSTOKOWI DO NAS. A WY DURNE POPARAŃCE DALEJ GŁOSUJCIE NA NICH BY IM ŻYŁO SIĘ LEPIEJ
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Jakbyście priorytetów "gospodarzy" regionu nie znali: 1.Dokończenie budowy "teatru w budowie" czyli "centrum spotkania" fundacji Palikotow i zarzadu wojewodztwa - koszt. okolo 130mln PLN 2.Budowa nowych biurowcow dla urzedu marszalkowskiego - koszt okolo 70 mln 3.Rozpoczecie budowy lotniska od lat 8 dzialajacego jako "PLL w budowie" - koszt szacowany zakonczenia budowy okolo 400 mln, koszt prawdziwy nieznany... Ile poszlo w bilbordy i inne akcje "promocyjne" dla Twojego zdrowia psychcznego pisal juz nie bede... Zeby nie bylo, ze sie czepiam to podane w artykule statystyki eurostatu oparte sa o dane z 2007 roku - jak myslisz przez kolejne 3 lata to na ktora pozycje jako region awansowalismy???
MYSLE ZE BUŁGARIE PRZESKOCZYMY Z RUMUNIĄ BEDZIE GORZEJ ALE CO TO DLA SPRAWNYCH POLITYKÓW PO
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
8A4645 napisał:
Dawno nie czytałem takich bzdur panów od biznesu! Jaka infrastruktura? Po co? Gdy jedna zainwestowana we Wrocławiu złotówka zwraca sie 3x a TU 1,3. Trzeba być idiotą aby tu inwestować więc infrastruktura dla kogo?
W infrastrukturę drogową i kolejową synku inwestować trzeba. Jeżeli nie znasz trendów w turystyce i nie widzisz kierunków dla ruchu towarowego to albo zachodzące słońce Cię oślepiło albo żyjesz mentalnie w XX wieku. Jeżeli myslisz, że komunistyczne Chiny dla zabawy wybudowalu juz ponad 3300 km szybkiej kolei przemieszczajacej sie z operacyjna szybkoscia 340 km/h i wybudowalu w ciagu roku ponad 100 tysiecy kilometrow autostrad to gratuluje poczucia chumoru. Jezeli myslisz, ze podane jako przyklad komunistyczne panstwo wiecej inwestuje na swoim wschodzi niz zachodzie bo sa idiotami to moge tylko wspolczuc Twojemu otoczeniu. Jezeli myslisz, ze problemem lubelszczyzny jest spoleczenstwo a nie jego "przedstawiciele" to moze lepiej zostan tam skad piszesz lub w co tak zapatrzony jestes. W gospodarce jak w sporcie - wygrywaja Ci ktorzy graja...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
malone napisał:
MYSLE ZE BUŁGARIE PRZESKOCZYMY Z RUMUNIĄ BEDZIE GORZEJ ALE CO TO DLA SPRAWNYCH POLITYKÓW PO
Chyba chciales napisac, ze juz przeskoczylismy...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
woj napisał:
Tylko Tokarska i Palikot mogą coś zmienić.
Palikot to ten wiejski filozof, który spowodował wielkie podniecenie Gazety Wyborczej Lublin, w związku ze sławetnym "załatwieniem" nam szybkiej kolei do Warszawy? Wygląda to tak - owszem, może - ale w perspektywie 30 lat. Co więcej, biłgorajski biznesmen tak zadbał o PKP Lublin, że zamiast obiecywanych nowych wagonów otrzymaliśmy "prawie nówki" po odświeżeniu, z pluskwami jako wartościami dodanymi. http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,97377,665...e_domagamy.html http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,710...a_wierzbie.html http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,677..._pasazerke.html Powodzenia! Jedyny pociąg jaki dla niego ma jeszcze aktualne znaczenie to ten do Krzysztofa Łątki.
Ostatnio edytowany 22 lutego 2010 r. o 00:54
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale jesteśmy najbardziej katolickim regionem.chyba w pierwszej dziesiątce.A wjakim regionie jest największa ciemnota.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bolo napisał:
Ale jesteśmy najbardziej katolickim regionem.chyba w pierwszej dziesiątce.A wjakim regionie jest największa ciemnota.
Widać to po Twoich wypocinach że największych kretynów mamy również w naszym regionie!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bolo napisał:
Ale jesteśmy najbardziej katolickim regionem.chyba w pierwszej dziesiątce.A wjakim regionie jest największa ciemnota.
zgadza sie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...