Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

S17 za dwa lata. Pomoże w rozwoju naszego regionu?

Utworzony przez m, 15 października 2011 o 14:26 Powrót do artykułu
Warto przypomnieć że na dzień dzisiejszy przygotowana jest dokumentacja na: - obwodnice tomaszowa, II cześć obwodnicy puław - na s-19 w górę i w dół zostały złożone wnioski o Decyzję Środowiskową do RDOŚ - Odcinki s-17 kurów -granica województwa, oraz na odcinku warszawskim ma DŚU ale nie prawomocne - s-12 lezy i wkiczy, jeszcze na odcinku piotrków-radom są prowadzone kosultacje to na odcinku radom-puławy jest cicho i głucho
Zaloguj się, aby oddać głos
0
do tego dorzucmy zachodnia obwodnice lublin która prawdę mówiąc determinuje duzy ruch..po wyroku sądu w wawie poszło odwołanie do NSA. ziemia kupiona, projekt jest czekamy na kasacje
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"mówi prof. dr hab. Andrzej Kidyba, ekonomista, prezes Lubelskiej Fundacji Rozwoju. – Proszę zauważyć, że S17, nawet w tej formie kadłubka, komunikuje nas tylko z Warszawą. Z punktu widzenia ekonomii to S12 jest ważniejsza, bo łączy Lubelszczyznę poprzez Radom, z autostradami A1 i A2" Nie jestem profesorem ale widzę że budowana 17-stka w większości pokrywa się z drogą nr 12
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Nie jestem profesorem ale widzę że budowana 17-stka w większości pokrywa się z drogą nr 12" Ta... Od Piask do Kurowa czyli na odcinku lubelskim. Reszta się nie pokrywa wcale. Ale z drugiej strony po wybudowaniu południowej obwodnicy Warszawy S-17 będzie połączona z A2 więc będzie można dojechać dwupasmówką do samej granicy zachodniej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Najpierw trzeba zakończyć to co zostało rozpoczęte... Co zaś się tyczy rozwoju to normalności nam trzeba, poczycia bezpieczeństwa i stabilności przepisów. Jeżeli ktoś myśli, że jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki Lublin stanie się atrakcyjny inwestycyjnie bo będzie miał lotnisko i obwodnice to jest w błędzie, bardzo dużym błędzie. Przedsiębiorcy XXI wieku potrzebują jeszcze szybkiej komunikacji by stawiać się w odległych urzedach i... sądach. W momencie jak sądy staną się całkowicie elektroniczne i ta potrzeba zniknie. Czym innym są tendencje i trendy z ruchem turystycznym związane, a czym innym prowadzenie biznesu w XXI wieku. Dokończcie coście zaczęli, a nie skórę na niedźwiedziu już dzielić próbujecie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przypomnę że w perspektywie unijnej jest tylko kilka ekspresówek -wrocław-poznań -lublin-warszawa -białystok- warszawa -kraków-radom-warszawa-gdańsk A w rezeriwe są poznań-bydgoszcz-grudziądz, suwałki -droga białystok-warszawa, krzyzowa-olszyna (od wrocka do granicy zach) oraz LUBLIN-RZESZÓW !!!!! CO NALEŻAŁOBY PRZEPCHNĄĆ NA LISTE GŁÓWNĄ. Polecam stronkę http://m.wyborcza.biz/biznes/55,106501,10290117,,,,10290248.html
Zaloguj się, aby oddać głos
0
i o czym sie mało pisze lublin NIE MA KASY na poligonowa oraz droge od solidarności stanowiące 2 dojazdówki do ekspresówki. Lublin stra się o tą kasę. Bez dojazdówek droga w stronę wawy nam mało co da na dziń dzisiejszy
Zaloguj się, aby oddać głos
0
czy Kurów to przedmieście Warszawy? Czy w Kurowie są te najważniejsze instytucje w Polsce?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Takze juz niedlugo biznesmeni z Kurowa beda jezdzic bezpiecznie do biznesmenow z Piask .
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: