Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Co za idioci. Drogi by zaczęli robić a nie wydawac na jakieś pierdoły kasę. Tak samo totalny bezsenes wymianiania dobrych chodników tylko dlatego że są stare!!!!!! a drogi dziure, nie wspominam o osiedlowych gdzie terenówka pasowała by jak ulał.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
koniecznie lublin musi promowac swoje srodmiescie zwlaszcza ul narutowicza od skrzyzowania z lipowa do skrzyzowania z gleboka plyty chodnikowe pamietaja jeszcz stalina
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
~rrr - w jakim ty świecie żyjesz? Lokalna Organizacja Turystyczna nie jest od budowania dróg. Od tego masz władze publiczne i jej organy (np. GDDKiA). UE zaś "dofinansowuje" różne dziedziny życia. Wyobraź sobie, że oprócz infrastruktury jest jeszcze coś takiego jak kultura, turystyka, kapitał ludzki itd. Więc kogo nazywasz idiotą czopku?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
WidziszANieGrzmisz napisał:
~rrr - w jakim ty świecie żyjesz? Lokalna Organizacja Turystyczna nie jest od budowania dróg. Od tego masz władze publiczne i jej organy (np. GDDKiA). UE zaś "dofinansowuje" różne dziedziny życia. Wyobraź sobie, że oprócz infrastruktury jest jeszcze coś takiego jak kultura, turystyka, kapitał ludzki itd. Więc kogo nazywasz idiotą czopku?
Nie ma co sie denerwowac. Nie jest niczyja wina ze niektorzych zycie ogranicza sie tylko do wstania rano pojechanai do pracy odsiedzenia 8 godzin, nastepnie powrotu do domu obiadek uwalenia sie przed TV i lezenia do nocy az sie pojdzie spac i rano wstanie i dalej chyba wiadomo co? Niektorzy nie maja zycia kulturalnego, nigdy nie wpadli na pomysl zeby gdzies wyjechac cos zobaczyc. Wiec takiemu to tylko droga potrzebna i chodnik zeby szybko dotrzec do pracy. A co do tematu to bardzo dobrze moze wkoncu nasza lokalna atrakcja zyska wiekszy rozglos w Polsce. Wypada miec tylko nadzieje ze odpowiednio te pieniadze spozytkuja a lokalne chlopki nie zniszcza tablic w ciagu miesiaca swoimi bazgrolami bez skladu i ladu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Stefan napisał:
Nie ma co sie denerwowac. Nie jest niczyja wina ze niektorzych zycie ogranicza sie tylko do wstania rano pojechanai do pracy odsiedzenia 8 godzin, nastepnie powrotu do domu obiadek uwalenia sie przed TV i lezenia do nocy az sie pojdzie spac i rano wstanie i dalej chyba wiadomo co? Niektorzy nie maja zycia kulturalnego, nigdy nie wpadli na pomysl zeby gdzies wyjechac cos zobaczyc. Wiec takiemu to tylko droga potrzebna i chodnik zeby szybko dotrzec do pracy. A co do tematu to bardzo dobrze moze wkoncu nasza lokalna atrakcja zyska wiekszy rozglos w Polsce. Wypada miec tylko nadzieje ze odpowiednio te pieniadze spozytkuja a lokalne chlopki nie zniszcza tablic w ciagu miesiaca swoimi bazgrolami bez skladu i ladu.
"Musimy określić, co mamy promować i jak to robić. To jest punkt wyjścia – wyjaśnia Wiesław Czerniec, dyrektor biura Lokalnej Organizacji Turystycznej "Kraina Lessowych Wąwozów”." - To tak jakby powiedziec do kominka - jak mnie ogrzejesz to drwa ci wrzuce... I Ty myslisz, ze z tych 700 tysiecy cos wroci w postaci ruchu turystycznego? Jezeli wygrali konkurs i dopiero teraz beda okreslali co maja promowac to albo ja jaki totalnie gupi jestem albo hipokryzja POlitykow i ich namiestnikow siegnela juz kompletnego dna!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ProjektAnt napisał:
"Musimy określić, co mamy promować i jak to robić. To jest punkt wyjścia – wyjaśnia Wiesław Czerniec, dyrektor biura Lokalnej Organizacji Turystycznej "Kraina Lessowych Wąwozów”." - To tak jakby powiedziec do kominka - jak mnie ogrzejesz to drwa ci wrzuce... I Ty myslisz, ze z tych 700 tysiecy cos wroci w postaci ruchu turystycznego? Jezeli wygrali konkurs i dopiero teraz beda okreslali co maja promowac to albo ja jaki totalnie gupi jestem albo hipokryzja POlitykow i ich namiestnikow siegnela juz kompletnego dna!!!
