Polityka tej firmy wobec klientów, jak i pracowników jest chyba taka sama we wszystkich salonach ich sieci. pracowałem prawie 1,5 roku w jednej z mniejszych miejscowości i w tym okresie naoglądałem się dużo, nasłuchałem się dużo, i niestety nagadałem się dużo. Chciałbym w tym miejscu przeprosić wszystkich klientów których nieświadomie, lub co gorsza świadomie wprowadziłem w błąd. Od kiedy tam nie pracuję, to sypiam spokojnie.
Omijanie tej firmy w każdym możliwym aspekcie jest jak najlepszym pomysłem!!
|
|
Dużo traci ten sklep, po takich opiniach.
Klient czytając to nawet nie chce tam zajrzeć...
|
|
Witam, słowo Meblohurt faktycznie wywołuje dreszcze ale u nich w Galerii Diamentowej jest fajne nowe stoisko z meblami orientalnymi. Polecam wszystkim. Coś nowego i oryginalnego! Najważniejsze, że nie czeka sie tam miesiącami na meble!!
|
|
|
|
co ty opowiadasz meblochurt to to samo co MEGA MEBLE. na kazde meble bedziesz czekac miesiacami bo u kazdego a przynajmniej u wiekszej czesci producentow maja dlugi, nie placa za faktury. I dlatego takie opoznienia.
Ja czekalem 4miesiace na 1 sofe. kiedy udalo mi sie dodzwonic do producenta okazalo sie ze nie placa FV.
A sprzedawcy ciagle podaja inne terminy dostawy sofy , i wymyslaja jakies historyjki. Kolega mial ten sam problem kupujac od innego producenta. Wyglad sklepu przyciaga meble rowniez. Ale problemy jakie sa wewnatrz po zlozeniu zamowienia sa makabryczne. Obsluga mila ale widac ze robia to co im kaza nie sa wstanie podac sami terminu dostawy tylko dzwonia gdzies do biura, dyrekcji nie wiem i podaja terminy jakie uslysza.
WIEC JEZELI KTOS CHCE PRZEJSC PRZEZ OGROMNE NERWY ZWIAZANE Z ZAMOWIENIEM W TYM SKLEPIE TO POLECAM BO JEST TO PEWNE 100%, JEZELI KTOS CHCE DOBRE I SZYBKO OTRZYMAC MEBLE NIECH SZUKA INNEGO SKLEPU. BO W MEGA MEBLACH I TYM CALYM MEBLOHURCIE TO NAJE SIE TYLKO NERWOW. A ZAKUPY MEBLI POWINNY BYC PRZYJEMNOSCIA.
OMIJAJCIE TYCH OSZUSTOW DRUGA STRONA. NA TEJ ULICY JEST DUZO SKLEPOW MEBLOWYCH.
|
|
ja kupywałem komplet pokojowy w łęcznej na Jana Pawła II 9 i nie narzekam, może zależy od sklepu i miejsca...
bo znałem przypadek że moja dziewczyna zamówiła łóżko i dwa fotele bujane takie na płozach wygiętych i oczywiście brakowało śrubek do drugiego fotela ale jak pojechaliśmy na drugi dzień to dostaliśmy komplet śrubek i było wszystko oki.
|
|
dno firma i żenada nie kupujcie tam ja kupiłem i żaluje terminy wiele do myślenia tylko pracownicy spoko muszą prostowac wszystko spułczuje nie chciałbym tam pracować
|
|
Szkoda sobie dupy zawracać tą firmą. Jest cholernie drogo, długo czeka się na meble i nie dochodzą w komplecie! Żenua.
|
|
a ja kiedyś miałem okazję posłuchać jak Pani zarządzająca firmą drze ryja na pracownika. Krzyknęła,żeby ją pocałował w dupę. Skąd oni biorą takich ludzi? Jakiś rynsztok.
|
|
|
|
dziwne jest to ze ludzie siedza na takich forach i pisza jakies dziwaczne rzeczy, jak np pan komentujacy osobe zarzadzajaca.
nie sadze aby taka sytuacja miala miejsce bo znam osobe ktora rzadzi tym sklepem i nie jestem przekonany aby mowila takie rzeczy do swoich pracownikow
wprost przeciwnie uwazam ze jest bardzo za swoimi pracownikami, i nie wygaduje takich rzeczy
a tak poza tym moze ktpos z was piszacy na tym forum napisalby cos na temat swojej pracy, kazdy pracuje gdzie chce i niestety nie zawsze moze dzialac do konca weglug swoich zasad poniewaz musi sie dostosowac do firmy i tak niestety jest
wiec wyrazajac swoja opinie popatrzcie na swoja prace i na swoja osobe bo pradwe mowiac te opinie sa tragiczne
|
|
Hehehe, dobre. Chłopak ma rację. Też kiedyś z mężem byliśmy na zakupach i słyszeliśmy jak ktoś na sklepie opieprza pracownika. Trochę głośne to było,ale co tam. Taki widocznie poziom. Z mebli jesteśmy zadowoleni.Jeszcze się nie rozwaliły:).
|
|
|
|
Bzdura ludzie pisza bo ta zakichana firma zrobiła ich po prostu na szaro obraca kasą klientów i się z tego śmieje. Sam zakupiłem kanapę na którą czekamy ponad 8 tygodni ,ale to nie problem jadę jutro po zwrot zaliczki.Problem tkwi w nie okrzesanej kadrze zaczynając od samej góry Dyrektor,kierownik,skoro firma obrała taką politykę i wręcz karze swoim pracownikom okłamywać klientów co do terminów realizacji to czego chcemy oczekiwać o pracowników takiej firmy ''Krzak'' Potwierdzam opinie moich poprzedników ''Omijać szerokim łukiem'' |
|
Witam,
zamówiłam w MEGA MEBLE sofe skórzaną-termin realizacji wynosił 8tygodni.
Sofa została dostarczona w terminie
Obsługa moim zdaniem dobra-bardzo pomocna w kwestii wyboru mebli czy też dodatków-POLECAM!
|
|
Gdzie ta IKEA lubelska???brakuje nam tego sklepu
|
|
Odradzam zakupy i zmawiane mebli w salonie MEGA MEBLE!!!!!!!!!!! Zamąwialiśmy u nich narożnik oraz meble do salonu. Przede wszystkim nieprzestrzegane są terminy realizacji zamówienia i zmówienia są nie pełne. Pracownicy są niekompetentni, udzielają mylnych informacji, nie informują o opóźnieniach w dostawie mebli. Jesteśmy rozgoryczeni z obsługi i traktowania klienta w taki sposób. Pracownicy są mili tylko w chwili zakupu a później mają klienta daleko w nosie! Ten sklep to kompletna porażka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Niestety ona tam jeszcze pracuje, też się na nią nacięłam. Wszystkim odwiedzającym radzę omijać kobietę w okularach w Mega meblach. Jest nie miła i przemądrzała.
|
|
hahahaha |
|
LUDZIE MEGA MEBLE TO WIELKA POMYLKA I UDREKA DLA KLIJENTA !!!
Zamowilam materac, ktory mial miec wymiar 160/200 , byl na stanie i byla promocja, wydawaloby sie super. W domu
okazalo sie , ze materac ma wymiar 162/185 - mam problem ,bo zwrocic absolutnie nie mozna. Tylko co zrobic jak loze ma wymiar 160/200 . Zostalo mi wepchnac poduszke w dziure i meza nowi wystaja za materac, porazka.
Prosze zapytajcie czy mozna zwrocic lub wymienic,przed zakupem, aby nie miec podobnych dylematow.
|
Strona 3 z 4
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|