Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lubelskie: Kolej traci pasażerów. Stare wagony, opóźnienia, brak klimatyzacji

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 2 sierpnia 2017 r. o 11:57 Powrót do artykułu
patrzcie na to z drugiej strony...społeczeństwo lubelskie staje się coraz bardziej bogatsze/...skoro na kolei jeździ tak mało znaczy to że więcej ludzi kupiło sobie samochody i nimi podróżuje...bo inaczej jakby się przemieszczali..autostopem?..jakoś nie wyczytałem aby Busiarze tym samym odnotowali jakiś znaczący wzrost pasażerów...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wiadomo że na linii nr 30 Lublin - Łuków szału nie będzie do końca 2018 r. i tyle jest gorzej - aby później było lepiej. Bardzo dobrze że będzie sieć trakcji elektrycznej w odcinku Lublin - Stalowa Wola oraz podniesiona prędkości do 120 km/h to trasa alternatywna do Krakowa, na Śląsk oraz Słowację.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mamy wakacje... Spróbujcie wziąć do pociągu "nad morze" większy bagaż, albo 2 lub 3 rowery, albo małe dzieci, albo liczyć na punktualny przyjazd do Warszawy (żeby się np. przesiąść). Zapomnijcie. PKP to średniowiecze sprzętowe, umysłowe i organizacyjne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do Warszawy dojadę rowerem w 6h , pociągiem tyle samo . To by było na tyle w tym temacie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Za to pociągi mają nazwy patriotyczne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W lecie brak klimy w zimie ogrzewania!!! a opóźnienia to już standard i nie mam tu na myśli aktualnych opóźnień związanych z przebudową tylko wcześniejsze
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kolej w naszym województwie niestety nadal jest słabo rozwinięta. W Lubartowie, Parczewie i Radzyniu od lat czekano na kolejowe polaczenie z Warszawą, a tym czasem duże opóźnienia... druga sprawa to jakość wagonow, stare bez normalnych standardów. Innym tematem poza kolejowym jest brak w wielu miastach powiatowych naszego województwa chociaż namiastki publicznej komunikacji zbiorowej. Pytanie gdzie sa odpowiedzialne za taką komunikacje samorządy. W innych krajach europejskich to norma u nas niestety marzenie. U nas w samorządach często toczy sie wojenki polsko-polskie zamiast w pełni zaspokajać potrzeby społeczności lokalnej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To scheda po platformie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To scheda po platformie i pslu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak nie ma pociągów to ludzie nie jeżdżą . Proste.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Powinny być wprowadzone nowe technologie np. materiały samoregenerujące w taborze, lokomotywy akumulatorowe, dobry system informacji itp.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Młodzi ludzie poprostu stąd wyjeżdżają i nie wracają. Coraz mniej studentów, co nie dziwi. Do pracy to z Ukrainy autobusami przyjeżdżają. Turystycznie to lepiej samochodem, bo i przy okazji Kazimierz i Zamośc. Wielkopolska ma dobrze rozwiniętą sieć kolejową. Do Poznania jeździ też masa Ukraińców do pracy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
polska kolej radzi sobie ogolnie calkiem dobrze, coraz to nowsze tabory itd, ale wiadomo, wszystko idzie na zachod kraj albo do wawy, a wschod kraju maja w 4 literach, tutaj daja stare , zajechane wagony, byc moze dla nich lubelak to nie czlowiek?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A potem się dziwią, że u nas tyle samochodów. Ludzie muszą mieć alternatywę. Taki stan kolei dowodzi tylko, że ciągle jesteśmy w Polsce Z.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widzę komentarze fanów dobrej zmiany, którzy zły stan kolei przypisują koalicji PO i PSL. Tak, tak koledzy z PiS - to, że nie ma klimatyzacji i pasażerów w pociągach to na bank wina Donalda Tuska :-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
po co to komentować? Dzisiaj pociągami jeżdżą chyba tylko rodziny kolejarzy ze względu na zniżki albo bardzo biedni ludzie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
Do Warszawy dojadę rowerem w 6h , pociągiem tyle samo . To by było na tyle w tym temacie
 Nie dasz rady.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
po co to komentować? Dzisiaj pociągami jeżdżą chyba tylko rodziny kolejarzy ze względu na zniżki albo bardzo biedni ludzie.
 Jeżdżą ci,którzy mają potrzebę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To, jak wygląda podroz pociągiem na Lubelszczyźnie, to jest totalne dno, syf i nędza. Jeszcze na Opolszczyźnie tylko spotykam podobny tabor, czyli te niegdyś żółto-niebieskie ruiny sprzed 40 lat. Na Śląsk i do Wrocławia też jeżdżą ludzie, ale w takich warunkach, jakie oferuje PKP Lublin, po prostu się nie da. Lublin to wiocha z nędzą wspomagane dotacjami z Tadżykistanu! Jeszcze jeden stadion dla Motoru sobie wybudujcie!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wiadomo że na linii nr 30 Lublin - Łuków szału nie będzie do końca 2018 r. i tyle jest gorzej - aby później było lepiej. Bardzo dobrze że będzie sieć trakcji elektrycznej w odcinku Lublin - Stalowa Wola oraz podniesiona prędkości do 120 km/h to trasa alternatywna do Krakowa, na Śląsk oraz Słowację. Do 2015 poza jedną linią na lotnisko ówczesne władze nic nie robiły
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...