Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Dla kogo ta szybka kolej? Skoro obecna (brudna, wolna, mało przyjazna pasażerowi) nie potrafi przyciągnąć pasażerów którzy podróżują pociągiem niejako z konieczności (bo np bliżej mają do pociągu). Kolej jest droga, bilet z lublina pewnie kosztuje w okolicach 40 zl (z Puław do Warszawy 32 zł). Skoro na tej samej trasie bus kosztuje 20 zł to wiadomo co ludzie wybierają. I nie ma tutaj wielkiego znaczenia lament że busiarze jeżdzą szybko, że ciasno, że niebezpiecznie. Różnica kosztów jest jasna 20 zł a 32 zł (na trasie W-wa -- Puławy) to oszczędność 12 zł na każdym przejeździe. W skali budżetu np studenta to np 2 piwa w barze więcej. Myślę, że najpierw należy się zastanowić nad dobrym połączeniem dla mas z dobrym cennikiem i rozkładem. Potem dopiero nad wożeniem powietrza w pociągach klasy IC na trasie Lublin-W-wa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Daj Boze oby sie udalo szybka kolej 200km na godz ,moze marzenia ziszcza sie ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trzymam kciuki!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
na zachodzie tego kraju napewno by zrobili 200km/h ale w Lublinie trzeba lobbowac za tym ale kto z poslow mialby to zrobic jesli nikomu sie nie chce tylko trzymaja sie diet i stolkow ktore zdobyli dzieki ludziom
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To by było cudowne mknąć do Warszawy 200 km/h. Modle się o to od dzisiaj.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie tak dawno rząd PO-PSL cofną decyzję o przebudowie tej lini kolejowej (projekty strategiczne), a teraz wracają? To po kisgo było wcześniej przesuwać środki z UE na inne województwa i inne cele???? Już by modernizacja ruszyła a tak .........................
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szybka kolej jest niezbędna. Ponadto nalezy bezwzglednie uruchomić w Lublinie i okolicach kolej miejska po istniejacych torach wykorzystujac autobusy szynowe.Powinna być sprawna komunikacja ze Swidnika, Nałęczowa, Zemborzyc Stasina,Motycza,Os Czuby,do Lubartowa. To odciązy zatłoczone drogi,może przynosić zyski,ulzyc pasażerom.To naprawdę jest realne w bardzo krótkim czasie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Obym sie mylił, ale patrząc na zabierane nam przez "po" środki na remonty dróg na Lubelszczyźnie (w roku 2009 "aż" 66,9 km do remontu) i zapowiedzi podniesienia podatków, uważam że środki na połączenie kolejowe z Warszawą znowu jakiś minister przekaże na budowę dróg, czy kolei w zachodniej, lub centralnej Polsce.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z jednej strony fajnie ale z drugiej contbusowe wieśniaki przerzucą się na pociągi i będzie jeszcze tłoczniej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...