Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Znam wynik badania! W normie, nie ma powodu do niepokoju.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nareszcie ktoś zajmie się tym problemem. Proponuję jeszcze przyjrzeć się tirom na Spółdzielczości Pracy. Jakaś masakra.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak nie można wprowadzić zakazu wjazdu ciężarówek i tirów jak np w Warszawie i w Łodzi obowiązuje zakaz wjazdu ich od 6 do 22.Mało tego obowiązuje jeszcze zakaz wyprzedzania a u nas jeżdżą jak chcą nie raz widzę jak na obu pasach jezdni stoi i po kilkanaście ciężarówek
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Na Ducha podobnie, zrobili zjazd z obwodnicy i od razu wielotonowe pojazdy korkują dodatkowo to świetnie rozwiązane skrzyżowanie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Możecie się wyprowadzić , wyjechać , czy POstarać się o kredyt .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak kur... wczesniej jezdzily bo nie bylo obwodnicy to bylo wszystko ok tak? A teraz juz nie pasuje? Wyprowadzcie sie na laki lub pola i tam nie bedzie ruchu!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
podobno pan Żuk, to świetny logistyk. Do dworca PKP można było zrobić z wiaduktu bezkolizyjny zjazd "ślimakiem" w dół na prawo. A tu jego urzędnicy, pseudo-eksperci z Zarządu Dróg i Mostów wymyślili zjazd na światłach w lewo i to z jednego pasa. Ludzie, śpieszący się do pociągu stoją w korku i czekają na zjazd ze dwie lub trzy zmiany świateł. A do pociągu ludzie się śpieszą, jak nigdzie indziej. Chwalcie dalej tego pseudo-gospodarza, postójcie sobie w korkach! Może jak ktoś z was nie zdąży na pociąg, to zastanowi się, co to za bałwan projektował ten wiadukt i co to za bałwan go zatwierdził. Wojciech Górski, Lublin City-Tour.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
My mieszkancy al Sikorskiego tez mamy sedecznie dosc. Kolejka TIRow stoi permanentnie od kladki do Ronda Krwiodawcow. Smrod spalin jest nie do wytrzymania. Natomiast wieczorem i noca TIRy pedza z nadmierna predkoscia po nierownosciach jezdni. Huk jest taki ze trudno wytrzymac Naczepy najezdzajac na zapadniete studzienki powoduja potworny halas i drgania ktore sa odczowalne w domach . W moim domu pojawily sie peknieca na scianach . Prosimy postawcie ograniczenie predkosci max do 40 km/h oraz radar.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A dlaczego tak się dzieje, że tiry wjeżdżają do miasta? A dlatego, że zamiast robić strefę ekonomiczną i przemysłową przy granicy miasta, to buduje się markety w środku osiedli, oddziela się osiedla magazynami (Bronowice, Felin), a jednocześnie bloki stawia niemal jeden na drugim (Laurowa, itp.). Należało tak zmienić plan zagosp. przestrzennego, aby dzielnice łączyły osiedla mieszkaniowe, skwery, parki, małe sklepiki, a markety, magazyny, ewentualne zakłady produkcyjne powstawały na obrzeżach miasta przy obwodnicy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A dlaczego tak się dzieje, że tiry wjeżdżają do miasta? A dlatego, że zamiast robić strefę ekonomiczną i przemysłową przy granicy miasta, to buduje się markety w środku osiedli, oddziela się osiedla magazynami (Bronowice, Felin), a jednocześnie bloki stawia niemal jeden na drugim (Laurowa, itp.). Należało tak zmienić plan zagosp. przestrzennego, aby dzielnice łączyły osiedla mieszkaniowe, skwery, parki, małe sklepiki, a markety, magazyny, ewentualne zakłady produkcyjne powstawały na obrzeżach miasta przy obwodnicy.
Lublin - to nie Wrocław, gdzie mają hipermaketowe Bielany. Zapytajcie o to byłych prezydentów i obecnego prezydenta miasta, w jaki sposób zostali przekonani, by budować hipermarkety w centrum miasta i niszczyć prywatny handel. Jeśli coś nie mieści się w logice myślenia, to trzeba znaleźć inną motywację do ich działań.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A ja nie rozumie jednego. Dlaczego obwidnica jest platna. Rozumie wylot w strone Warszawy Zamoscia czy w przyszlosci Rzeszowa. Ale obwodnica miasta od wezla slawinek do poiwdzmy wezla swidnik powinna byc bezplatna... wowczas zadne tiry po miescie nie beda jezdzily.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bardzo dużo Tirów jedzie od Krancowej przez Kunickiego do Diamentowej czasami masakra Czego jadą w godzinach szczytu?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A ja nie rozumie jednego. Dlaczego obwidnica jest platna. Rozumie wylot w strone Warszawy Zamoscia czy w przyszlosci Rzeszowa. Ale obwodnica miasta od wezla slawinek do poiwdzmy wezla swidnik powinna byc bezplatna... wowczas zadne tiry po miescie nie beda jezdzily.
Albo postawić bramki do poboru przez miasto.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
My mieszkancy al Sikorskiego tez mamy sedecznie dosc. Kolejka TIRow stoi permanentnie od kladki do Ronda Krwiodawcow. Smrod spalin jest nie do wytrzymania. Natomiast wieczorem i noca TIRy pedza z nadmierna predkoscia po nierownosciach jezdni. Huk jest taki ze trudno wytrzymac Naczepy najezdzajac na zapadniete studzienki powoduja potworny halas i drgania ktore sa odczowalne w domach . W moim domu pojawily sie peknieca na scianach . Prosimy postawcie ograniczenie predkosci max do 40 km/h oraz radar.
To postuluj o równą drogę kretynie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak nie można wprowadzić zakazu wjazdu ciężarówek i tirów jak np w Warszawie i w Łodzi obowiązuje zakaz wjazdu ich od 6 do 22.Mało tego obowiązuje jeszcze zakaz wyprzedzania a u nas jeżdżą jak chcą nie raz widzę jak na obu pasach jezdni stoi i po kilkanaście ciężarówek
Gdzieś dzwoni tylko nie wiadomo gdzie najpierw sprawdź informacje a potem się wypowiadaj. W Warszawie jest zakaz godzinowy od 7 do 10 i od 16 do 20 następnie jest zakaz od 6 do 22 i ten obejmuje trasę S8. W Łodzi jest zakaz od 6 do 20 w dni powszednie nie dotyczy wjazdów gospodarczych dostaw oraz aut udających się na załadunek a zakaz jest związany z remontem trasy średnicowej czyli DK1. Są też zakazy we Wrocławiu, Gliwicach, Toruniu, Poznaniu tylko w tych miastach centra logistyczne firmy czy markety są na obrzeżach miast i dojazd do nich jest możliwy bez naruszenia zakazu wjazdu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Decydenci schowali głowy w piasek bo wstyd teraz i nie przyznają się z\że dali doopy przy projektowaniu obwodnicy i dróg naokoło Lublina.Droga do zagłębia Łęczna-Puchaczów powinna być nowa od węzła Mełgiewska nowym śladem Stara 82 powinna zostać jako lokalna , międzygminna.A tak mamy co mamy, krzyk i słuszny, tłok , normalnie jak taka dróżka, a rozwiązania brak.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Decydenci schowali głowy w piasek bo wstyd teraz i nie przyznają się z\że dali doopy przy projektowaniu obwodnicy i dróg naokoło Lublina.Droga do zagłębia Łęczna-Puchaczów powinna być nowa od węzła Mełgiewska nowym śladem Stara 82 powinna zostać jako lokalna , międzygminna.A tak mamy co mamy, krzyk i słuszny, tłok , normalnie jak taka dróżka, a rozwiązania brak.
Czyli - powtarza się stare powiedzenie: "jaki pan - taki kram", jaka władza - taki boordel.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Prze.ebane ma ten prezydent. Każdy artykuł to jego wina.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
to czy tiry nie omijają płatnych odcinków nie trzeba badać było widać piknie dziś 29 października na Witosa i do ronda przy PKS.... ( nie mądrzy ludzie postanowili zrobić sobie remoncik na łączniku do Graffa - FAK JU). Tir za tirem próbujący zawrócić ew. przejechać przez miasto do Białegostoku. Moim skromnym zdaniem jedyna rozwiązanie to Viatol na wylotówkach z miasta i zwrot kosztów dla ruchu lokalnego... Ew. Policja trzepiąca każdą Tirówkę w mieście... inaczej obwodnice nic nie dadzą
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czy wszyscy urzędnicy i politycy nie widzą problemu z przepełnieniem drogi Lublin - Łęczna przecież to widać gołym okiem bez żadnych pomiarów. Droga wąska bez pobocza z mnóstwem zakazów i niestety jedyna łącząca pojezierze i cały region z Lublinem. Praktycznie wszystkie satelickie miasta mają już w miarę dobre połączenie a Świdnik jest wręcz faworyzowany kiedy ktoś zajmie się właśnie tą drogą bo budowa kolejnych fotoradarów w nagrodę zamiast poszerzenia, wykonania odcinków do wyprzedzania tirów i innych traktorów, budowa chodników w tranzytowych miejscowościach przerasta horyzonty myślowe władzy tej i pewnie następnej. Sądzę ,że Świdnik i Lubartów powinny dostać jeszcze po odcinku autostrady a reszta czyli taki Parczew Włodawa Łęczna i inne niech na nic nie liczą czyli taka Warszawka w lokalnym wydaniu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: