Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Nie wiem czemu ZDW dalej da się wozić za nos firmie, która mieści się w jednej walizce. W XXI wieku firma nie ma strony internetowej itd.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Inwestycja płacona z naszych podatków i dyrektor nie moze ujawnić kar umownych?Już widać przekręt i pole do dogadania ,a miało wszystko być jawne.Kto nadrobi opóżnienia.Przecież w Polsce są zimy i ten okres jest wyłączony z sezonu budowlanego-patrz warunki Szczegółowe warunki wykonania inwestycji.Zanosi się na kolejną fuchę .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Doren" zajmuje się wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych - rekami innych firm i ludzi. W Dorenie pracuje: prezes zarządu, prokurent i trzech członków rady nadzorczej. Sama władza. Drogowców nie było i nie ma. I nikt nie chce z nimi pracować. Współczuję ZDW w Lublinie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jak wygrywa firma która mieści się w laptopie i zatrudnia biegłych w rachunkach to potem nie dziw że nikt nie chce dla nich pracować za darmo . Ci co tak pracowali już padli mądrzejsza reszta woli mniejsze zlecenia ale na własną rękę
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Doren" do tej pory nie zrealizowała żadnej inwestycji drogowej. Skąd wzięła referencje do przetargu ? Dlaczego ZDW wybrał firmę, w której nie jest zatrudniony ani jeden drogowiec ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Droga Frampol Wysokie powinna być przy tym natężeniu ruchu droga dwujezdniową. Jest wąska niebezpieczna  zniszczona  z dziurami marna drożyna.To główna droga z Lublina na Południe.Zaniedbywana od lat i nadal.Nie zalepiono  nawet dziur po zimie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Droga Frampol Wysokie powinna być przy tym natężeniu ruchu droga dwujezdniową. Jest wąska niebezpieczna  zniszczona  z dziurami marna drożyna.To główna droga z Lublina na Południe.Zaniedbywana od lat i nadal.Nie zalepiono  nawet dziur po zimie.
główna droga z lbn na południe to raczej na Kraśnik matole
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Droga dwujezdniowa to w twoich snach powinna być. Ty chyba nie widziałeś jaki jest ruch na polskich drogach nie mówiąc już o bardziej rozwiniętej częsci europy. Wystarczy tylko aby dorobili pobocza co by ciągniki i rowerzystów można łatwo ominąć i wystarczy. Teraz to się nią jechać nie daje, niedość że nie wyszli do budowy to nawet po zimie nic nie poprawili.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
stracony   czas będą nadrabiać Byle Jakością władza rządowa powinna się wstydzić za idiotyczne     przepisy kto taniej ten buduje 1.Pierwszy nawala bierzemy 2 lub 3 wykonawce
Zaloguj się, aby oddać głos
0
główna droga z lbn na południe to raczej na Kraśnik matole
Wystawiłeś sobie świadectwo.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ta firma doren to jakaś poważna czy tylko prezesi z teczkami????
Zaloguj się, aby oddać głos
0
odpowiem firma w teczce, i jest córką fimy Hydrobudowa - czyli jedni i drudzy nie mają bladego pojęcia o budowie dróg ZDW pokazało jak się wybiera. Ciekwe co za idiota ich wybrał
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: