Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Pani Lidii chyba coś się pomyliło - teraz właśnie Lublin i okolice obsługuje tylko jeden nadajnik - RTCN Piaski - wystarczy tylko jedna antena ustawiona na ten obiekt (nie uwzględniając nadajników płatnej TV Mobilnej Polsatu)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jestem studentką V roku Zarządzania na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej. Przeprowadzam badania na temat skuteczności promocji miasta Lublin. Wypełnienie poniższej ankiety pomoże mi w napisaniu pracy magisterskiej. Z góry dziękuję na poświęcony czas,   Link do ankiety:  http://moje-ankiety.pl/respond-49169.html    
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Często niestety trzeba pokombinować z ustawieniami anteny.   Mimo, że wszystkie trzy MUX-y nadają z tego samego nadajnika w Piaskach (i to z wielką mocą 100 kW) ...  to kanały z jednego MUX-a mogą odbierać gorzej od kanałów z drugiego czy trzeciego MUX-a. Łatwo to sprawdzić patrząc na 2 parametry :siła i jakość danego kanału.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Często niestety trzeba pokombinować z ustawieniami anteny.   Mimo, że wszystkie trzy MUX-y nadają z tego samego nadajnika w Piaskach (i to z wielką mocą 100 kW) ...  to kanały z jednego MUX-a mogą odbierać gorzej od kanałów z drugiego czy trzeciego MUX-a. Łatwo to sprawdzić patrząc na 2 parametry :siła i jakość danego kanału.
raczej ciezko mowic o gorszym lub lepszym odbiorze - sygnal cyfrowy ma to do siebie za jezeli jest wystarczajaca jego moc to odbiera jezeli nie to najczesciej nie odbiera lub rwie
Zgłoś do moderatora
Cytuj