Sztudent, żaden ptak nie sz...ra we własne gniazdo!!! Obiektywnie i szubiektywnie Sztudent, prawie q...rwa masz racjęMłodzieniec napisał:Witam serdecznie wszystkich entuzjastów i sceptyków jednej jak i drugiej strony konfliktu. Wypowiedzi, które tu czytam są niewątpliwie przesycone emocjami, które są wynikiem obserwowania sytuacji na scenie politycznej odkąd Polska wyzwoliła się ze szponów komunizmu, która to napawa rozgoryczeniem większą część naszego społeczeństwa. Zgadzam się z faktem, że polityka w naszym kraju jest na fatalny, jak nie na zerowym poziomie, lecz nie wsypujmy wszystkich do jednego worka, gdyż są osoby które godnie reprezentują nasze wspólne interesy na arenie międzynarodowej jak i zabiegają o reformy mające na celu polepszenie sytuacji w kraju. Chcąc być obiektywnym w odniesieniu do bieżącego tematu, nie wydaje mi się aby osoby młode, które nie posiadają żadnego doświadczenia mogłyby zajmować tak odpowiedzialne stanowiska, które wymagają pewnego "obycia". Sam jestem osobą, która niebawem skończy studia i chciałbym mieć prawo do godnej pracy, ale też wiem, że trzeba mierzyć siły na zamiary. A co do Panów Dyrektorów to z informacji, które można było wyczytać nie tylko w DzW, wynika, że to Pan C. Jurkowski dopuścił się nieprawidłowości i zostało skierowane przeciwko niemu postępowanie w prokuraturze na wniosek Wojewody, natomiast jeżeli chodzi o Pana J.Sokoła to kontrole przeprowadzone w WITD nie wykazały aby to on dopuścił się nadużyć. Dlatego prosiłbym Państwa o wysilenie swoich umysłów z mniejszym i większym ilorazem inteligencji i ocenę sytuacji w sposób obiektywny a nie tylko na podstawie zawężonych źródeł co skutkuje wypowiadaniem się, można by rzec, motłochu a nie myślących i dojrzałych ludzi. Pozdrawiam serdecznie Student jednej z Lubelskich Uczelni
|
|
Szacunek Jurkowski żepodjęłeśjako bezpartyjny walkę z układem ,tam się nie liczą kompetecje tylko układy ale z mafią nie wygrasz
|
|
W sumie Dzio to gość przy Stasiu do końca broni sąsiadaa Stś chce wyjść z sytuacji w białych rękawiczkach
|
|
Żmijan dalej wykańcza ludzi teraz handluje stanowiskami. ciekawe za ile srebrników sprzedał Jurkowskiego?
|
|
Fakty
W dniu 7.12.2009 Jurkowski zlożył wniosek do wojewody odwołania Sokoła
wniosek poparł Główny Inspektor
potwierdzając jego zasadność
do dzisiaj wojwwoda nie ustosunkowała sie do tego wniosku
mimo wielu nacisków ze strony Wojewody Jurkowski wniosku nie wycofał- wydając na siebie wyrok
15.12,2009
Sokół składa doniesienie do prokuratury na Jurkowskiego
pod naciskiem Sokoła wojewoda w styczniu składa wniosek do prokuratury na Jurkowskiego
( dojazdy samochodemz Międzyrzeca do Lublina)powiela zarzut Sokoła
wcześniej nie widziała w tym problemu, wręcz przecciwnie( Słowo Podlasia grudzień 2008)wypwiedziała się ze Jurkowski ma prawo jezdzic
Pytania
Dlaczego Wojewoda zignorowałą wniosek Jurkowskiegi
o mimo poprcia go przez Głównego Inspektora
Dlaczego Wojewodanie czeka na werdykt prokuratury i chce załatwić sprawę po swojemu?
Dlaczego Wojewode nie ujawnia faktów w tej sprawie?
Jakie merytoryczne zarzuty ma Wojwoda do Jurkowskiego?
Czy jedyna
oceną pracy Jurkowskiegojest akceptacja Sokoła?
|
|
Witam,
Znam J.Sokoła od dawna.
To człowiek pracowity,idealista, patriota, dobry ojciec i prawy człowiek.
Owszem ma trudny charakter, ale na 100% jest uczciwy
|
|
[/quote]
"Owszem ma trudny charakter, ale na 100% jest uczciwy"
To tak samo jak Ty.
|
|
Skąd CC masz tak dokładne informacje dotyczące składanych wniosków? Chyba nie usiłujesz nam wmówić, że Jurkowski miał prawo jeździć do domu państwowym samochodem, za państwowe pieniądze? 200 km codziennie. Jakim prawem? Dlaczego twierdzi, że jeździł na kontrolę.Kontrolował tylko Międzyrzec? Zamość nie potrzebował kontroli? Dlaczego nie chce założyć GPS w C5? To też są Fakty. Wojewoda złożyła wniosek nie pod naciskiem Sokoła, tylko po wynikach kontroli, gdzie kontrolujący wyliczyli mu 6600 zł. do zwrotu(pojawia się pytanie dlaczego tak mało?). Jeżeli chodzi o merytoryczne zarzuty to pojawiły pod poprzednim artykułem i pod tym także: obaj nie wiedzą czym zajmuje się ITD. nie potrafią rozróżnić autobusu od autokaru nie wiedzą kiedy nakłada się mandat, a kiedy decyzję administracyjną nakupił policyjnych zabawek dla służby, której są zupełnie niepotrzebne, ponieważ odrywają Inspektorów od ich właściwej pracy(niegospodarność) prawdopodobnie żaden z nich nie czytał ustawy o transporcie drogowym. Proponuje zrobić im króciutki egzamin: Czym zajmuje się ITD? i podanie wyników do publicznej wiadomości Wtedy wyjdzie ich przygotowanie merytoryczne do zajmowanego stanowiska(czytaj brak) Proszę nie pisać że Jurkowski to biedny bezpartyjny, który padł ofiarą walki z mafią. A niby on skąd wziął się na takim stanowisku, z konkursu? czy z nadania politycznego PO? Ciekawe czy spełnia warunki, które towarzyszą powołaniu na Wojewódzkiego Inspektora ?, bo nigdzie nie znalazłem informacji, aby pracował pięć lat w administracji publicznej. Pisało, że miał firmę szkoleniową, masarnie, zakład remontowo budowlany. szczególnie masarnia przygotowała go merytorycznie do pełnienia obecnej funkcji. Możliwe, że gdzieś przeoczyłem taką informację, jeżeli tak to z góry przepraszam. Ale informacje o poprzednim zatrudnieniu ludzi na takich stanowiskach powinny być jawne. Czy potrafisz odpowiedzieć na moje pytania? O poprzednich zatrudnieniach J.Sokoła pisało dużo o drugim trudno coś znaleźć. Staram się być w miarę bezstronny. |
|
Za prawidłowe funkcjonowanie jednostki odpowiada kierownik jednostki i chyba ma prawo decydować o tym kto jest jego zastępcą?
Ma tez prawo wniskować o jego odwołnie.
|
|
Czytając ten artykuł zasmuca mnie chęć rozwiązania sytuacji poprzez zwolnienie obydwu dyrektorów. Dyr. Jurkowski dojeżdża 200 km dziennie służbowym autem i wynajmuje po wygórowanych cenach lokal dla ITD od partyjnego kolegi z PO (posła Żmijana), tymczasem dyr. Sokół ma odwagę o tym mówić publicznie. Moim zdaniem Dziennik Wschodni, podobnie jak wielu urzędników nie wykazuje wrażliwości społecznej stawiając na równi dyr. Sokoła z dyr. Jurkowskim. A może wypadało by popatrzeć na dotychczasowe sukcesy zawodowe i kompetencje pana Jurkowskiego: pracownicy ITD mówią, że przed objęciem stanowiska dyrektora pan Jurkowski był współwłaścicielem masarni (którą doprowadził do upadku) oraz malarzem pokojowym. Jeżeli dzisiaj nie zostanie przez dyrektora generalnego ITD zdjęty dyrektor Jurkowski albo zdejmie on ze stanowiska dyr. Sokoła znaczyć będzie to, że PO jest tylko partią kolesi budujących swoje dochody na niszczeniu polskiej gospodarki i społeczeństwa. Wtedy już nikt do tej przekupnej władzy nie wystąpi oficjalnie mówiąc o przekrętach gospodarczych. Ja i szerokie grono moich znajomych liczymy, że jednak w PO są ludzie sprawiedliwi i mądrzy
|
|
czy ktoś wie co dalej z p. J. i p. S????
|
|
mamy nadzieje, że ich wyleją na zbity pysk razem z jaszczurką i klakierem |
|
Zwolnić obydwu!!! Tylko pracownicy cierpią na tym i są zastraszani przez tych pseudo dyrektorków!
|
|
Czy kol. Janek był już u Edwarda na imieninach?
|
|
zwolnienie jurkowskiego to dobra decyzja
|
|
co jurkowski teraz robi? otworzył z powrotem sklep mięsny?
|
|
Pani Genowefa Tokarska
Wojewoda Lubelski
L i s t o t w a r t y
Szanowna Pani Wojewodo,
Od dłuższego czasu usiłowałem spotkać się z Panią Wojewodą, jednak moje prośby o to spotkanie pozostały bez odpowiedzi. Pan Krzysztof Pawlos - Dyrektor Pani Gabinetu stwierdził, iż nie ma Pani żadnego interesu w tym, aby się ze mną spotkać. W związku z powyższym zdecydowałem się na wystosowanie tej formy listu.
Propozycję objęcia stanowiska Lubelskiego Wojewódzkiego Inspektora Transportu Drogowego otrzymałem w lutym 2008 roku. Podjąłem to wyzwanie, gdyż jestem absolwentem Wydziału Handlu Wewnętrznego na kierunku Ekonomika
i Organizacja Transportu Szkoły Głównej Planowania i Statystyki w Warszawie
i propozycja objęcia powyższej funkcji była zgodna z moim wykształceniem.
Stanowisko Wojewódzkiego Inspektora Transportu Drogowego w Lublinie objąłem 10 marca 2008 roku. W tym czasie Lubelski Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego zajmował jedno z ostatnich miejsc w Polsce na tle pozostałych WITD, prawie we wszystkich statystykach. Sprawą nie cierpiącą zwłoki było wprowadzenie szeregu zmian, mających na celu poprawę funkcjonowania podległej mi jednostki. Pozyskanie nowego lokalu na siedzibę inspektoratu było jednym z pierwszych stojących przede mną zadań. W tym czasie patologia
w przewozach pasażerskich na Lubelszczyźnie była niechlubnym ewenementem
w skali kraju. Lubelski Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego nie posiadał również odpowiedniego wyposażenia dającego możliwość podjęcia skutecznych działań, mających na celu eliminowanie nieprawidłowości występujących
w przewozach osób i rzeczy.
Przed końcem 2008 roku udało mi się pozyskać nowy lokal na siedzibę WITD w Lublinie, a w wyniku poczynionych starań uzyskałem zgodę Głównego Inspektora Transportu Drogowego na uruchomienie jedynego w Polsce Centralnego Ośrodka Szkoleniowego ITD w Lublinie.
Również wyłącznie dzięki mojej inicjatywie powstał Zespół d/s Poprawy Bezpieczeństwa w Przewozach Pasażerskich, składający się z przedstawicieli m.in.: Politechniki Lubelskiej, Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego, Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie, którego podstawowym celem była poprawa bezpieczeństwa w przewozach osób na terenie województwa lubelskiego, a finalnym efektem pracy miał być elektroniczny rozkład jazdy eliminujący nieprawidłowości występujące w dotychczasowych rozkładach jazdy (niejednokrotnie są one bowiem sprzeczne z zasadami prawa o ruchu drogowym ).
Oddziały Wydziału Inspekcji w Białej Podlaskiej i Zamościu były tylko oddziałami z nazwy. Jeszcze w 2008 roku doprowadziłem do uruchomienia dwóch oddziałów Wydziału Inspekcji w Zamościu i Międzyrzecu Podlaskim z pełną infrastrukturą niezbędną do ich prawidłowego funkcjonowania. Dzięki zakupom niezbędnego sprzętu w 2008 roku WITD w Lublinie mógł podjąć skuteczne działania, mające na celu poprawę bezpieczeństwa na drogach Lubelszczyzny.
Uważam, że dzięki trafnym i dobrze dokonanym zakupom staliśmy się najlepiej wyposażonym Inspektoratem w Polsce. Zakupione laserowe mierniki prędkości były pierwszymi tego typu urządzeniami na terenie naszego województwa i pierwszymi w ITD w Polsce, zaś laserowy miernik prędkości z możliwością nagrywania zdarzeń był pierwszym urządzeniem tego typu w naszym kraju. Nadmieniam, iż korzystając z naszych sukcesów i doświadczeń inne Wojewódzkie Inspektoraty Transportu Drogowego zakupiły również ten sprzęt, jednak za znacznie wyższą cenę.
Na efekty mojej pracy nie trzeba było długo czekać. Wpływy do budżetu państwa wypracowane przez WITD w Lublinie w 2009 roku wyniosły prawie 7,4 mln złotych. W roku 2008 roku wpływy takie były o ponad połowę niższe
i wynosiły 3,4 mln złotych.
Efektem szeroko zakrojonej akcji Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie, zapoczątkowanej już w 2008 roku, było przekazanie do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego i Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie obszernych materiałów, dokumentujących łamanie przepisów prawa przez „busy”, a następnie zmiana rozkładów jazdy przez Urząd Marszałkowski, uwzględniająca wszelkie zasady bezpieczeństwa. Byliśmy pierwszym w Polsce Inspektoratem, który opracował dokumentację pomocną
w wyeliminowaniu wadliwych rozkładów jazdy. Niewątpliwie wpłynęło to na poprawę bezpieczeństwa na naszych drogach. Dało również możliwość korzystania
z naszych doświadczeń innym inspektoratom transportu drogowego.
Również dzięki mojej inicjatywie podpisana została umowa o wzajemnej współpracy z KWP w Lublinie, mającej na celu poprawę bezpieczeństwa na naszych drogach.
Działając w oparciu o art. 53 § 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r., Nr 125, poz. 874), niezwłocznie po moim powołaniu na stanowisko Wojewódzkiego Inspektora Transportu Drogowego, złożyłem do Pani Wojewody wniosek o powołanie na mojego zastępcę Pana Piotra Winiarskiego, poprzedniego Wojewódzkiego Inspektora Transportu Drogowego
w Lublinie, jednak otrzymałem zdecydowaną odmowę. Jednocześnie dano mi do zrozumienia, że jedynym możliwym kandydatem do zaakceptowania przez Panią Wojewodę na mojego zastępcę jest Pan Jan Sokół.
Z informacji uzyskanych od pracowników WITD w Lublinie dowiedziałem się, że jest on osobą mającą kontrowersyjną opinię. Mam wielu znajomych
i przyjaciół w środowisku PSL w Białej Podlaskiej, dowiedziałem się od nich o niechlubnej przeszłości Pana Jana Sokoła, jaką się zapisał zarówno jako dyrektor banku w Leśnej Podlaskiej, jak i działacz PSL na terenie Białej Podlaskiej. Informacjami dotyczącymi działalności Pana Jana Sokoła (min. zakup działek i nieruchomości po rażąco zaniżonych cenach od banku, którego był wówczas dyrektorem) podzieliłem się z Panią Wojewodą.
Z tego też powodu przez ponad dwa miesiące nie wyrażałem zgody na powołanie ww. osoby na mojego zastępcę. Jednak na skutek nacisków ze strony Pani Wojewody oraz gwarancji, iż w przypadku negatywnej oceny pracy Pana Sokoła na stanowisku Zastępcy Wojewódzkiego Inspektora Transportu Drogowego, będę mógł skorzystać
z przysługującego mi uprawnienia odwołania go z pełnienia ww. funkcji, podjąłem decyzję o powołaniu Pana Jana Sokoła na stanowisko mojego zastępcy.
Niestety moje obawy, co do ww. osoby potwierdziły się, o czym wielokrotnie była Pani przeze mnie informowana w formie pisemnej.
Zachowanie mojego zastępcy wskazywało, iż najwyraźniej chciał z WITD
w Lublinie zrobić swój prywatny „ folwark”. O zagadnienia
|
|
http://forum.gazeta.pl/forum/w,720,69778943,,Apis_kto_byl_na_ich_kursach_.html?v=2 |
|
To tutaj się schronił Pan Sokół, były wicewójt z Niedrzwicy Dużej. Niech społeczeństwu opowie jak za swojej kadencji wicewójta w Niedrzwicy Dużej wykupił działki w Strzeszkowicach ( przy planowanej obwodnicy), działkę przy projekowanej oczyszczalni ( a teraz gmina musiała się z nim dogadywać by przepuścił przez działkę rurę z projektowanej oczyszczalni), jak pomógł byłemu wójtowi w kampani wyborczej zgłaszając swój komitet PIAST DLA PRZYSZŁOŚCI. Jak chwalił Stronnictwo PSL "Piast" ............... |
|
http://firmy.gery.pl/firma4746539_9039_Gomulka_Tadeusz_Jurkowski_Cezary_Hurtownia_Wedlin.html
|
Strona 3 z 4
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|