Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Mętów: Ciężarówka w zaspie (zdjęcia)

Utworzony przez Gość, 15 marca 2013 r. o 19:17 Powrót do artykułu
I BRAWO PANOWIE ZA POMOC , RESZTA BEZMÓZGOWCÓW PEWNIE BY SIEDZIAŁA W SAMOCHODZIE I CZEKAŁA NA ZBAWIENIE, AVE WARIATY!
Odpowiedz
No tak...bo przecież po takiej mało ważnej ulicy nie trzeba przejechać pługiem,bo i po co;/ a człowiek musi z łopatą zaświergalać od samego rana do wieczora,żeby do pracy dojechać!!! ;/
Odpowiedz
NBA jersey to nike nfl jerseys china bring it back to the right way. However, no one cheap nike nfl jerseys could imagine that those mint colored jerseys with nfl jerseys cheap little peppers would appear on Jordan's body. The ABC was interviewing an audience who Cheap Ravens Jerseys left the game early and he simply said, "Sorry, but I Nike Ravens Jerseys really have an allergy to mint."In 1997, the league finally took back the authority of the All-star NBA Baltimore Ravens Jerseys jersey design. But the replacing plan seemed even Ravens Jerseys worse. Every player should wear his own team's jersey in the All-star game. Those various NBA jerseys Baltimore Ravens Jerseys Cheap made it looked like that every player was fighting alone. And due to the color distinguishing womens ravens jerseys problem, turnovers such as youth ravens jerseys passing the ball to the wrong teammate had affected custom ravens jerseys the game. The game was not so wonderful. http://www.cheapravenjerseytop.com This situation changed in 2003. In 2003, the league finally unified all the All-star NBA jerseys again, and.
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...