Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Co jak co, ale zdjęcie musiała dobrać osoba, która niewątpliwie zna się na branży IT
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dobre I zgadnij tu czy jest skrosowany czy nie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
fajnie jak ekspert na forum się wypowiada. Ale wy się znacie przecież jest to kabel usb a taki modem mogli przysłać. Nie zawsze musi być to skrętka. A modemy od swojej strony mają port mini usb.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jarek napisał:
Co jak co, ale zdjęcie musiała dobrać osoba, która niewątpliwie zna się na branży IT
Jarku aż żal czytać twoje wypowiedzi. Następnym razem zastanów się co piszesz bo na pewno ty się nie zansz na branży IT. A może jesteś informatykiem i to widać jakim.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
fajnie jak ekspert na forum się wypowiada. Ale wy się znacie przecież jest to kabel usb a taki modem mogli przysłać. Nie zawsze musi być to skrętka. A modemy od swojej strony mają port mini usb.
Gwoli ścisłości jest to złącze mini USB typ Canon. Nie jest stosowane w żadnym modemie adsl. Modemy jeśli już, to są podłączane zwykłym kablem USB i mają w obudowie gniazdo typu B.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
mnie tez oszukali obiecywali 6mb wzamina jak podpisze umowe na telefon a otrzymuje 2mb a za telefon tez musze placic!!!!! OSZUŚCI!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A może poprostu warto przeczytac dokladnie umowe i warunki swiadczenia uslug? Kwestie internetu mozna reklamowac...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Z tego co wiem w przypadku braku mozliwosci technicznych na 6M mozna rozwiazac umowe bez zadnych konsekwencji. A klient z Uscimowa napewno podspisal umowe na pewnien okres i niestety jesli zawiera sie umowe na internet czy na cokolwiek innego bierze sie na poczatku pod uwage swoje mozliwosci finansowe a nie podpisuje cos za co po mies nie moze zaplacic!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
iwonka napisał:
A może poprostu warto przeczytac dokladnie umowe i warunki swiadczenia uslug? Kwestie internetu mozna reklamowac...
Wierz mi,że w przypadku NEtii nic to nie da.Nic z tej umowy nie wynika.Dzwonią do Ciebie,proponują na drugi dzień kurier przywozi umowę,jak chciałem przeczytać to stwierdził,że on nie ma czasu i zabrał z powrotem.Drugim razem przysłali pocztą .Czytam i nic .W umowie są tylko strony i regulaminy,dostępne w internecie ,nie do znalezienia.Jak zadzwoniłem na infolinie to nawet nie mogli znaleźć tych cen ,które mi zaproponowali.W końcu stwierdzili,że to jest dla stałych klientów .Oczywiście internetu nie podłączyli,reklamację odrzucili,rachunki wysyłali.Dopiero UKE załatwił sprawę szybko.Chociaż w piśmie do nich zapewniali o skorygowaniu faktur,to jeszcze musiałem się upomnieć po 2 miesiącach,żeby to zrobili.Dodam,że po interwencji UKE dostałem nawet odszkodowanie.Wcześniej twierdzili,że nie mogę rozwiązać umowy.Zawsze mają jakiś regulamin.Mimo daty rozpoczęcia usługi ,powołują się na jakieś zapisy,że mają 30 dni na rozpoczęcie świadczenia usługi.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Netia to jedna z najbardziej nierzetelnych firm; chciałem zrezygnować z jej usług Internetowych; podczas rozmowy telefonicznej zaproponowano mi "bardzo korzystne warunki", umowę na okres 3 lat, w czasie których mogę 3 razy zmienić przesyłowość lub cenę (oczywiście na niższą); po niespełna roku, gdy zadzwoniłem pytając o promocje dla mojej usługi, usłyszałem, że nie mogę niczego zmienić, jedynie zmniejszyć opłaty, gdyż "taki wariant umowy zawarłem", jednak zmniejszyć opłat nie mogłem, bo dla mojego wariantu nie przewidziano zmniejszenia wysokości opłat, skierowałem sprawę do urzędu ochrony konsumenta i nic nie wskórałem, mija trzeci rok - i jak do tej pory nie było możliwości skorzystania z żadnej promocji, którą teoretycznie maiłem zagwarantowaną; rozmowa, podczas której proponowano mi nowe warunki miała być nagrywana, jednak po 8 miesiącach urzędowi ochrony konsumentów nie przedstawiono jej, gdyż "się zapodziała" - i tak zostałem obuty na trzy lata w NETIĘ ...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
osoba piszac artykuł nie ma pojęcia o czym pisze niestety... w przypadku zawarcia umowy poza lokalem przedsiębiorstwa klient ma prawo odstąpić od niej bez podania przyczyn w ciagu 10 dni od podpisania, wtedy należy zwrócić na podany w paczce adres sprzęt w stanie nienaruszonym, nie noszacym śladów mechanicznych uszkodzeń oraz dołączyć odstąpienie od Umowy, a nie rezygnacje z usług, to niestety różnica... jeżli takiego dokumentu nie dołączy może zostac poproszona o dosłanie a w najgorszym przypadku sprzęt zostanie do niej zwrócony, a umowa będzie kontynuowana najlepiej jeszcze posiadać potwierdzenie odbioru sprzetu przez adresata, bo przecież moze zaginąć powyższe wynika z ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej... ps.takich klientów są na pewno tysiące, wielkie halo ten artykuł
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jeśli zamierzasz podpisać umowę w Netii polecam najpierw poczytać : http://opiniuj.pl/10000,netia-szybki-internet.html
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie to, żebym jakoś bronił Netii, ale mam z nimi umowę już 3 lata i jak do tej pory żadnych problemów. Z Orange też już jestem od 10 lat (najpierw Idea) i również zero jakichkolwiek problemów. Może mam szczęście, a może po prostu nie jest tak źle jak opisują nieświadomi.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja też nie chcę bronić Netii.Dość długo z nimi jestem i wszystko było ok(a raczej byłam), bo teraz udało mi się zerwać z nimi umowę. Co pół roku można negocjować umowę, a w praktyce wychodzi tak że płacimy telko za pół roku. Nie każdy pewnie o tym wie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: