dlatego wolę jechać do Warszawy PKSem niż Con..sem, chociaż wiem ,że mam gdzie nogi rozłożyć i kolana się nie obijają o poprzedzający fotel
|
|
O jejku. Ciekawe, że tyle już jeżdzą i dpoiero teraz ITD zauważyłą te błędy? A może nie chcieli widzieć?
Poza tym już coraz trudniej znaleźć busy samoróbki, a większość to robią profesjonalne firmy i ktoś je wyjeżdzające z fabryki dopuszcza. Teraz powinni się wziąść za inspektorów ITD dlaczego do tej pory tolerowali taki stan, przecież nagle samochody nie przytyły? Nagle robią szum bo 18 osób zginęło? a co niewiedzieli do czego wsiadają i ilu może jechać? Ludzie sami powinni wiedzieć czy mogą jechać, a sami chcą ryzykować życie nikt ich nie zmusza, sami się pakują i awanturują jak ich busiarze nie chcą wziąść. Poza tym śmieszne jest stwierdzenie, że ludzie stoją miedzy siedzeniami. JEżeli jest w dowodzie wpisane, że są miejsca stojące i są uchwyty to mogą jechać oczywiście w dopuszczalnej liczbie. |
|
"...Trasy pasażerskie obsługują przeważnie A HREF="http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20101012/KRAJSWIAT/861697583">pojazdy dostawcze przerobione na autobusy – mówi Mariusz Szabała, naczelnik Wydziału Inspekcji Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie."
Naczelnik w HTML nadaje :DDD
|
|
Ani właściciele firm przewozowych ani pracownicy okręgowych stacji kontroli pojazdów nie chcieli się wypowiadać na ten temat. – Nie będę kalać własnego gniazda – powiedział nam jeden z nich.
No i mamy jasność. Ręka rękę myje. Teraz wyjdzie na to, że to tylko "bezduszni" inspektorzy ITD odbierają chleb przewoźnikom i utrudniają zwykłym ludziom dojazdy do szkół, pracy, na zakupy itp.
W Polsce musi dopiero wydarzyć się tragedia, żeby niektórzy obudzili się z ręką w nocniku. Ale co tam... I tak za wszystko winą zostanie obarczony premier Tusk, bo to on przecież wszędzie osobiście wpycha po 17 osób do merca sprintera.
|
|
W POLSCE JAK KTOŚ POWIEDZIAŁ URZĘDNICY NIE KIERUJĄ SIĘ ROZUMEM,TYLKO EMOCJAMI I DZIAŁAJĄ JAK OSZOŁOMY!!STAŁA SIĘ TRAGEDIA I ITD ZACZĘŁA KONTROLĘ BUSÓW, JAK NA AUTOSTRADZIE W NIEMCZECH AUTOKAR ZABIŁ 13 OSÓB, TO ITD ZACZĘŁA KONTROLĘ AUTOKARÓW,PRZYKŁADY MOŻNA MNOŻYĆ..MNIE PÓŁ ROKU I POWRÓCIMY DO NORMALKI!!CZYLI OLEWACTWA, UDAWANIA I TWORZENIA STATYSTYK,TO CO URZĘDNICY KOCHAJĄ...ZNOWU JAKIŚ deb*** WE MGLE,ALBO PO PIJAKU ZABIJE 10-20 0SÓB I TUSKOURZĘDASY PODNIECĄ SIĘ I ZACZNĄ KONTROLE!!TO PRAWIE JAK NA WOJNIE, PORUSZENIE GAWIEDZI W MOMENCIE WYBUCHU BOMBY!!MAM TAKĄ PROPOZYCJE,PŁAĆMY KASĘ NA URZĘDASÓW KIEDY RZECZYWIŚCIE PRACUJĄ CZYLI TE KILKA DNI W ROKU,BO POTEM TYLKO UDAJĄ I BIORĄ KASĘ!!
|
|
Mysle ze jak wymienie pierwsza i ostatnia litere nazwy pewnego popularnego przewoźnika na 5 liter A***R to wszyscy beda wiedzieli o co chodzi. bylem uczestnikiem przewozu 37 osob (16 siedzialo, 20 stalo, kierowca). Dodatkowo z pasazerem siedzacym na przodzie z duma liczyli ile osob wsiadalo i wysiadalo z busa. Skandal!!! Rozumie ze czasy sa ciezkie i zeby utrzymac prace tak robia, ale zycie ludzie i bezpieczenstwo przewozu osob jest wazniejsze!
Promonuje zajac sie ta sprawa, wystarczy zrobic zdjecie busowi w piatek lub niedziele w okolicach szpitalu na abramowicach zeby przekonac sie o powadze sytuacji.
|
|
co za bzdura!!
jesli ten mercedes sprinter ma blizniacze kola to jest przystosowany przez producenta do masy calkowitej 4,6 tony,
a jesli jest zbita do 3,5 tony to tylko po to zeby uciec przed podatkami i zeby mozna bylo jezdzic bez prawa jazdy na ciezarowke, co tez jest zrobione przez producenta, nie jest to widzimisie wlasciciela poniewaz w Polsce masa samochodu jest Nie do ZMIENIENA, konstrukcyjnie (hamulce zawieszenie silnik ) sa takie same w tej i tej wersji wagowej, a te przerobione busy w 80 procentach przerobione sa przez firme z sanoka ktora ma wszystkie potrzebne certyfikaty (jest to ogromna firma ) pare procent przerabiana przez inne mniejsze firmy a reszta robiona w garazu to smietnik tak to prawda
|
|
niektórzy to potrafią zrobić w garażu busa dla ludzi z towarówki... np. w pewnej miejscowości na B. za Lbn-em
|
|
Co się dzieje na trasie Lublin-Lubartów !!!!!!!!! To istny horror i zgroza !!!! Zwłaszcza w godzinach 5- 7 rano ,oraz po południu i ok 21h - przeładowane busy , ludzie dosłownie przylepieni do przydniej szyby busa - a raczej trumny na kółkach !!! Ale oczywiście ITD smacznie śpi o 5 rano !!! A Policja udaje ,że nic nie widzi !!! Że nie dostaje sygnałów ,że to nie ona ma reagować - to kutwa kto jak nie Policja ma urzędowe prawo nadzoru nad ruchem drogowym ?! A busy pana Szacha - kto wydaje im przeglądy techniczne ?!!!!!!! Pytam kto ?
|
|
Kraśnicka policja 10 lat temu próbowała ten temat ruszyć. Niestety prokurator umorzył...
|
|
a czy ktos sie zajmie busami i autobusami na trasie lublin-swidnik przez zadebie?? zaden bus nie mialby podbitego przegladu jakby nie dawali w lape, i tak sami miasto swidnik nie chce aby do swidnika jezdzilo mpk, czemu? bo przewoznicy prywatni oplacaja tam urzednikow!!!
|
|
Jak zwykle po glośnym wypadku akcja "kontrola" przez 2 dni a potem ... powrót do smutnej rzeczywistości i na tym koniec.
Policja w naszym kraju patrzy tylko na prędkość reszta ich nie interesuje, a potem są własnie takie wypadki. No Ale cóż skoro obok patrolu drogówki można przezjechać przeładowanym autem, lewym pasem, z włączonymi przecimgilenymi w piękny dzień, lub też zmienić pas bez sygnalizacji kierunkowskazem byleby tylko nie przekroczyć dozwolonej prędkosci, to czemu się dziwić. Policja tylko urządza polowania na kierowców którzy ośmielili się o 15 km/h przekroczyć prędkość. Reszta wykroczeń ich totalnie nie obchodzi.
|
|
gdyby Inspekcja Transportu Drogowego prowadziła kontrole wczesnym rankiem dowiedziała by się jak wyglądają przeładowane busy na trasie Krasnystaw-Lublin przed 7,oo rano i o czym rozmawiają "busiarze" przez CB-radio.POza tym czy ktoś zwracał uwagę na to,że siedzenia w busach są upychane blisko jeden za drugim i wysocy pasażerowie mają problemy z usytuowaniem nóg.A są przepisy ile ma być odległości pomiędzy siedzeniami.
|
|
Założyć busiarzom urządzenia rejestrujące prędkość i czas pracy. Na początek wszystkim przewoźnikom na międzynarodowych trasach. Tam się jeździ ile grat wyciąga. Potem, zająć się krajowymi śmigantami. Jak się takich wyplewi będzie bezpieczniej... |
|
|
|
Busów jest za mało i dlatego są przeładowane. Urząd Wojewódzki nie wydaje koncesji. Ciekawe dlaczego. 2-3 lata temu lubelski PKS wystąpił o koncesje na obsługę linii do Lubartowa i Świdnika i może jeszcze gdzieś i Urząd Wojewódzki odmówił. Ludzie jeżdżą w busach jak śledzie, a UW odmawia koncesji. Wykończono też korporacje "żółtków", której busy rozładowywały tłok. O co w tym wszystkim chodzi? kto za tym stoi? A teraz wielki krzyk i kontrole i odbieranie dowodów rejestracyjnych.
|
|
busy kraśnickie jeżdżące z kraśnika do kraśnika ponoć nie maja obowiązku montowania tacho z uwagi na fakt ze jest ruch podmiejski do 50 kilometrów tyle tylko ze taki kierowca przez 12 do 14 godzin przejeżdża z 600 km tych tras jeżdżąc w kolko i robiąc kilkanaście takich tras. policja łapie tylko za prędkość ale od czego każdy ma cb
|
|
Busy jeżdżące trasą Zamość - Warszawa pokonują tą trasę w cztery godziny (czasem niecałe). Dzisiaj, gdzie są kontrole i porozstawiane gęsto patrole - busy jadą z przepisową prędkością. Ja rozumiem, że "czas to pieniądz" i szybciej ludzie do celu docierają a i przewoźnik zrobi więcej kursów. Stan techniczny dużej ilości z tych busów woła o pomstę do nieba. Sama raz wracałam z Warszawy do Zamościa busem tak zdezelowanym, że mając uszkodzone kręgi szyjne i kołnierz ortopedyczny na szyi wiłam się z bólu, non stop uderzając głową o fotel.
Ludzie (jak ja wtedy) nie zastanawiają się, że mogą przecież zadzwonić na policję i to zgłosić (przewoźnik wtedy podstawiłby inny busik), wszystkim zależy na tym, żeby szybko znaleźć się w domu. Niestety czasem dochodzi do tragedii...Wtedy policja (i ludzie) otwiara(ją) oczy...
Obwiniamy oczywiście kierowcę, ale... Popatrzmy na sprawę tak - kierowca nie pracuje dla siebie. Ma zrobić kurs w określonym czasie, takim samochodem, jaki mu szef przydzieli. I albo pojedzie i zarobi na wypłatę albo się postawi i straci pracę. Takie są nasze realia. Niestety. Więc radzę odpowiednim władzom zajrzeć do d...y tym, co niejako "zmuszają" innych do łamania przepisów.
Amen.
|
|
no ważnym jest jak i gdzie to zrobić
|
|
też myślę że powinno się wiedzieć gdzie te nogi rozkładać |
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|