Co za idioci. Drogi by zaczęli robić a nie wydawac na jakieś pierdoły kasę. Tak samo totalny bezsenes wymianiania dobrych chodników tylko dlatego że są stare!!!!!! a drogi dziure, nie wspominam o osiedlowych gdzie terenówka pasowała by jak ulał.
|
|
koniecznie lublin musi promowac swoje srodmiescie zwlaszcza ul narutowicza od skrzyzowania z lipowa do skrzyzowania z gleboka plyty chodnikowe pamietaja jeszcz stalina
|
|
~rrr - w jakim ty świecie żyjesz? Lokalna Organizacja Turystyczna nie jest od budowania dróg. Od tego masz władze publiczne i jej organy (np. GDDKiA). UE zaś "dofinansowuje" różne dziedziny życia. Wyobraź sobie, że oprócz infrastruktury jest jeszcze coś takiego jak kultura, turystyka, kapitał ludzki itd. Więc kogo nazywasz idiotą czopku?
|
|
Nie ma co sie denerwowac. Nie jest niczyja wina ze niektorzych zycie ogranicza sie tylko do wstania rano pojechanai do pracy odsiedzenia 8 godzin, nastepnie powrotu do domu obiadek uwalenia sie przed TV i lezenia do nocy az sie pojdzie spac i rano wstanie i dalej chyba wiadomo co? Niektorzy nie maja zycia kulturalnego, nigdy nie wpadli na pomysl zeby gdzies wyjechac cos zobaczyc. Wiec takiemu to tylko droga potrzebna i chodnik zeby szybko dotrzec do pracy. A co do tematu to bardzo dobrze moze wkoncu nasza lokalna atrakcja zyska wiekszy rozglos w Polsce. Wypada miec tylko nadzieje ze odpowiednio te pieniadze spozytkuja a lokalne chlopki nie zniszcza tablic w ciagu miesiaca swoimi bazgrolami bez skladu i ladu. |
|
"Musimy określić, co mamy promować i jak to robić. To jest punkt wyjścia – wyjaśnia Wiesław Czerniec, dyrektor biura Lokalnej Organizacji Turystycznej "Kraina Lessowych Wąwozów”." - To tak jakby powiedziec do kominka - jak mnie ogrzejesz to drwa ci wrzuce... I Ty myslisz, ze z tych 700 tysiecy cos wroci w postaci ruchu turystycznego? Jezeli wygrali konkurs i dopiero teraz beda okreslali co maja promowac to albo ja jaki totalnie gupi jestem albo hipokryzja POlitykow i ich namiestnikow siegnela juz kompletnego dna!!! |
|
Chyba masz słabe pojęcie na temat tego jak funkcjonują wnioski składane do funduszy EU- nie da się nie określić co chce się robić i dostać na to "niewiadomo co " kasę. Ale turystyka to jest trochę jak budowanie wizerunku, trzeba zacząć od strategii, wkońcu tu chodzi o promocję- na tej samej tablicy informacyjnej można zawrzeć bzdurę i coś sensownego. No i o to chodzi żeby wybrać to co ważne do pokazania, co nie ma nic wspólnego z wybranym nośnikiem do pokazania tego. Pozdrawiam. |
|
Region lubelski pod wieloma względami potrzebuje wsparcia i dobrych pomysłów. Dlatego zamiast doszukiwać się problemów należy podziwiać i docenić ciężką pracę osób, które robią coś żeby to zmienić. Zamiast doszukiwać się problemów cieszmy się że są osoby, które potrafią formułować potrzeby rynku i przelać je na papier w sposób przemawiający do urzędników, tak jak Pani Agnieszka z LOT KLW.
|
|
Zapraszamy do wzięcia udziału w projekcie „Turystyka jutra” –współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – realizowanym przez Fundację „Fundusz Inicjatyw” (FFI) w Lublinie. W ramach projektu zostaną zorganizowane bezpłatne szkolenia:
„Prawne i marketingowe aspekty działalności turystycznej” (60 godz.), w terminie grudzień 2009 – styczeń 2010 r.,
• Pojęcie działalności turystycznej/usług turystycznych;
• Prawne aspekty działalności turystycznej (otoczenie przedsiębiorstwa branży turystycznej; regulacje ustawowe w obszarze turystyki; prawne aspekty tworzenia, działania i finansowania przedsiębiorstw turystycznych i agroturystycznych; ubezpieczenia w turystyce; problemy rozwoju regionalnego – aspekty prawne, wpływ UE)
• Marketingowe aspekty działalności turystycznej (istota marketingu usług turystycznych; marketing turystyki jako część marketingu terytorialnego; czynniki kształtujące atrakcyjność obszaru; segmentacja rynku turystycznego; pozycjonowanie na rynku turystycznym; kanały promocji i dystrybucji; strategia marketingowa działalności hotelarsko-gastronomicznej);
• Elementy marketingu-mix w turystyce;
• E-marketing.
Ostatni tydzień przyjmowania zgłoszeń
„Promocja produktu turystycznego” (40 godz.), w terminie styczeń – luty 2010 r.,
• Definicje, klasyfikacje i istota produktu turystycznego, markowy produkt turystyczny;
• Promocja jako jeden z czterech narzędzi „marketingu - mix” obok produktu, ceny i dystrybucji;
• Podstawowe funkcje promocji produktu turystycznego;
• Budowa strategii promocji - przejrzyste sformułowanie celów promocji (jak, gdzie, z kim i za ile);
• Przykładowe działania promocyjne;
• Kanały promocji i dystrybucji produktu turystycznego;
• Reklama jako najbardziej widoczny i silnie oddziaływujący sposób promocji;
• Marketing wystawienniczy;
• Rola władz lokalnych i regionalnych w kreowaniu polityki
Uczestnikami projektu mogą być pracujące osoby dorosłe (powyżej 18 roku życia) wykonujące pracę na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania, spółdzielczej umowy o pracę, umowy zlecenia i o dzieło, zamieszkałe (w rozumieniu KC) lub pracujące na terenie woj. lubelskiego.
Zajęcia będą odbywać się w trybie weekendowym lub popołudniowo – weekendowym, w zależności od preferencji większości osób w danej grupie.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej www.ffi.org.pl, pod numerem telefonu 81 532 10 30, 532 10 32, 502 267 743 oraz w biurze projektu przy ul. Narutowicza 57/6 (II piętro) w Lublinie od poniedziałku do piątku w godzinach 8 – 18.
Zainspirujemy Cię do działania!
Serdecznie zapraszamy
Zespół Projektu „Turystyka jutra”
|
|
Pani Agnieszka C. nie jest pracownikiem LOT KLW |
|
W ramach Krainy współpracuje ze sobą osiem gmin: Nałęczów, Kazimierz Dolny, Puławy, Wąwolnica, Wojciechów, Janowiec, Opole Lubelskie i Poniatowa.[/quote] To dlaczego Dziennik wstawił zdjęcie Placu Zamkowego w Lublinie? Jaki to ma związek z opisywaną LOT? [quote]– Musimy określić, co mamy promować i jak to robić. To jest punkt wyjścia – wyjaśnia Wiesław Czerniec, dyrektor biura Lokalnej Organizacji Turystycznej "Kraina Lessowych Wąwozów”.Ta wypowiedź (być może jeszcze przekręcona) jest zacytowana tak, jakby dopiero teraz w LOT się zastanawiali, co promować i jak to robić. A Pan Czerniec chyba miał na myśli to, jak zaczyna się przygotowywanie projektu. Profesjonalizm ekipy Dziennika mnie powala. |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|