Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Najbardziej zniszczone drogi w województwie to są w Puławach na Włostowicach, chodzi m.in. o drogę wojewódzką Puławy-Annopol, inne ulice też rozwalili ale najbardziej uciążliwe jest to właśnie na tej przelotowej trasie. Zrobili to w zeszłym roku pod pretekstem eksperymentu, teraz już ogólnie wiadomo że to porażka. Kiedy to wreszcie naprawią!?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
faktycznie w kijanach jest nowa elegancka nawierzchnia. i zgadzam sie ze to ciezarowki z bogdanki demoluja wszystkie okoliczne drogi- wie to kazdy kto jezdzi nad jeziora. ale rozwiazanie tego problemu jest wg mnie bardzo proste- nazywa sie fotoradar- otoz wg prpducenta (nie wiem jak) urzadzenie rozroznia samochody osobowe i ciezarowe-wiec stawiamy slup i kazdej ciezarowce walimy zdjecie-gwarantuje ze po tygodniu nie bedzie ani jednej choc istnieje ryzyko ze fotoradau tez. druga mozliwosc to zbudowanie znanych ze skandynawi wysepek lub azylow na ktorych ciezarowka sie po prostu nie zmniesci. na wszystko jest prosty sposob-trzeba tylko chciec
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przyczyną zniszczenia drogi w tym rejonie jest pobliska baza materiałowa, dawna baza zarządu dróg.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
to ciezarowki z bogdanki demoluja wszystkie okoliczne drogi- wie to kazdy kto jezdzi nad jeziora. ale rozwiazanie tego problemu jest wg mnie bardzo proste- nazywa sie fotoradar Z lekka jesteś naiwny. Eto biznes stulecia, interes mieszkańców się nie liczy, nawiasem, nowa nawierzchnia w samych Kijanach pójdzie już wkrótce przy takich obciążeniach!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
tragedia na tej drodze,tragedia, brak kasy i brak kasy, dopiero jak coś się satnie, to połatają, droga wygląda jak wjazd do dawnego PGR, lub gdzieś daleko na wschodzie, gdzie Tatar z Tatarzyną kłócą się, kto jest pierwszy przy podziale funduszy, ech..
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No to powiedzice mi jak maja te Tiry dojechac z Łęcznej do Lubartowa skoro na drodze wojewódzkiej nr 829 rowniez jest ograniczenie do 8 ton? gonic na Lublin który i tak jest zakorkowany? Jezeli nawet postawia tam ograniczenie to i tak beda tam jezdzic wywrotki p. Chudziaka bo niby jak maja dojechac do bazy? Tylko na odcinku od koplani do bazy Traskobetu ta droga jest zniszczona a pozatym wszedzie w Uni buduje sie drogi zeby wytrzytmywaly naciski samochodów cieżarowych (tylko u nas najlatwiej postawic ograniczenie) wiec skoro jest nowy asfalt to powinien ruch ciezarowek wytrzymac. Wracajac do tematu - proste rozwiazeanie niech wyremontuja droge od kosciola w Kijanach do Łecznej i nikt tamtedy nie bedzie jezdzil.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dokładnie... jak postawimy ograniczenia to i tak muszą przejechać z kopalni... dodatkowo na odcinku relacji Jawidz - Spiczyn droga wcale też nie jest lepsza... są wyboje, dołki, a stawiane są tylko ograniczenia prędkościowe zamiast zrobić coś z tą drogą a przecież tą trasą jeżdżą nie tylko Tiry z Bogdanki ale również z Transkobet-u czy też inni przewoźnicy. Są rożne projekty na dofinansowanie nasi koledzy z gmin powinni złożyć takowe i nie remontować poprzez zdarcie nawierzchni ok 50mm i/lub wyrównania "pagórków" tylko zrobić tak jak ostatnio zauważyłem na trasie relacji Kielce - Zawiercie gdzie asfalt jest całkowicie usunięty dodatkowo nowe podłoże kładzione już od 0,5m. W tej chwili jest ciężko przejechać ale jak skończą to nie będą co jesień naprawiać drogi bo nierówna czy coś tylko na spokojnie każdy przejedzie i czy to będzie wywrotka czy tir to nie ma znaczenia.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A skoro nie ma tak środków finansowych na te drogi a skoro trzeba dojechać na ten Lubartów z Bogdanki to może pieniążki, które miały by iść na przejazd z Bogdanki przez Lublin do Lubartowa przeznaczyć to na dofinansowanie do drogi .. taki mały sponsoring... wtedy mogli by sobie jeździć na Lubartów ograniczeniami bo zrobili by sobie taką drogę której by nie zniszczyli. Na pewno każdy by był zadowolony i spokojny... ale są to tylko moje pomysły a jak to ktoś rozwiąże to zobaczymy....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jak dobrze mieć takiego wójta jak Pan Krzysiak
