patrzcie na to z drugiej strony...społeczeństwo lubelskie staje się coraz bardziej bogatsze/...skoro na kolei jeździ tak mało znaczy to że więcej ludzi kupiło sobie samochody i nimi podróżuje...bo inaczej jakby się przemieszczali..autostopem?..jakoś nie wyczytałem aby Busiarze tym samym odnotowali jakiś znaczący wzrost pasażerów...
|
|
Wiadomo że na linii nr 30 Lublin - Łuków szału nie będzie do końca 2018 r. i tyle jest gorzej - aby później było lepiej. Bardzo dobrze że będzie sieć trakcji elektrycznej w odcinku Lublin - Stalowa Wola oraz podniesiona prędkości do 120 km/h to trasa alternatywna do Krakowa, na Śląsk oraz Słowację.
|
|
Mamy wakacje... Spróbujcie wziąć do pociągu "nad morze" większy bagaż, albo 2 lub 3 rowery, albo małe dzieci, albo liczyć na punktualny przyjazd do Warszawy (żeby się np. przesiąść). Zapomnijcie. PKP to średniowiecze sprzętowe, umysłowe i organizacyjne.
|
|
Do Warszawy dojadę rowerem w 6h , pociągiem tyle samo . To by było na tyle w tym temacie
|
|
Za to pociągi mają nazwy patriotyczne.
|
|
W lecie brak klimy w zimie ogrzewania!!! a opóźnienia to już standard i nie mam tu na myśli aktualnych opóźnień związanych z przebudową tylko wcześniejsze
|
|
Kolej w naszym województwie niestety nadal jest słabo rozwinięta. W Lubartowie, Parczewie i Radzyniu od lat czekano na kolejowe polaczenie z Warszawą, a tym czasem duże opóźnienia... druga sprawa to jakość wagonow, stare bez normalnych standardów. Innym tematem poza kolejowym jest brak w wielu miastach powiatowych naszego województwa chociaż namiastki publicznej komunikacji zbiorowej. Pytanie gdzie sa odpowiedzialne za taką komunikacje samorządy. W innych krajach europejskich to norma u nas niestety marzenie. U nas w samorządach często toczy sie wojenki polsko-polskie zamiast w pełni zaspokajać potrzeby społeczności lokalnej.
|
|
To scheda po platformie
|
|
To scheda po platformie i pslu
|
|
Jak nie ma pociągów to ludzie nie jeżdżą . Proste.
|
|
Powinny być wprowadzone nowe technologie np. materiały samoregenerujące w taborze, lokomotywy akumulatorowe, dobry system informacji itp.
|
|
Młodzi ludzie poprostu stąd wyjeżdżają i nie wracają. Coraz mniej studentów, co nie dziwi. Do pracy to z Ukrainy autobusami przyjeżdżają. Turystycznie to lepiej samochodem, bo i przy okazji Kazimierz i Zamośc. Wielkopolska ma dobrze rozwiniętą sieć kolejową. Do Poznania jeździ też masa Ukraińców do pracy.
|
|
polska kolej radzi sobie ogolnie calkiem dobrze, coraz to nowsze tabory itd, ale wiadomo, wszystko idzie na zachod kraj albo do wawy, a wschod kraju maja w 4 literach, tutaj daja stare , zajechane wagony, byc moze dla nich lubelak to nie czlowiek?
|
|
A potem się dziwią, że u nas tyle samochodów. Ludzie muszą mieć alternatywę. Taki stan kolei dowodzi tylko, że ciągle jesteśmy w Polsce Z.
|
|
Widzę komentarze fanów dobrej zmiany, którzy zły stan kolei przypisują koalicji PO i PSL.
Tak, tak koledzy z PiS - to, że nie ma klimatyzacji i pasażerów w pociągach to na bank wina Donalda Tuska :-)
|
|
po co to komentować? Dzisiaj pociągami jeżdżą chyba tylko rodziny kolejarzy ze względu na zniżki albo bardzo biedni ludzie.
|
|
Nie dasz rady. |
|
Jeżdżą ci,którzy mają potrzebę. |
|
To, jak wygląda podroz pociągiem na Lubelszczyźnie, to jest totalne dno, syf i nędza. Jeszcze na Opolszczyźnie tylko spotykam podobny tabor, czyli te niegdyś żółto-niebieskie ruiny sprzed 40 lat. Na Śląsk i do Wrocławia też jeżdżą ludzie, ale w takich warunkach, jakie oferuje PKP Lublin, po prostu się nie da. Lublin to wiocha z nędzą wspomagane dotacjami z Tadżykistanu! Jeszcze jeden stadion dla Motoru sobie wybudujcie!
|
|
Wiadomo że na linii nr 30 Lublin - Łuków szału nie będzie do końca 2018 r. i tyle jest gorzej - aby później było lepiej. Bardzo dobrze że będzie sieć trakcji elektrycznej w odcinku Lublin - Stalowa Wola oraz podniesiona prędkości do 120 km/h to trasa alternatywna do Krakowa, na Śląsk oraz Słowację. Do 2015 poza jedną linią na lotnisko ówczesne władze nic nie robiły
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|