Do zorientowanych w temacie, czy w Zamościu planowane są dodatkowe przystanki? np: Centrum, os. Zamoyskiego?
|
|
10 litrów oleju napedowego pali samochód dostawczy, a nie szynobus.Tej wielkosci skład zuzywa pewnie 60-100 l 100 km trasy w zaleznosci od warunków.
|
|
Marszałek jak zwykle oderwany od rzeczywistosci . Drogi panie , jak rozkład jazdy bedzie układała firma nie majaca nic wspólnego z koleją , tak nie ma mowy o zyskach z koleii . Liczenie podróżnych to wy robicie w wakacje , ferie itp. dobrze znamy wasze sztuczki . Szynobusik posiada klimatyzację itd. , poprzednio zakupione szynobusy tez posiadają z tym , że latem w nich gorąco a zimą podróżni marzną , kto jezdzi do Stalowej wie . Nie ma chyba dnia żeby nie było awarii taboru na trasie do Stalowej , wszystko przez zwolnienia szarych pracowników na dole - nie ma kto tego naprawiać / może panie z administracji ? / Pozdrawiam
|
|
co za beznadziejne zdjęcia. przeleciałem przez galerię i na żadnym nie można zobaczyć jak ten pociąg wygląda. Fotograf poszedł zrobić zegar, okno, pana który coś sobie pstryka - a gdzie ten pociąg??? zamiast informacji, mamy jakiś pseudoartyzm do wyrzygania.
|
|
|
|
Kolego skoro pisze że tyle pali to tylke pali to ma silnik autobusu we wczesniejszym był silnik autosana a obecnie nie wiem także nie wypowiadaj się skoro nie wiesz ok |
|
Dziś jechał do Lubartowa-tu jest mój filmik:
youtube.com/user/bambo7532#p/a/u/0/9xtC1pSr_F8
|
|
Szynobus nie jest i nie będzie użytkowany przez PKP został on przekazany w użytkowanie spółce Przewozy Regionalne, której właścicielami są marszałkowie. W autobusie zamontowane są dwa silniki wyprodukowane przez firmę Mercedes. Panie kolejarzu jeżeli chodzi o pozwalnianych fachowców to gwarantuje panu, że przy obsłudze tej maszyny zbyt wile ze swoimi umiejętnościami by sobie nie poradzili albo poradzili by sobie tak samo jak pani z biura czyli zadzwonili po serwis z odpowiednim sprzętem i oprogramowaniem. Jak na razie szynobus jest na gwarancji i żaden z mechaników nie ma prawa się do niego dotknąć poza serwisem producenta.
|
|
W telewizji w Panoramie mówili,że spala 50l/100km.
|
|
260 pasażerów jednorazowo???? na tej trasie to chyba w ciągu tygodnia tylu nie jeździ...
|
|
"W sumie" jest w nim 260 miejsc-czyli:stojące + siedzące. |
|
"Chyba" jest tu jak najbardziej uzasadnione, gdyż nie masz racji. |
|
..no to teraz by sie tylko przydały nowe ezt-sy (elektryczne zespoły trakcyjne) na trasie Warszawa-Lublin ;D...ale to może za 10 lat...
|
|
Jeden taki nowoczesny skład EZT np. polski ELF z bydgoskiej PESY kosztuje ok. 23 mln zł., 5 mniejszych dwuczłonowych SZT typu218 Md takich jakie zamówił Marszałek 36 mln zł. No i długie składy elektryczne byłyby użytkowane tylko na linii nr 7. Na innych nie ma tak wielkiego ruchu. Większość linii na lubelszczyźnie nie jest pod drutem. Priorytetem teraz jest przywracanie ruchu pasażerskiego do Lubartowa, Parczewa, Zamościa, Bełżca. Tam mogą pojechać tylko spalinowe zespoły trakcyjne (SZT). Rozmawiałem dzisiaj z Marszałkiem, on też chciałby kupić przynajmniej 10 takich nowych EZT. Tylko możliwości nie te...a spalinówka wszędzie pojedzie: i do Dęblina i do Zamościa więc jest bardziej w naszych warunkach i skromnych możliwościach przydatna. |
|
Najpierw Zamość musi uporać a może raczej zamościanie ze swoim prezydentem w sprawie statusu prawnego linii przebiegającej przez centrum miasta. Polecam świetny artykuł Bartosza Sojdy na ten temat "Inwestycja zablokowana na lata (?)" lubelskakolej.net/aktualnosci.php |
|
Tak w sumie:to słusznie,że szynobus dadzą prędzej na Lubartów niż na Zamość-bo linia kolejowa do Lubartowa jest dość prosta i szynobus "czasem jazdy"będzie konkurował z busem/autobusem. Natomiast do Zamościa linia jest"okrężna" i nawet gdyby zrobiono remont torów,to i tak szynobusem nie było by krócej i taniej...Jedyne"plusy"jazdy szynobusem z Lublina do Zamościa były by:rekreacyjność;możliwość przewozu rowerów oraz osób niepełnosprawnych.
|
|
Po co sie martwić, zadłuzać, odkladac na potem.Na liniach nieeksploatowanych trzeba zaproponować prywatnym przewoznikom wykonywanie przewozów. Niech oni sie martwią o tabor-uzywany np duński czy niemiecki mozna kupić za kilkaset tysiecy , a nie za kilkadziesiat milionów, tabor mozna lizingowac.To inwestor ponosi ryzyko przedsiewziecia.Przykładem firma PCC ARRIVA.20 czy 30 letnie sklady np dunskie są w dobrym stanie technicznym, mamy ZNTK gdy zajdzie potrzeba remontu zespołów napedowych.Przeładowanie elektroniką szynobusów powoduje ze sa drogie i bardzo zawodne.Trzeba zastosowac rozwiazania z Czech czy Niemiec. Tam sa gotowe wzorce.
|
|
LUDZIE!!!!!!!! PANIE MARSZAŁKU!!!! A CO DO fi***KA Z DOJAZDEM NA ROZTOCZE??????????????????!!!!!!!!!!! LUDZIE GDZIE MY ŻYJEMY????????
|
|
W 2009 roku pan marszałek Sobczak obiecał ze Zarzad województwa Lubelskiego dofinansuje przedłuzenie biegu szynobusu ktory kończy jazde w Horyńcu dalej na teren Lubelszczyzny do Werchraty, Hrebennego Bełzca i dalej ew do Susca.Obiecywano też wahadło Hrebenne- Rawa Ruska. Na razie tory rdzewieja.Bez koleji na Roztocze która zlikwidowano po 123 latach kursowania turysci nie przyjada, a mieszkancy wyjada.W Budomierzu rozpoczeto budowe przejscia granicznego Budomierz Hruszew. Codziennie pojawi sie tam 8ooo pasazerow. Trzeba im zapewnic transport w tym kolejowy.Musi byc duzo połaczen od Lubaczowa w kierunku Zamoscia, Lublina i Jaroslawia. Europa to nie tylko Londyn Dublin, ale tez Oleszyce, Lubaczow, Hrubieszów czy Susiec. |
|
Bardzo lubię kolej-o czym świadczy mój filmik powyżej-ale powiedzmy sobie szczerze: pociąg z Lubaczowa do Zamościa jedzie około trzy i pół godziny-a autobusem PKS około godzinę krócej i w dodatku taniej-a swoim autem(biorąc pod uwagę przepisową jazdę)- za niecałe półtora godziny.Więc nie wiem czy będą chętni do jazdy pociągiem...? I jeszcze trzeba dodać,że autobusy-w odróżnieniu od pociągów-nie omijają centrów miast/miejscowości... |
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|