Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
"– A ja wolę jechać dłużej, ale bezpieczniej – dodaje Anna Jóźwiak." kto pisze takie dyrdymaly, jak komus nie pasuje to niech jezdzi pks-em w Piatek "Polonusem" z Warszawy bedzie za 5 godzin. A tak poza tym to korki nie tylko sa w Kolbieli ale i w Warszawie. jadac od Zakretu do centum Warszawy mozna pokonac ten odcinek w 30 minut albo w 1,5 godziny. Dobrze robi wlasciciel Contbusa ze olewa idiotyzm. Widac silne lobby PKS-u w Lublinie, podobno na przewozie Lubelskiego powietrza do Warszawy sa w plecy niezla sume.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
JAK ZNAM ŻYCIE TE KONTROLE MAJĄ NA CELU WYCIĄGNIĘCIE PIENIĘDZY OD PRZEWOŹNIKÓW, BO TYLKO O TO CHODZI!!! PŁACIMY PODATKI Z KTÓRYCH UTRZYMUJEMY POLICJĘ, ITD, I INNE PSEUDO SŁUŻBY KTÓRE NIC OPRÓCZ KAR PIENIĘŻNYCH NIE UZNAJĄ!!!! GDZIE TE PIENIĄDZE SIĘ PODZIEWAJĄ NA ROZBUDOWĘ DRÓG???? ZACHODNIA POLSKA BUDUJE DROGI A WSCHODNIA POLSKA BUDUJE FOTORADARY, MAMY POLITYKÓW NIEUDACZNIKÓW NA LUBELSZCZYŹNIE KTÓRZY DO SPRZĄTANIA ULIC I BIEGANIA Z GUMOWYMI CZŁONKAMI SIĘ NADAJĄ BO JAK DO TEJ PORY NIC DLA NAS NIE ZROBILI!!! MOŻE KTOŚ Z REDAKTORÓW POSTARA SIĘ DOWIEDZIEĆ ILE ZEBRANO HARACZU W POSTACI MANDATÓW OD KIEROWCÓW NA TERENIE LUBELSZCZYZNY I JAKI PROCENT TEJ KWOTY ZOSTAŁ PRZEKAZANY NA INWESTYCJE W INFRASTRUKTURĘ A ILE POSZŁO NA PREMIE I WYPŁATY DLA URZĘDASÓW!!!! TO NASZE PIENIĄDZE I MAMY PRAWO WIEDZIEĆ NA CO ZOSTAŁY PRZEKAZANE!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pienidze ida na limuzyny dla Marszalka, zeby nie musial jechaz 3.20 do Warszawy do szefa na Ujazdowskie a poltorej godziny.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Contbus ma silne umocowanie w urzędzie marszałkowskim, więc może sobie pozwolić na olewanie inspektorów z ITD, ale do czasu. Moim zdaniem te "zmasowane kontrole" to efekt oddziaływania lobby ze zdychającego PKP, które wozi powietrze brudnymi zabytkowymi wagonami i to za cenę o 50% wyższą niż u busiarzy czy nawet w PKS. Poza tym - ma obowiązywać ten sam czas przejazdu do Warszawy w busach i w PKS Wschód? Jak to wytłumaczyć? Przecież PKS ma dwa rozkładowe postoje (Ryki, Garwolin), a bus jedzie (teoretycznie) non-stop.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Teraz to się dopiero zrobi niebezpiecznie, kiedy autobusy i busy będą musiały dawać się wyprzedzać TIRom. Bo jakoś pan inspektor nawet się nie zająknął o zatrzymywaniu i kontrolowaniu TIRów
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wczoraj jechałem do Warszawy, wyjechałem z Lublina o 6.00 i byłem w Warszawie dokładnie o 9.00 (dobrym samochodem). Staram się zawsze przestrzegać ograniczeń prędkości i nie szaleję. Jak można przejechać busem, który zatrzymuje się na przystankach, w czasie krótszym niż 3 godziny nie moge sobie wyobrazić. M. in. dla tego nie pojechałem busem.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Urzędnicy wyznaczają jako normę czas na pokonanie odcinka 180 km na 3h 20 min. Zapaść Lublina postępuje - zamiast obiecywanej szybkiej kolei i dróg ekspresowych do stolicy nawet nie stoimy w miejscu, lecz uwsteczniamy się. Już nawet w latach 80. ekspres Bystrzyca, dojeżdżał do stolicy w znacznie krótszym czasie niż obecnie. Teraz po wykończeniu busów, przepełnione już do granic możliwości pociągi przeżyją szturm dotychczasowych klientów busów, bo nie sądzę, że oferta PKS będzie cieszyła się zainteresowaniem. PKP znów się wykpi i w dalszym ciągu będzie podstawiać całe 3 wagony pasażerskie. W rezultacie podróż będzie zoptymalizowana pod kątem XXI wieku - w brudnym, cuchnącym przejściu koło toalety.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kolego "z dobrym samochodem" bus zatrzymuje sie dopiero w Warszawie (bo o nich jest mowa w artykule). Poza tym Warszawa jest dua i przejechanie z jednogo konca na drugi moze trwac nawet ponad 2 godziny. Jest jeszcze kwestia bus pasow, dzieki ktorym w samej Warszawie mozna zaoszczedzic dobre 40 minut. Swoja droga ciekawe jezeli busy, ktore nie maja przystankow po drodze maja 3.20 to PKS powinien teraz miec 4 godziny.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Korzystałem z busów na trasie Lublin - Warszawa i więcej nie będę! Sam jeżdżę nieco za szybko, ale to co robią kierowcy busów przeraża, gdzie szczytem dla mnie jest wyprzedzanie na podwójnej ciągłej pod górę, albo na zakrętach. Jestem strażakiem zawodowym i za dużo ludzi wycinałem z blach, by samemu ryzykować życiem. Jeśli urzędy nic nie zrobią, ich niemoc wydaje się śmieszna, to najskuteczniejszym działaniem normalnych, rozsądnych ludzi jest wybieranie innych środków transportu. Pieniądz ma moc największą.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jeździłem w tamtym roku busami z zielonym napisem i podróż trwała 2:20 h siadałem zawsze z przodu by obserwować trasę i kierowca wcale tak szybko nie jechał patrzyłem co pokazuje licznik oraz tacho i wcale nie było niebezpiecznych sytuacji na drodze powodowanych przez kierowców tych busów. Większe niebezpieczeństwo stwarzają inni kierowcy wyprzedzając na trzeciego za wszelka cene a potem nie wiedzieć czemu wleką się, przyspieszają i przychamowują i trzeba na nich uważać. Poza tym już dawno Lublin i nasze województwo powinne mieć obwodnicę i przynajmniej dwujezdniową jedną trasę najlepiej 17 od Piask pod Garwolin z prędkością dopuszczalną 110km/h ( i to bez 20 fotoradarów i ograniczeń co parę km
Zaloguj się, aby oddać głos
0
3h 20m, pociąg już krócej jedzie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jestem dumny i szczęśliwy że już od 3 lat nie mieszkam w Lublinie. Kiedyś usłyszałem ze na lubelszczyżnie ludzie są sami winni swojej biedzie! Myślę z e to prawda! Jesli komuś przeszkadzają busy, ze jeżdżą za szybko, niech poprostu nimi nie jeździ! Są przecież do wyboru brudne i obskurne wagony PKP, gdzie płącisz za pierwszą klasę a stoisz na korytarzu. Ja wybieram do Rodziców wybieram busy. Boję sie że to jednak dopiero się zaczyna, wkrótce moze sie okazać że busy w stosunku do PKS mają za tanie bilety!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tomasz napisał:
JAK ZNAM ŻYCIE TE KONTROLE MAJĄ NA CELU WYCIĄGNIĘCIE PIENIĘDZY OD PRZEWOŹNIKÓW, BO TYLKO O TO CHODZI!!! PŁACIMY PODATKI Z KTÓRYCH UTRZYMUJEMY POLICJĘ, ITD, I INNE PSEUDO SŁUŻBY KTÓRE NIC OPRÓCZ KAR PIENIĘŻNYCH NIE UZNAJĄ!!!! GDZIE TE PIENIĄDZE SIĘ PODZIEWAJĄ NA ROZBUDOWĘ DRÓG???? ZACHODNIA POLSKA BUDUJE DROGI A WSCHODNIA POLSKA BUDUJE FOTORADARY, MAMY POLITYKÓW NIEUDACZNIKÓW NA LUBELSZCZYŹNIE KTÓRZY DO SPRZĄTANIA ULIC I BIEGANIA Z GUMOWYMI CZŁONKAMI SIĘ NADAJĄ BO JAK DO TEJ PORY NIC DLA NAS NIE ZROBILI!!! MOŻE KTOŚ Z REDAKTORÓW POSTARA SIĘ DOWIEDZIEĆ ILE ZEBRANO HARACZU W POSTACI MANDATÓW OD KIEROWCÓW NA TERENIE LUBELSZCZYZNY I JAKI PROCENT TEJ KWOTY ZOSTAŁ PRZEKAZANY NA INWESTYCJE W INFRASTRUKTURĘ A ILE POSZŁO NA PREMIE I WYPŁATY DLA URZĘDASÓW!!!! TO NASZE PIENIĄDZE I MAMY PRAWO WIEDZIEĆ NA CO ZOSTAŁY PRZEKAZANE!!!!
Masz rację i to stuprocentową. Wielu z tych ludzi, którzy prowadzą firmy przewozowe, było w grupie osób bezrobotnych. Wiadomo jak wygląda u nas rynek pracy. Namówiono tychże ludzi na to, by pobrali dotacje na zakładanie działalności gospodarczej i tak też zrobili. Ale widać jakie mamy państwo. Najpierw namawia się delikwenta na to, by założył firmę, przez to urzędasy z PUPu dostają nagrody za obniżenie wskaźnika bezrobocia, a potem, gdy właściciel młodej firmy zaczyna - od razu nasyła się na niego kontrolę za kontrolą. I jak tu w tym kraju ma być normalnie?? Miro Drzewiecki miał zupełną rację mówiąc, że Polska to dziki kraj...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wydaje mi się, że wiele głosów w tej dyskusji pochodzi od osób zainteresowanych interesem - czerpiących zyski z busów albo pracujących tam. Te Głosy w obronie jakieś takie nie oparte na rzeczywistości trasy W-wa - Lbln. Kto jechał busem - ten wie!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Charliefrown napisał:
Urzędnicy wyznaczają jako normę czas na pokonanie odcinka 180 km na 3h 20 min. Zapaść Lublina postępuje - zamiast obiecywanej szybkiej kolei i dróg ekspresowych do stolicy nawet nie stoimy w miejscu, lecz uwsteczniamy się. Już nawet w latach 80. ekspres Bystrzyca, dojeżdżał do stolicy w znacznie krótszym czasie niż obecnie. Teraz po wykończeniu busów, przepełnione już do granic możliwości pociągi przeżyją szturm dotychczasowych klientów busów, bo nie sądzę, że oferta PKS będzie cieszyła się zainteresowaniem. PKP znów się wykpi i w dalszym ciągu będzie podstawiać całe 3 wagony pasażerskie. W rezultacie podróż będzie zoptymalizowana pod kątem XXI wieku - w brudnym, cuchnącym przejściu koło toalety.
Co do zapasci Lublina i ekspresu Bystrzyca to sie w pelni zgadzam. Dodam tylko, ze ów ekspres zostal zlikwidowany, bo wozil powietrze. Siermiężnym pasazerom z Lublina nigdy sie nie spieszylo i wybierali pociagi osobowe do Warszawy (były takie!) wlokące się 4,5 godziny. Natomiast nie wierze, ze teraz pasazerowie gremialnie przesiądą się do pociagow. To co oferuje InterCity lub PLK to juz nawet nie jest kpina - to jest sabotaż! Sprzedają bilety 1 klasy, a potem okazuje się, że w składzie nie ma takiego wagonu. Wciskają na siłę miejscówki, a twoje miejsce i tak jest zajęte, bo siadł jakiś burak i ani myśli żeby ustąpić. Bedziemy wlec się 50 km/h zapuszkowani do busów, przy okazji ryzykując nieplanowany postój w szczerym polu, bo akurat krokodylki zechcą przeprowadzić dokładną wiwisekcję. A coś takiego może potrwać nawet 1,5 godziny - przechodziłem przez to więc wiem!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
K. napisał:
Wydaje mi się, że wiele głosów w tej dyskusji pochodzi od osób zainteresowanych interesem - czerpiących zyski z busów albo pracujących tam. Te Głosy w obronie jakieś takie nie oparte na rzeczywistości trasy W-wa - Lbln. Kto jechał busem - ten wie!
Wiesz kolego też jestem dziennikarzem. Kiedyś zainteresowałem się tematem i wiem, że zarówno jedni jak i drudzy mają rację. Po pierwsze podoba mi się fakt, że ITD zmusza przewoźników do trzymania wysokich standardów w kwestii wozów, jakimi kursują. Wozy spełniają wszelkie normy w przeciwieństwie do wozów z PKS-u czy wagonów z PKP. Ale nakładanie mandatów za przepaloną żarówkę kierunkowskazu w wysokości 4 - 6 tysięcy złotych to jest już złodziejstwo w biały dzień, a niestety ITD często działa jak zorganizowana grupa przestępcza i stosuje często metody rodem z filmów o mafii z wykluczeniem jedynie eliminacji przewoźników poprzez strzał w tył głowy ale niewiele brakuje by i tak było. ITD ściąga legalne haracze i to jest fakt. Pominę już kwestię, że inspektorzy wraz z marszałkiem siedzą w kieszeni właściciela firmy BIG BUS z Tomaszowa Lubelskiego
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wypowiadalem sie na tym forum i w moim interesie jest zeby nie tracic czasu. jechalem ta trasa kilkadziesiat razy roznymi przewoznikami ContBusem, Misura, AnTrans (juz nie istnieje) i nie uwazam aby jezdzili niebezpiecznie. Po za tym powolna jazda wcale nie musi byc bezpieczniejsza. Powinni wszyscy busiarza zaprotestowac i jezdzic 60 km/h. prawdopodobnie zablokowaliby cala trase. Na forum wypowiadaj sie wszyscy, ktorym sie pewne decyzje urzednikow nie podobaja. Jakby ktos nie zauwazyl kierowcy busow o tej porze sa w pracy! tak na marginesie komuny juz nie ma i kazdy moze wyrazic swoja opinie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
O tak to prawda. podobno przez tego wlasciciela z BIG BUSA jakis czas temu skoczyla laska z okna urzedu
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Żal, jakbym mógł miał środki nie czekał bym dnia żeby stad wyjechać, taki absurdów jak w Lublinie to mało gdzie sie chyba spotyka, nasze głosy zwykłych ludzi spotyka tylko śmiech i pogarda ze strony rządzących, nie ma co sie łudzić bo tu nie ma z kogo wybierać przyszłej władzy, wszyscy są zjedzeni, przeżarci bydlactwem
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Busy na tory !!!!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: