Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
LEMIESZE CZEKAJĄ PIERWSZY W DRELOWIE - NIEDOSZŁY EUROLEMIESZ
Zaloguj się, aby oddać głos
0
pierwsza zasada marketingu terytorialnego mówi o tym, żeby promować to co już jest, ponieważ zawiedziony turysta będzie naszą najgorszą antypromocją. Czy co przygłupią kampanię z aniołkami? bo ślepe władze Urzędu Marszałkowskiego nie widzą nic ciekawego w naszym wojewodztwie i nie wspomagają działalności zajmującej się rozwojem turystyki, wydając większość pieniędzy na.. no właśnie na co? Może jednak pomysł na NIK dla Urzędu Marszałkowskiego i Urzędu Miasta Lublina nie jest wcale bezpodstawny.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ten sposób promocji nie jest trafiony. Ja nie widze w naszym regionie takich chałup jak na billboardzie (może są ale jest ich niewiele). Lubelszczyzna to region ludzi pracowitych i przedsiębiorczych co widać po nowym budownictwie. Turysta będzie rozczarowany ta reklamą, bo przeważą tu nowe budownictwo a stare domy są remontowane i rozbudowywane. Widać to w terenie ale trzeba wyjść zza biurka i samemu zobaczyć kwałek tego pięknego świata.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: