Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Za takie "szopki" mam nadzieję, że pan prokurator(niezależny- podobno(?))weźmie kogoś za przysłowiową "dupę"(to taki cytat z dialogów szanownych polityków -prywatnie). O tym że nasypy są spieprzone wiadomo było od ubiegłego roku. Brak odpowiedzialności ludzi decyzyjnych spowodował że grozi totalna porażka w uruchomieniu drogi S17 na nowym odcinku. Rodzi się pytanie dlaczego zwlekano tyle miesięcy aby rozpocząć naprawę własnej fuszerki. Mam nadzieję, że wykonawca nie otrzyma dodatkowych pieniędzy za tę naprawę, a ponadto otrzyma stosowną karę pieniężną za ten cały "burdel drogowy" który sam stworzył. Czekam(Y) na efekty sprawy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja bym obciążył projektanta. ewidentnie w tym miejscu powinna być estakada. Załatwiło by to temat rzeki, doliny (przejścia dla zwierząt) oraz lokalnej drogi poprowadzonej bezsensownie górą.  Dodatkowo było by taniej i droga była by równiejsza jeśli nie schodziła by do doliny i potem z powrotem na wyżynę. Niestety projektant który to schrzanił ma czyste ręce bo zamówienie ocenił i "przyjął" inwestor czyli GDDKiA.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A dlaczego nikt nie porównał projektu, tj. zaprojektowanej konstrukcji jezdni i materiałów jakie należało zastosować dla odcinka drogi w dolinie Ciemięgi, z tym co zostało wykonane, tzn. zastąpienie rozwiązań projektantów, własnymi ? Czy są jakieś różnice ? O tym prasa milczy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ten tytuł powinien być ze znakiem zapytania ponieważ nie ma żadnej gwarancji, że to rozwiązanie się sprawdzi zresztą jak ćwierkają różne wróbelki wykonanie tego odcinka było bardziej  "artystyczną" wizją wykonawcą niż trzymaniem się planów
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Niech ciemięgi naprawiają Ciemięgę, powodzenia. Mnie interesuje, czy ryba tam bierze? Gdzie to właściwie jest? Jak tam dojechać?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja bym obciążył projektanta. ewidentnie w tym miejscu powinna być estakada. Załatwiło by to temat rzeki, doliny (przejścia dla zwierząt) oraz lokalnej drogi poprowadzonej bezsensownie górą.  Dodatkowo było by taniej i droga była by równiejsza jeśli nie schodziła by do doliny i potem z powrotem na wyżynę. Niestety projektant który to schrzanił ma czyste ręce bo zamówienie ocenił i "przyjął" inwestor czyli GDDKiA.
Tego samego projektanta powinni obciążyć za projekt najazdów na wiadukcie 809. Taka rzeźba że dziwią się i mieszkańcy i wykonawcy. A po za tym ciekawe co za DEBIL wymyśił składanie KRETYŃSKICH obrazków żeby dodać komentarz...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
firma zastosowała tańszy kamień na podbudowę i do tego cięższy . poza tym za szybko nasypywali . efekt opadniecia. bedzie sprawa sadowa to już wiadomo
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Rozwiązanie się nie sprawdza:( Oj będzie lipa..... Info otrzymałem od pracujących.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
firma zastosowała tańszy kamień na podbudowę i do tego cięższy . poza tym za szybko nasypywali . efekt opadniecia. bedzie sprawa sadowa to już wiadomo
Ciekaw jestem skąd posiadasz tak bzdurne informacje. Osiadanie jest wynikiem przyjęcia  uproszczonego modelu obliczania warstwy transmisyjnej i jest to błąd projektanta. Jest to oficjalne stanowisko Gddkia
Zaloguj się, aby oddać głos
0
firma zastosowała tańszy kamień na podbudowę i do tego cięższy . poza tym za szybko nasypywali . efekt opadniecia. bedzie sprawa sadowa to już wiadomo
Ciekaw jestem skąd posiadasz tak bzdurne informacje. Osiadanie jest wynikiem przyjęcia  uproszczonego modelu obliczania warstwy transmisyjnej i jest to błąd projektanta. Jest to oficjalne stanowisko Gddkia
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: