Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
płatny wjazd do miasta rozwiązał by sprawę
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Od lipca TIRy i wielkie wywrotki jeżdzą również sznurem przez al. Andersa. Dzień i w nocy. Przejazd całego konwoju rozklekotanych wagonów podskakujących na koleinach o godzinie 23-ej to cocdzienność.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Prze.ebane ma ten prezydent. Każdy artykuł to jego wina.
Wniosek - nie czekać do końca kadencji i odwołać go czym prędzej. Chyba, że wcześniej zajmie się nim prokurator (a miałby co robić!  - rowery bez przetargu, wynajem pomieszczeń biurowych od swoich kumpli za grube miliony, itp.). Poczekajmy tylko, jak tylko zmienią się władze województwa, to CBA zapuka do ratusza.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To fakt. W ogóle nad czym tu się zastanawiać I jeszcze badania robić. Czy urzędnicy oczu nie mają. A tak do GDDKIA, czy nie można ustawić bramek viaToll przy wjazdach do miasta. Po to się buduję obwodnice, żeby później cały ruch i tak szedł przez miasto. W ogóle bez sensu. Może miasto wstawi swoje bramki do opłat? I będą pieniądze na ZTM?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Drogi miały być budowane i serwisowane z podatku akcyzowego w paliwie i włączenia podatku drogowego do ceny paliwa. Dlaczego nakłada się kolejne daniny na kierowców co powoduje, że utrudnia się życie innym. Kto wymyśla płatne obwodnice miasta? Należy jak najszybciej wrócić do bezpłatnego korzystania z obwodnicy miasta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po pierwsze jak się buduję obwodnice i robi się ją płatną to nie ma co się dziwić że ludzie z niej uciekają. Ruch tranzytowy może i omija miasto ale jak ktoś ma ciężarówkę i przewozi towary lokalnie to niezbyt mu się opłaca nadkładać drogi po obwodnicy i jeszcze za to płacić. Transport i tak jest opodatkowany wszelkiej maści opłatami i podatkami więc nie ma co się dziwić że ludzie chcą zaoszczędzić jak tylko się da.   Po drugie jak komuś hałas przeszkadza niech się wyprowadzi z miasta w Bieszczady.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to samo dotyczy ALWarszawskiej jednego dnia zadałem sobie trudu i w godz.7 do 9 naliczyłem przejazd 68 tirów w tym 10 ukraińskich.jeden nawet z Kazachstanu,ta obwodnica do jakas LIPA zawiesić WIATOL na każdym wjeżdzie do miasta i skończy się problem.URZEDASY ruszcie się bo nadchodzi PIS /!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego, kiedy wybudowano S8 zamknięto dla TIR-ów odcinek starej dwunastki Łask - Piotrków Trybunalsski i do dziś stoją tam patrrole, pilnujące czy te TIR-y jeżdżą? Tam są same wioski, a tu gęsto zabudowany teren. Czy tak ciężko postawić zakaz wjazdu dla pojazdów powyżej 15 ton? Na cholerę mieszkańcom ta obwodnica, skoro nie wyprowadza ruchu z miasta? Czy w całej Polsce tylko władze Lublina muszą być takie niedołężne i niegramotne?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale kretyni i imbecyle mają dostęp do internetu. To powinno zbadać  ABW  i takim delikwentom zrobić zakaz korzystania z tego środka przekazu.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Grabskiego - odcinek ok. 1 km od DMM do Witosa - tiry do Lidla, Biedronki, 4 hurtowni, a dookoła osiedle domków jednorodzinnych i bloków. Czy nie czas na zmianę planu zagospodarowania przestrzennego i usunięcie marketów, hurtowni otoczonych budynkami mieszkalnymi? Czy planista w tym mieście ma w ogóle jakieś pojęcie o ładzie przestrzennym i estetyce?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po pierwsze ruszył sezon na węgiel dlatego spora cześć ciezarowek jedzie z miasta w kierunku Łęcznej a jak jedzie od Kraśnika to i tak pojadą na Turystyczną. A jeszcze jak ma dostawę kruszywa do Lublina i potem jedzie po węgiel... Zwróćcie też uwagę ze firma z Łuszczowa ma 50 wywrotek a jak chce się piachu na budowę to jakoś muszą wjechać a jeszcze pracują przy innych zleceniach. Jest tez cała masa innych firm .Zresztą kiedyś ruch tez był i nie gadali nic tylko im nagadali ze jak zrobią obwodnice to przez Wólkę pies z kulawą nogą nawet nie przejdzie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak nie będzie ruchu to powiedzą ze za cicho i złodziej może przejść nie zauważony .... Tacy już jesteśmy Polacy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Decydenci schowali głowy w piasek bo wstyd teraz i nie przyznają się z\że dali doopy przy projektowaniu obwodnicy i dróg naokoło Lublina.Droga do zagłębia Łęczna-Puchaczów powinna być nowa od węzła Mełgiewska nowym śladem Stara 82 powinna zostać jako lokalna , międzygminna.A tak mamy co mamy, krzyk i słuszny, tłok , normalnie jak taka dróżka, a rozwiązania brak.
Święte słowa, wszystkie pozostałe dojazdy do obwodnicy, to dwupasmówki (oprócz Kraśnickiej) biegnące przez niezbyt gęsto zaludnione tereny (oprócz Sp.Pracy). Wszystkie węzły sa w szczerym polu, oprócz tego jednego, który jest w środku wsi. Lokalizacja węzła Tatary uniemożliwia ominięcie Turystycznej i osiedla Borek. Co ciekawe, po dokończeniu obwodnicy to właśnie DK82 bedzie jedyną drogą krajową przebiegajacą przez Lublin (Turystyczna, Solidarności do węzła Lublin Sławinek).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Goscio, nie kombinuj. Wszyscy rozumieją, że w mieście jest ruch samochodów, że będzie też hałas, ale po to budowano obwodnicę, aby ciężkie samochody nie wjeżdżały do miasta, a tymczasem jeżdżą po osiedlach i przez całe miasto. Jeżdżąc po mieście, po różnych ulicach mija się po kilka tirów na jednym pasie. Granice miasta się nie poszerzają, więc należało na obrzeżach miasta budować magazyny, centra logistyczne, markety, a w mieście budynki mieszkalne, biurowce, sklepy, skwery, parki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Święte słowa, wszystkie pozostałe dojazdy do obwodnicy, to dwupasmówki (oprócz Kraśnickiej) biegnące przez niezbyt gęsto zaludnione tereny (oprócz Sp.Pracy). Wszystkie węzły sa w szczerym polu, oprócz tego jednego, który jest w środku wsi. Lokalizacja węzła Tatary uniemożliwia ominięcie Turystycznej i osiedla Borek. Co ciekawe, po dokończeniu obwodnicy to właśnie DK82 bedzie jedyną drogą krajową przebiegajacą przez Lublin (Turystyczna, Solidarności do węzła Lublin Sławinek).
Szanowni Państwo, sprawa jest bardzo prosta - trzeba zbudować tylko 15 km nowej drogi z Łęcznej do lotniska w Świdniku przez Ciechanki Krzesimowskie i Janowice, a dalej - połączyć z arterią Mełgiewską (Droga Wojewódzka 822) - i wtedy rozwiązuje się problem przeciążonej drogi do Wólki i Turki. A Łęczna - zyskałaby szybsze połączenie z Lublinem,  Świdnikiem i innymi miastami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
lubelski urzędnik działa jak wróg obywatela. Jego nie interesuje nawet zwiększenie wpływu do budżetu. Zasłania się jakimiś niewiążącymi miasto przepisami. Tiry blokują i trują miasto a on nadal struga głupa. Widać że nadszedł już czas na zmiany w UM
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
lubelski urzędnik działa jak wróg obywatela. Jego nie interesuje nawet zwiększenie wpływu do budżetu. Zasłania się jakimiś niewiążącymi miasto przepisami. Tiry blokują i trują miasto a on nadal struga głupa. Widać że nadszedł już czas na zmiany w UM
kadencja pana Żuka trwa jeszcze 3 lata, chyba ... że ktoś mu przyspieszy skrócenie kadencji. Jestem za!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Korkuje się w Lublinie bo tępy prezydent podpisał zgody na rozbudowe sygnalizacji świetlnej(na wielu przejściach dla pieszych) malowane ściezki rowerowe, brak naprawy mostów-wiaduktów jeszcze dezorganizacja ruchu i taki mamy efekt. To sa główne przyczyny problemu. Jakby to poprawić to gwarantuje że natęzenie ruchu niebyłoby aż tak uciążliwe. W latach 90tych nie było wylotówek i wielu dróg które teraz są a ruch płynnie sie odbywał ( nie powiem ze nie było korkow bo Społdzielczości czy Męczenników Majdanka po 15 poruszały sie zółwim tempem). Tylko dobra organizacja, najlepsze proste rozwiazania problem sie zaczyna jak ktoś próbuje poprawić system.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...