Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Nie ma co się podniecać. Jakość podróżowania będzie ta sama co te "stare" EN57 które mają być zmodernizowane. Podwozie i układ jezdny pozostanie ten sam, czyli to jakby na podwoziu syrenki nabudować nowe siedzenia, tapicerkę, zmienić kształt budy. Jazda jak była taka siaka tak zostanie taka siaka byle jaka...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
http://www.rynek-kolejowy.pl/fotorelacje/279 Tak będą wyglądać.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
olo napisał:
Nie ma co się podniecać. Jakość podróżowania będzie ta sama co te "stare" EN57 które mają być zmodernizowane. Podwozie i układ jezdny pozostanie ten sam, czyli to jakby na podwoziu syrenki nabudować nowe siedzenia, tapicerkę, zmienić kształt budy. Jazda jak była taka siaka tak zostanie taka siaka byle jaka...
Stare-nowe składy mamy doładnie takie - na jakie nas stać aktualnie. Lepsze to niż stare EN57. I nie sprowadzaj sprawy do absurdu. Nie tylko u nas w Polsce modernizuje się stare serie EZT. Poza tym zwróć drobną uwagę, że nie wszystkie województwa próbują aktywnie przywracać kolejowy transport pasażerski, w przeciwieństwie do samorządu Lubelszczyzny. Dzisiaj tylko i aż EN57AL, ale może za kilka lat nowe krótkie ELF-y lub coś na bazie 35WE NEWAG-u? P.S Aronowe Busiarstwo i tak dostanie po raz kolejny padaczki poalkoholowej
Zaloguj się, aby oddać głos
0
generation_next napisał:
Stare-nowe składy mamy doładnie takie - na jakie nas stać aktualnie. Lepsze to niż stare EN57. I nie sprowadzaj sprawy do absurdu. Nie tylko u nas w Polsce modernizuje się stare serie EZT. Poza tym zwróć drobną uwagę, że nie wszystkie województwa próbują aktywnie przywracać kolejowy transport pasażerski, w przeciwieństwie do samorządu Lubelszczyzny. Dzisiaj tylko i aż EN57AL, ale może za kilka lat nowe krótkie ELF-y lub coś na bazie 35WE NEWAG-u? P.S Aronowe Busiarstwo i tak dostanie po raz kolejny padaczki poalkoholowej
Chinskie przysłowie mówi-Lepiej zapalić jedna świeczke,zamiast trwać w ciemnosci.Od czegoś trzeba zacząć.Moim marzeniem to luksusowy Siemens Dessiro Classic z Lublina co godzinę do Warszawy, Krakowa i Rzeszowa.Na Krochmalnej duży bezpłatny parking dka klientow kolei.To nie jest takie nierealne. Trzeba tylko trochę dobrych chęci.Pozdrawiam.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zgodnie z przedmówcą, jazda nie będzie taka sama, jak przedtem. Przekonamy się o tym w grudniu. Miło jest patrzeć, że w województwie lubelskim kolej się rozwija, m. in. poprzez przesuwanie przystanków (trwająca akcja w Izbicy), ciągły zakup nowego taboru (jeszcze tak niedawno kupowaliśmy szynobusy SA134, teraz "turbokible", a niedługo kolejne szynki), czy reaktywacja połączeń do Zamościa, Bełżca, i planowane do Lubartowa/Parczewa i Horyńca Zdroju. Miło jest patrzeć, że kolej tymi działaniami otwiera się na klienta. No i baaardzo miło jest patrzeć, jak Arek vel aron się zapluwa ze złości.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pociągi regionalne w woj. lubelskim nie majom sensu ekonomicznego. Trzeba je zlikwidować i przeznaczyć pieniądze na remonty dróg wojewódzkich z których codziennie korzysta kilkadziesiąt tysiecy osób. A te EZT to mogą ewentualnie jeździć do Warszawy czy rano do Krakowa a wieczorem z Krakowa do Lublina. NAtomiast pociągi do Chełma, Zamościa, Kraśnika, Terespola, Łukowa itp. nie majom sensu ekonomicznego. Bełżec to już w ogóle kompletna porażka.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
aron napisał:
Pociągi regionalne w woj. lubelskim nie majom sensu ekonomicznego. Trzeba je zlikwidować i przeznaczyć pieniądze na remonty dróg wojewódzkich z których codziennie korzysta kilkadziesiąt tysiecy osób. A te EZT to mogą ewentualnie jeździć do Warszawy czy rano do Krakowa a wieczorem z Krakowa do Lublina. NAtomiast pociągi do Chełma, Zamościa, Kraśnika, Terespola, Łukowa itp. nie majom sensu ekonomicznego. Bełżec to już w ogóle kompletna porażka.
Remonty dróg nie mają sensu ekonomicznego. Na dobrych drogach ludzie się zabijają częściej niż na tych w złym stanie, a my ponosimy tego koszty. Ocet i musztardę z Parczewa można wozić po złych drogach, słoiki się nie potłuką. Lepiej zainteresuj się ziemiami przodków, tymi na wschód od Buga.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: