Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Ministerstwo: Odcinek S19 Lublin-Lubartów będzie priorytetem

Utworzony przez Paweł, 22 października 2014 o 14:00
Decyzja wydana w 2102 roku? To ja pewnie już nie dożyje:)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Rzecznik oddziału GDDKiA w Lublinie Krzysztof Nalewajko powiedział PAP, że dla odcinka S19 Lublin-Lubartów wydana już została w 2102 r. decyzja środowiskowa." 2102 rok???  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wy jesteście naćpani czy co? Przeczytajcie jeszcze raz ze zrozumieniem ćwoki.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Powiem tylko tyle, że jeśli te wszystkie obwodnice będą miały po jednym pasie ruchu w każdym kierunku, to ja dziękuję bardzo. Może i miasta zostaną odciążone, ale kierowcom się nic nie polepszy. Pamiętam jak ok. 10 lat temu oddano obwodnicę Lubartowa, jak wspaniale się po niej jeździło. Dzisiaj tir tira, tirem popycha i czasami tak człowiek jedzie i jedzie, jakby na spacer wyjechał, bo nie każdy to kamikadze i będzie wyprzedzał na trzeciego. Podobnie się rzecz ma z ekspresówkami. Wspaniała sprawa, ale jak są po 2 pasy ruchu w każdym kierunku. Bo tak to nie to, że można po nich jechać nie więcej jak 100km/h to także jadąc za tirem, który, o ile pamiętam powinien jechać max. 80-90 km/h i czekając na moment kiedy będzie można go wyprzedzić, nieźle spowolni  całą drogę. Ostatnio mając przed sobą 3 tiry jadące w bliskiej odległości między sobą, przejechałam przez Kock zamiast ekspresówką i pomimo mniejszej prędkości byłam po wyjechaniu z Kocka przed nimi.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Moniko, wszystkie opisywane tu drogi ekspresowe, szczególnie o tak dużym natężeniu ruchu jak wylotówki z Lublina, są i będą budowane w przekroju co najmniej 2x2, czyli 2 pasy ruchu w każdą stronę, bardzo często z rezerwą pod trzeci pas gdyby w przyszłości zaszła konieczność poszerzenia do 2x3. "Ekspresówki" 1x2 czyli po jednym pasie w każdą stronę są u nas rzadkością i występują tylko tam, gdzie natężenie ruchu jest za małe, żeby sens miała dwujezdniowa droga. A jeśli już są, to wszelkie obiekty inżynierskie (wiadukty itd.) są dostosowane do dobudowy drugiej jezdni (co też w najbliższych latach będzie się działo za sprawą włączenia wielu z tych jednojezdniowych odcinków w ciąg nowobudowanej drogi ekspresowej).
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wy jesteście naćpani czy co? Przeczytajcie jeszcze raz ze zrozumieniem ćwoki.
Ćwoku zanim ty przeczytałes ze zrozumieniem to błąd już został poprawiony
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: