Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

S17 za dwa lata. Pomoże w rozwoju naszego regionu?

Utworzony przez m, 15 października 2011 r. o 14:26 Powrót do artykułu
Warto przypomnieć że na dzień dzisiejszy przygotowana jest dokumentacja na: - obwodnice tomaszowa, II cześć obwodnicy puław - na s-19 w górę i w dół zostały złożone wnioski o Decyzję Środowiskową do RDOŚ - Odcinki s-17 kurów -granica województwa, oraz na odcinku warszawskim ma DŚU ale nie prawomocne - s-12 lezy i wkiczy, jeszcze na odcinku piotrków-radom są prowadzone kosultacje to na odcinku radom-puławy jest cicho i głucho
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
do tego dorzucmy zachodnia obwodnice lublin która prawdę mówiąc determinuje duzy ruch..po wyroku sądu w wawie poszło odwołanie do NSA. ziemia kupiona, projekt jest czekamy na kasacje
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"mówi prof. dr hab. Andrzej Kidyba, ekonomista, prezes Lubelskiej Fundacji Rozwoju. – Proszę zauważyć, że S17, nawet w tej formie kadłubka, komunikuje nas tylko z Warszawą. Z punktu widzenia ekonomii to S12 jest ważniejsza, bo łączy Lubelszczyznę poprzez Radom, z autostradami A1 i A2" Nie jestem profesorem ale widzę że budowana 17-stka w większości pokrywa się z drogą nr 12
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Nie jestem profesorem ale widzę że budowana 17-stka w większości pokrywa się z drogą nr 12" Ta... Od Piask do Kurowa czyli na odcinku lubelskim. Reszta się nie pokrywa wcale. Ale z drugiej strony po wybudowaniu południowej obwodnicy Warszawy S-17 będzie połączona z A2 więc będzie można dojechać dwupasmówką do samej granicy zachodniej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najpierw trzeba zakończyć to co zostało rozpoczęte... Co zaś się tyczy rozwoju to normalności nam trzeba, poczycia bezpieczeństwa i stabilności przepisów. Jeżeli ktoś myśli, że jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki Lublin stanie się atrakcyjny inwestycyjnie bo będzie miał lotnisko i obwodnice to jest w błędzie, bardzo dużym błędzie. Przedsiębiorcy XXI wieku potrzebują jeszcze szybkiej komunikacji by stawiać się w odległych urzedach i... sądach. W momencie jak sądy staną się całkowicie elektroniczne i ta potrzeba zniknie. Czym innym są tendencje i trendy z ruchem turystycznym związane, a czym innym prowadzenie biznesu w XXI wieku. Dokończcie coście zaczęli, a nie skórę na niedźwiedziu już dzielić próbujecie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przypomnę że w perspektywie unijnej jest tylko kilka ekspresówek -wrocław-poznań -lublin-warszawa -białystok- warszawa -kraków-radom-warszawa-gdańsk A w rezeriwe są poznań-bydgoszcz-grudziądz, suwałki -droga białystok-warszawa, krzyzowa-olszyna (od wrocka do granicy zach) oraz LUBLIN-RZESZÓW !!!!! CO NALEŻAŁOBY PRZEPCHNĄĆ NA LISTE GŁÓWNĄ. Polecam stronkę http://m.wyborcza.biz/biznes/55,106501,10290117,,,,10290248.html
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
i o czym sie mało pisze lublin NIE MA KASY na poligonowa oraz droge od solidarności stanowiące 2 dojazdówki do ekspresówki. Lublin stra się o tą kasę. Bez dojazdówek droga w stronę wawy nam mało co da na dziń dzisiejszy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czy Kurów to przedmieście Warszawy? Czy w Kurowie są te najważniejsze instytucje w Polsce?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Takze juz niedlugo biznesmeni z Kurowa beda jezdzic bezpiecznie do biznesmenow z Piask .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...