Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Obwodnica Lublina: 1,1 mld zł za dwa odcinki S17

Utworzony przez sceptyk, 20 stycznia 2012 o 09:58 Powrót do artykułu
Ja bym się nie cieszył!!!! Poczytajcie jak Dragados poprowadził budowę S5. Pieniądze wziął podwykonawcom nie zapłacił.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Podobno Dragados buduje też kawałek S5 i nie płaci podwykonawcom, a ci wycofują się z budowy. U nas też tak będzie?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
1,1 MLD niech KL przeliczy na cenę 1km, ciekawe czy wyjdzie porównywalnie z autostradą w Alpach.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Panie Redaktorze Czy ma Pan nowsze informacje nt. S17? Czytam uważnie te artykuły i stwierdzam że powtarzacie się już wielokrotnie. Trochę inwencji, może by choć nowe zdjęcia dodać a nie wklejanie non stop tego samego. pozdrawiam
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ty nie licz ceny 1 kilometra gościu bo to nie jest budowa samej drogi ale i obiektów inż ....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
luk napisał:
Ty nie licz ceny 1 kilometra gościu bo to nie jest budowa samej drogi ale i obiektów inż ....
Dokładnie. Porównywanie ceny/1 km budowanej drogi nie jest żadnym wyznacznikiem. Wystarczy popatrzeć na plany obiektów inżynieryjnych: kilometrowa estakada nad doliną Bystrzycy, duży węzeł drogowy Lubartów. "Mniejszych" nie wymieniam. Stąd te koszty.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
generation_next napisał:
Dokładnie. Porównywanie ceny/1 km budowanej drogi nie jest żadnym wyznacznikiem. Wystarczy popatrzeć na plany obiektów inżynieryjnych: kilometrowa estakada nad doliną Bystrzycy, duży węzeł drogowy Lubartów. "Mniejszych" nie wymieniam. Stąd te koszty.
Rozumiem że na alpejskich autostradach nie ma estakad, węzłów drogowych, mostów, tuneli i innych obiektów inżynieryjnych.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
http://abcnieruchomosci.pl/opoznienia-budowie-s5-na-odcinkach-wielkopolskich
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Neronuss napisał:
Podobno Dragados buduje też kawałek S5 i nie płaci podwykonawcom, a ci wycofują się z budowy. U nas też tak będzie?
http://abcnieruchomosci.pl/opoznienia-budowie-s5-na-odcinkach-wielkopolskich
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
Rozumiem że na alpejskich autostradach nie ma estakad, węzłów drogowych, mostów, tuneli i innych obiektów inżynieryjnych.
Chodzi o to, że takie sztuczki z cyferkami i wyciąganiem średniej/1 km do niczego nie prowadzą. Krańcowo różne bedą koszty budowy np. w płaskim terenie na stabilnym podłożu skalnym przy niewielkiej ilości istniejącej i kolidującej infrastrukturze a pagórkowatym, częściowo podmokłym, gdzie trzeba wymieniać grunty i jeszcze do tego objęte Naturą 2000 (a taki jest przebieg 3 i 4 odcinka który będzie robił Dragados). To warunki terenowe i wymagania inwestora determinują cenę końcową za poszczególne zadania a nie na odwrót.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem" aby dodać komentarz: