Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Trzy ciała wyłowione z wody

Utworzony przez aa, 1 lipca 2012 r. o 14:27 Powrót do artykułu
"...Rzeczyca Ziemiańska w powiecie opolskim..." - sznawony redaktorze, troszke pojęcia w czasie pisania artykułu! Powiat kraśnicki!
Odpowiedz
Od kiedy Rzeczyca Ziemiańska jest w powiecie Opole Lubelskie. Od reformy administracyjnej była w powiecie krasnickim. A może była kolejan reforma tylko nikt nie zdąrzył o tym poinformować mieszkańców?
Odpowiedz
Dla sprostowania dodam że Rzeczyca Ziemiańska jest koło Kraśnika i jest to powiat kraśnicki, i dlaczego sprawą zajeli się policjanci z Annopola???
Odpowiedz
W całym powiecie kraśnickim zostały już tylko dwa komisariaty policji - w Kraśniku i Annopolu. Rzeczyca podlego pod ten komisariat w Annopolu, dlatego też tamci policjanci zajęli się sprawą.
Odpowiedz
Ja bym chyba nie wszedł do Bugu kąpać się. Już raz mało co mnie wir nie wciągnął, więc dziękuję za takie kąpanie. Lepiej pojechać nad jakieś jezioro.
Odpowiedz
Profitable males, shoes, becoming increasingly show the identity hogan sito and superior of new weapons. Appropriate size, top quality materials, selected a pair of leather shoes a extended period, occasionally a lot more vital than the decision of jacket and tie. While buying shoes for women and men, there is a significant hogan interactive distinction, but if men's shoes when the election is willing to devote a bit additional work, you'll find no compact gains. The truth is, diverse from the perform of guys and styles differ widely. Certainly, for all those that have no encounter for buyers, this difference is hard to distinguish. Thus, lots of people today purchased affordable, but often in uncomfortable shoes, or obtain shoes that happen to be too smart. In truth, if males shoes after which possess a greater understanding, you can discover a double calendar hogan rebel is able to take care of your feet and stood the test of greatest shoe tempo.Esso is usually observed, had a background of social adjust ' incalculable influence on men's shoes. And ladies are various, if people care quite a bit about shoes in shape, which straight led to the current men's style shoes the identical circumstance. "For men, wearing hogan uomo comfort is really crucial," came from consultants image of brand shoes HOGAN, the "great interior spaces of Ali-conventional shoes, clothes and far more comfortable. Even so, using the growth of ' age, male feet continue to develop.
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...