Faktycznie - jest lepiej. Moim zdaniem jednak wykonanie tego odcinka jest przeciętne, żeby nie powiedzieć fatalne. Jezdnia ma garby i uskoki, nie ma profilowania wzdłuż.
Odcinki łączenia asfaltu nie są równe - są spore uskoki poprzeczne, moim skromnym zdaniem - do poprawy.
Nie ma porównania do drogi sprzed remontu, ale spodziewałem się lepszej jakości wykonania.
Bardzo dobrze, że odkorkowano drogę na 1 listopada, Budimex ma u mnie duży plus.
Szkoda, że mieszkańcy Świdnika nie mogą jeszcze korzystać z technicznego wiaduktu na wysokości "starego" zjazdu. Od poniedziałku pewnie rano znów będzie korek.
Na wysokości Drogi Męczenników Majdanka rano (od 6:15) przydałby się patrol drogówki, bo masa "idiotów" znów będzie skręcac w lewo na zakazie na Majdanek i droga się zakorkuje jak w ostatnim tygodniu.
|
|
ciekawe czy zdjęli ograniczenie do 50 i zakaz wyprzedzania . bo wczesniej otworzyli kawalek przed piaskami i byly takie znaki
|
|
Nie zdjęli jechałam godzine temu |
|
Podobno co niektórzy kierowcy skręcali w lewo na Świdnik, chyba z przyzwyczajenia bo przez czterdzieści lat tak skręcali , a tu teraz zonk. Trochę nowości i się gubią, to chyba byli niedzielni kierowcy...
|
|
Chyba raczej dwujezdniówką z dwoma pasami w jednym kierunku.
|
|
właśnie wszystko fajnie leci się dwoma pasami ale jechałem od strony piask 31 października i w miejscu którym pojawia się zwężenie to powstał korek na 40 min
|
|
najciekawszy jest efekt, kiedy wszyscy z przyzwyczajenia jadą jednym pasem i można wszystkich wyprzedzać, co nie zmienia faktu, że nawierzchnia jest nierówna i powinna być poprawiona.
A tak poza tym to podobno wszystkie ekrany miały być na zmiane jeden prześwitujacy, a drugi nie, jak widać tego nie mozna zauwazyc nawet na zdjeciach, w okolicach wiaduktów są po kolei odcinki, gdzie ekrany zasłaniaja wszytko. Nie tak miało być.
|
|
popatrz na znaki jest zakaz wyprzedzania bo bałwany otworzyli droge tylko nie zdjeli znaków |
|
Proponuję 100 na godzinę po drodze każdym pasem GDDK i A przed odbiorem, a zauważy gdzie jest fuszerka. Jeżeli chodzi o drogi serwisowe to nie ma się komu nawet pożalić w Bystrzejowicach zamkneli wjazd na drogę w kierunku Piask a wogóle nie oddali i nie dokończyli dróg serwisowych męczymy się jako mieszkańcy. Trawę przy chodniku też posieli, a drudzy kopiąc w zdłuż chodnika całkowicie ją zniszczyli my za to zapłacimy.
|
|
dzis tędy jechalem,ale ekranów to nie żalowali.
|
|
logiczne,ze nie zdejma znaków ograniczenia bo droga nie została formalnie oddana jezeli nastąpi odbiór przez zarzad bedziesz mógł śmigać i nie bac się, ze dostaniesz mandat za przekroczenie predkośći o 50km/h |
|
Jechałam dziś na odcinku Piaski-węzeł Świdnik (Krępiec). Dobrze się jedzie - taki wspaniały oddech po dotychczasowych korkach i zwężeniach. Oby tak dalej!
|
|
Jak dostaniesz mandat to się dowiesz dlaczego większość kierowców jedzie jednym pasem
|
|
Jechałem tędy 180km/h trzęsie jak skurczybyk fuszera jednym słowem
|
|
kij z predkoscia ale masz zakaz wyprzedzania czyli niemozesz faktycznie korzystac z lewego pasa |
|
wyważ koła pawlow
|
|
może by tak więcej drogowskazów postawiono? okoliczni mieszkancy zaraz po otwarciu obu jezdni nie wiedzieli gdzie są zjazdy na lokalne drogi
|
|
Czy tak ciężko te zdjęcia opisać, ktoś kto nie jechał tą trasą nie wie gdzie jest ta kładka i który to jest kierunek do Piask czy do Świdnika. Pojawia się masa zdjęć , z których nic nie wynika.
|
|
W końcu koniec korków, tylko dlaczego ciągle nie jest czynny wylot przez wiadukt z Alei Lotników. Powoduje to że w kierowcy jadący ze Świdnika wcinają się w miejscu gdzie jest zwężenie do jednego pasa co powoduje pewne spowolnienie. Czy wiadomo kiedy skończy się zwężenie związane z budowa obwodnicy?
|
|
Dobrze mówi te nierówności wołają o pomstę do nieba a w szczególności przy łączeniu warstw asfaltu.Jeżdżę to trasą co noc i w świetle reflektorów dopiero widać te nierówności i nie pisz komuś żeby sobie wyważył koła bo spieprzona nawierzchnia jest do bólu i to za nasze pieniądze.Na wiejskich drogach asfalt kładą równiej. |
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|