Chyba masz słabe pojęcie na temat tego jak funkcjonują wnioski składane do funduszy EU- nie da się nie określić co chce się robić i dostać na to "niewiadomo co " kasę. Ale turystyka to jest trochę jak budowanie wizerunku, trzeba zacząć od strategii, wkońcu tu chodzi o promocję- na tej samej tablicy informacyjnej można zawrzeć bzdurę i coś sensownego. No i o to chodzi żeby wybrać to co ważne do pokazania, co nie ma nic wspólnego z wybranym nośnikiem do pokazania tego. Pozdrawiam.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Region lubelski pod wieloma względami potrzebuje wsparcia i dobrych pomysłów. Dlatego zamiast doszukiwać się problemów należy podziwiać i docenić ciężką pracę osób, które robią coś żeby to zmienić. Zamiast doszukiwać się problemów cieszmy się że są osoby, które potrafią formułować potrzeby rynku i przelać je na papier w sposób przemawiający do urzędników, tak jak Pani Agnieszka z LOT KLW.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zapraszamy do wzięcia udziału w projekcie „Turystyka jutra” –współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – realizowanym przez Fundację „Fundusz Inicjatyw” (FFI) w Lublinie. W ramach projektu zostaną zorganizowane bezpłatne szkolenia: „Prawne i marketingowe aspekty działalności turystycznej” (60 godz.), w terminie grudzień 2009 – styczeń 2010 r., • Pojęcie działalności turystycznej/usług turystycznych; • Prawne aspekty działalności turystycznej (otoczenie przedsiębiorstwa branży turystycznej; regulacje ustawowe w obszarze turystyki; prawne aspekty tworzenia, działania i finansowania przedsiębiorstw turystycznych i agroturystycznych; ubezpieczenia w turystyce; problemy rozwoju regionalnego – aspekty prawne, wpływ UE) • Marketingowe aspekty działalności turystycznej (istota marketingu usług turystycznych; marketing turystyki jako część marketingu terytorialnego; czynniki kształtujące atrakcyjność obszaru; segmentacja rynku turystycznego; pozycjonowanie na rynku turystycznym; kanały promocji i dystrybucji; strategia marketingowa działalności hotelarsko-gastronomicznej); • Elementy marketingu-mix w turystyce; • E-marketing. Ostatni tydzień przyjmowania zgłoszeń „Promocja produktu turystycznego” (40 godz.), w terminie styczeń – luty 2010 r., • Definicje, klasyfikacje i istota produktu turystycznego, markowy produkt turystyczny; • Promocja jako jeden z czterech narzędzi „marketingu - mix” obok produktu, ceny i dystrybucji; • Podstawowe funkcje promocji produktu turystycznego; • Budowa strategii promocji - przejrzyste sformułowanie celów promocji (jak, gdzie, z kim i za ile); • Przykładowe działania promocyjne; • Kanały promocji i dystrybucji produktu turystycznego; • Reklama jako najbardziej widoczny i silnie oddziaływujący sposób promocji; • Marketing wystawienniczy; • Rola władz lokalnych i regionalnych w kreowaniu polityki Uczestnikami projektu mogą być pracujące osoby dorosłe (powyżej 18 roku życia) wykonujące pracę na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania, spółdzielczej umowy o pracę, umowy zlecenia i o dzieło, zamieszkałe (w rozumieniu KC) lub pracujące na terenie woj. lubelskiego. Zajęcia będą odbywać się w trybie weekendowym lub popołudniowo – weekendowym, w zależności od preferencji większości osób w danej grupie. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej www.ffi.org.pl, pod numerem telefonu 81 532 10 30, 532 10 32, 502 267 743 oraz w biurze projektu przy ul. Narutowicza 57/6 (II piętro) w Lublinie od poniedziałku do piątku w godzinach 8 – 18. Zainspirujemy Cię do działania! Serdecznie zapraszamy Zespół Projektu „Turystyka jutra”
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
abelard napisał:
Region lubelski pod wieloma względami potrzebuje wsparcia i dobrych pomysłów. Dlatego zamiast doszukiwać się problemów należy podziwiać i docenić ciężką pracę osób, które robią coś żeby to zmienić. Zamiast doszukiwać się problemów cieszmy się że są osoby, które potrafią formułować potrzeby rynku i przelać je na papier w sposób przemawiający do urzędników, tak jak Pani Agnieszka z LOT KLW.
Pani Agnieszka C. nie jest pracownikiem LOT KLW
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W ramach Krainy współpracuje ze sobą osiem gmin: Nałęczów, Kazimierz Dolny, Puławy, Wąwolnica, Wojciechów, Janowiec, Opole Lubelskie i Poniatowa.[/quote] To dlaczego Dziennik wstawił zdjęcie Placu Zamkowego w Lublinie? Jaki to ma związek z opisywaną LOT? [quote]– Musimy określić, co mamy promować i jak to robić. To jest punkt wyjścia – wyjaśnia Wiesław Czerniec, dyrektor biura Lokalnej Organizacji Turystycznej "Kraina Lessowych Wąwozów”.
Ta wypowiedź (być może jeszcze przekręcona) jest zacytowana tak, jakby dopiero teraz w LOT się zastanawiali, co promować i jak to robić. A Pan Czerniec chyba miał na myśli to, jak zaczyna się przygotowywanie projektu. Profesjonalizm ekipy Dziennika mnie powala.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...