Zaloguj się, aby oddać głos
0
są gorsze drogi, np. za Piaskami , od Majdanów Kozickich na Chmiel , miejscami to jest gruntowa !!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak postawią ograniczenie to i tak ciężarówki TRANSKOBETU będą tam jeździć z piachem. A tam też jest miejsce gdzie wywożą urobek z Bogdanki ( zaraz za Transkobetem) i niby jak mają dojechać?? Powinni i w Kijanach położyć nową nawieżchnię wraz z prawidłową podbudową żeby droga wytrzymała nacisk na oś takiej ciężarówki.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ziółek napisał:
jak dobrze mieć takiego wójta jak Pan Krzysiak
wójt Krzysiak to sie nadaje do robienia ale tylko we własnym interesie a reszty miejscowości gminy Spiczyn to on nie widzi niestety niech się przejedzie i zobaczy co dzieje się na pozostałych drogach gminy
Zaloguj się, aby oddać głos
0
sgfsdgfdsgs
Zaloguj się, aby oddać głos
0
to jest tez wina kopalni CHUDZIAKA bo puszcza tiry na ta droge
Zaloguj się, aby oddać głos
0
krzysiek napisał:
to jest tez wina kopalni CHUDZIAKA bo puszcza tiry na ta droge
A któredy ma jezdzic- po polach ? lol
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Podobno na lubelszczyźnie nic sie nie robi bez przyzwolenia biskupa. Proponuję przewieźć tą drogą zacną d. biskupa to wtedy remont szybko ruszy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Fakt, ta droga jest tragiczna ;/ dół na dole, może ktoś by się nią zajął w końcu, a nie są tylko stawiane znaki o nierówności jezdni! Chyba musi się zdarzyć jakaś tragedia , dopiero coś się zacznie dziać. Bo w Polsce dopiero jak coś się stanie to zaczynają działać!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
po są drogi zeby się niszczyły potem znowu je remontowali po to jest służba drogowa.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Panie redaktorze Pawle P. - od kiedy to druga Łuszczów - Kijany jest drogą wojewódzką?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dwa razy dziennie jeżdżę tą drogą i to jest po prostu masakra! Jest dziura na dziurze załatana wybrzuszonym plackiem asfaltu, po którym się po prostu skacze. Jak jeżdżę transpedami to te stare autobusy, nie dość, że same w sobie warczą, to na tej trasie tak wszystko stuka, że nie da się z nikim pogadać i jeszcze człowiek siedząc w autobusie skacze. Jeśli chodzi o Transkobety o fakt, że one bardzo demolują tę drogę, ale nie mają innej trasy. Uważam więc, że powinni płacić pewną opłatę za przejeżdżanie tędy. Tylko, żeby nie szło to do kieszeni p. wójta, tylko na nową dobrą, trwałą drogę, która posłuży przez dziesiątki lat, a nie na 2-3 lata. I to budowanie byle jakiej drogi, tylko po to, żeby ludzie zagłosowali na teraźniejszego wójta. Oczywiście wszystkie prace (budowa drogi, budowa chodników, pomalowanie bloku) są wykonywane pod koniec kadencji. Ciekawe dlaczego?? Aha, i jeszcze jedno: Kiedyś Bogdanka wszystko przewoziła torami i było ok, a teraz zmienili środek transportu na tiry i : - powodują niebezpieczeństwo na drogach; - niszczą nawierzchnie; - zanieczyszczają środowisko; - robią wielki hałas; - i w niektórych miejscach ściany domów położonych blisko drogi po prostu pękają! Więc same wady! Nie potrafię znaleźć żadnej zalety. Znaczy... pewnie jest taniej. I tyle!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: