Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
....a zamiast tunelu pod Racławickimi wiadukt lub wykop....
Wykop to ja robię ale ludziom z takimi durnymi pomysłami. To nie jest pytanie, czy tunel jest potrzebny, tylko skąd wziąć na niego kasę. Jest lista rzeczy/inwestycji, które muszą bezwzględnie zostać zrealizowane w Lublinie i dziwię się niektórym kandydatom, że tego nie rozumieją. Oto niektóre z tych inwestycji najwyższej potrzeby: 1) tunel pod Racławickimi 2) wiadukt nad Głęboką 3) przedłużenie Trasy Zielonej 4) przebudowa skrzyżowania na ul. Sikorskiego - koło McDonalds 5) przedłużenie Wrotkowskiej do Krańcowej 6) remont Krochmalnej i Diamentowej - obecny stan nawierzchni to po prostu skandal 7) przebudowa skrzyżowania Głęboka, Narutowicza, Nadbystrzycka z poszerzeniem Nadbystrzyckiej aż do ostatniego akademika PL 8) bezwzględne wprowadzenie strefy płatnego parkowania w Śródmieściu Jeśli jakiś kandydat przy pomocy swojego zaplecza politycznego będzie w stanie zrealizować minimum 50% z tej listy, to będzie miał prawie 100% gwarancję reelekcji. Ludzie pamiętają.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kandydat PiSiorstwa swierdził "że trzeba uwolnić miasto od korków" - "pasy jazdy wyłącznie dla autobusów" czyżby kolejny który z tej partii cierpiał na rozdweojenie jazdy, albo kolejny lider PiSu który nie posiada prawa jazdy stąd te odlotowe POmysły, które przyczynią sie jedynie do natężenia korków. PRECZ z PISEM!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dzisiaj zbawca z ministerstwa - Żuk nie popisał się - 0 konkretów, populizm, a gromkie brawo na potwierdzenie przez pana Gryza słow Żuka ze to były stracone lata mówiło samo za siebie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja dzisiaj widziałem tam tylko czcze gadanie, jedynym który opierał się na konkretach był p. Lech Sprawka i nie głupie wystąpienie zaliczył p. Wojciechowski, p.Sierakowska przebijała samą siebie - autobusy wożące rowery...p. Żuk i pozostała 2 panów - bez wyrazu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
" Co do szczegolowszych kwestii prosze pytac konkretnie vce prezydenta Fica" - panie Żuk to była porażka
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Uważam że w pierwszej kolejności trzeba pomyśleć o estakadzie nad ul.Głęboką i poszerzeniu ul. Sowińskiego i Poniatowskiego. Myślę że takie rozwiązanie rozwiąże problem w 90%. Z budową tunelu można się wstrzymać aż poprawi się inne beznadziejne komunikacyjnie miejsca w mieście: np. przedłużenie Krańcowej do Wrotkowskiej, trasy zielonej przynajmniej do Krochmalnej, Głębokiej do dworca PKP itd. Zastanawiam się też dlaczego nie można przedłużyć ul.Diamentowej do Abramowickiej. Myślę że takie rozwiązanie w miarę nie dużym kosztem mocno odciążyło by całą ul. Kunickiego, plac Bychawski i a nawet Piłsudskiego. Dodatkowo uatrakcyjniło by tamte tereny inwestycyjne i urbanistycznie. Pomijając taki drobiazg ja ułatwiło by wyjazd południowej części miasta w stronę Biłgoraja.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Oby Sprawka został prezydentem, bo każdy inny wybór to tragedia.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
xxx napisał:
Kandydat PiSiorstwa swierdził "że trzeba uwolnić miasto od korków" - "pasy jazdy wyłącznie dla autobusów" czyżby kolejny który z tej partii cierpiał na rozdweojenie jazdy, albo kolejny lider PiSu który nie posiada prawa jazdy stąd te odlotowe POmysły, które przyczynią sie jedynie do natężenia korków. PRECZ z PISEM!!!
Wiem, że jesteś chory na PiSoreksję. Podobno lekarstwem jest długotrwały kontakt z przedmiotem choroby. A więc na początek sPiS, odPiS, przePiS, jadłosPiS, jasPiS, PiSanka... Myślę, że 4 lata obcowania z PiSem powinny cię wyleczyć. Nie wiem czy jest sens tobie odpowiadać na ten post. Jednak inni być może też tak myślą. Przy większości inwestycji jest pewien schemat zachowania kierowców, który niedawno odkryli naukowcy. A mianowicie kiedy dobudowywany jest kolejny pas ruchu, na początku oczywiście zmniejsza się korek na tej ulicy. Jednak po pewnym czasie zauważa się tak samo długi sznur pojazdów, jaki był przed remontem. Powodem jest to, że kierowcy (zakładając, że teraz łatwiej się pokonuje dany odcinek trasy) częściej wybierają samochód lub zmieniają trasę na tą "po remoncie". Skutek jest jedynie taki, że przybywa kolejny pas ruchu... Sytuacja analogiczna: Droga zamykana dla kierowców (na zachodzie posuwano się do takich restrykcji). Mogą się poruszać tylko pojazdy komunikacji miejskiej. Na początku ludzie się buntują, próbują łamać zakaz wjazdu. Jednak po pewnym czasie widzą, że to nie przynosi żadnego skutku, a przy okazji zauważają, że mogą tam dojechać autobusem. W dodatku dużo szybciej niż to było samochodem, stojąc w korku. Inni ludzie, bardziej przywiązani do swoich samochodów, wybierają drogi naokoło, biegnące poza centrum. Skutek jest taki, że po jakimś czasie sytuacja się stabilizuje i kierowcy znajdują dla siebie alternatywne rozwiązania, mimo wyłączenia z ruchu całej ulicy (która teraz służy mieszkańcom w dużo przyjemniejszy sposó. Wniosek: Poruszanie się po ścisłym centrum powinno być maksymalnie ograniczone. Jednak rozwiązania przyjęte w miastach europejskich (całkowity zakaz wjazdu do centrum, zamknięte pojedyncze ulice dla transportu indywidualnego czy wjazd do centrum za opłatą) rozpętałyby prawdziwą burzę. Łagodniejszą formą są nieliczne, płatne parkingi w centrum (w zamian za wielkopojemne parkingi na obrzeżach miasta, przy drogach wjazdowych), uspokojenie ruchu poprzez strefę ograniczenia prędkości, faworyzowanie komunikacji miejskiej poprzez buspasy, cykle świateł regulowane przez kierowców autobusów/ trolejbusów. Lubelska komunikacja miejska ma wiele wad (przepełnienie w godzinach szczytu, stary tabor). Dlatego władze miasta powinny skupić się bardziej na poprawie tego stanu rzeczy. Zupełnie nie rozumiem decyzji poprzednich władz o marginalizacji komunikacji zbiorowej w życiu codziennym miasta. Chodzi między innymi o wieloletnie zaniedbania taborowe, które jednak w ostatnim czasie udało się w pewnym stopniu podreperować. Jednak przede wszystkim chodzi o zupełne wyrzucenie trolejbusów poza ścisłe centrum. W nowoczesnym mieście taka sytuacja byłaby nie do pomyślenia. Absolutnie nie przemawiają do mnie argumenty wzięte z kapelusza, "na odwal się" typu "nie bo nie", "nie bo brzydkie"... Trakcja trolejbusowa powinna być wizytówką Lublina, nieodłącznym elementem reprezentacyjnej części miasta. Proszę kandydatów na prezydenta miasta Lublin o przedstawienie swoich planów dotyczących trakcji trolejbusowej, szczególnie w ścisłym centrum, oraz argumentację
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak patrzę na ter ryje głodne kasy to mi się chce żygać, o ku***... już żygam.... bleeeeeee....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tylko Lech Sprawka - jedyny kandydat z rozsądnym programem i chęcią do zamian - reszta to wypaleni politycy z pod znaku Millera i Palikota.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Krytykujecie Sprawkę to podajcie rozwiązanie tragedii komunikacyjnej w ty mieście. Jeżeli człowiek proponuje to trzeba się nad tym zastanowić - reszta nie ma nawet mocy zakomunikować nam swój program...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tak jest zróbmy bus pasy. na poczatek na ul Narutowicza wydzielić pas ruchu, tez Krakowskie wydzielić pas ruchu a co! I 3 maja tez pas ruchu wydzielić. Jakim trzeba być idiotą by takie pomysły proponować? Żeby robić bus pasy trzeba mieć do tego odpowiednie drogi z kilkoma pasami ruchu. W Lublinie wiejskiej metropolii dróg z 2 pasami jest jak na lekarstwo więc o czym tu mowa? Problemy komunikacyjne można latwo roziwazać, ale żeby to wiedziec trzeba zć miasto, jego plan i miejsca gdzie są korki. Ale przeciez prezio jak jedzie do Urzędu na 9 to już korków nie ma i skąd biedak ma wioedzieć takie rzeczy? Przedłużenie Zielonej raz remont Krochmalnej i zrobienie z niej 2 pasmówki dwa most na Głebokiej 3 ponowny remont Poniatowskiego i zrobienie 2 pasów (bo to co zrobili to skandal i za to powinno sie wisieć) 4 remont nowego światu i zrobienie jednego pasa więcej 5 budowa bądż wiaduktu bądź tunelu z JP2 na Wrotkowską 6
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W debacie przeddwyborczej dobrze wypadł Pan Wojciechowski, na pierwszy rzut oka widac ż ebył merytorycznie przygotowany do wystapienia, żuk i sprawka troszkę się pogubili, byli zbyt "nudni", szczególmnie kandydat PIS-u natomiast pani sierakowska improwizowała totalnie. pozostali kandydaci bezbarwni. Ogólnie poziom bardzo przeciętny
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Po co Sprawka się wysila, przecież jego kolega z listy Pruszkowski już to obiecywał 8 lat temu !!!! Nikt ci tyle nie da co pis obieca ! Ha ha !!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To ciekawe gdzie wszystkie obietnice Wasilewskiego i ściśle współpracującego z nim Żuka - ludzie otwórzcie oczy Żuk wczoraj nie za bardzo wiedział co chce powiedzieć, a co do zarzutów do pracy magistratu nawet nie próbował się bronić.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bardzo podobało mi się stwierdzenie Lecha Sprawki, że nie można do samorządu wprowadzać podziałów politycznych i takim chce być prezydentem, jedyny sensowny człowiek w tej ekipie kandydatów.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mnie podobała się postawa Pana Sprawki. Jest rzeczywiście mało porywającym mówcą jednak jego zalety to chęć działania, uczciwość, pracowitość i mnogość dokonanych osiągnięć czym reszta kandydatów nie potrafi się pochwalić. PO powinna się w ogóle schować za ostatnie 4 lata rządów w mieście i województwie. Jako Lubelak nie dam już więcej PO szansy i myślę że reszta rodowitych Lublinan którzy chcą dobrze dla ich miasta myśli podobnie. Większość polityków napływowych z PO patrzy tylko na kasę i traktuje Lublin jako krowę dojną. Tylko najpierw ją nakarmcie a później dojcie. Lublin usycha w oczach, przedsiębiorstwa upadają, inwestorzy omijają szerokim łukiem. Niby marszałek i prezydent z PO a więcej chełm i lublin zrobił dróg niż lublin. Tak samo w innych dziedzinach. Czym tutaj chcecie się chwalić. Dajecie nowego kandydata z PO to tak jakbyście się przyznali że poprzedni wogóle się nie sprawdził. JA WAM JUŻ NIE WIERZĘ I MYŚLĘ ŻE RESZTA LUBELAKÓW WAM TEGO NIE ZAPOMNI. Wróćcie do swoich wiosek i tam możecie tą swoją politykę prowadzić ale nie doprowadzajcie do upadku miasta wojewódzkiego. Żal...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Panie Wojciechowski, to gdzie będziemy sypać kolejny kopiec ku czci czegoś tam?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W Europie się nie ogranicza ruchu w centrum miast tylko - jeśli już - robi się deptaki spacerniaki coby miło się chodziło człap człap. Jeśli droga/jezdnia prowadzi przez centrum to chyba logiczne jest iż jest ona tam po to aby po niej użytkować własne auto także. Zlikwidować kompletnie płatne parkowanie! Zamiast tego podnieść ceny biletów MPK. Kto pierwszy na parkingu ten lepszy i kropka. Płacę wystarczająco dużo podatków na miasto, drogi, ulice, przechodniów itp. i proszę nie utrudniać mi korzystania z tego na co sobie zapracowałem. Chcę do centrum do pracy jeździć własnym autem stojąc w korkach i proszę mi tego nie zakazywać i nie wmawiać jakiejś chorej ideoekosrekologicznej propagandy, bo jakiś urbanista planuje sobie zmienić wskaźnik przepustowość ul. 3 Maja z 40 aut/min do 41. Dosyć tej paranoi. Powiedział ktoś coś o przyciąganiu kapitału i pomysłach na komunikację ze światem? Nie! Tylko lokalniutkie sprawy typu dziura w płocie i kupa za płotem. Nie zamierzam jeździć zapoconymi, zatłoczonymi autobusami przepchanymi okserowanymi studentami bredzącymi o ćwiczeniach i ćwiczeniowcach.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
karolinka napisał:
Wykop to ja robię ale ludziom z takimi durnymi pomysłami. To nie jest pytanie, czy tunel jest potrzebny, tylko skąd wziąć na niego kasę. Jest lista rzeczy/inwestycji, które muszą bezwzględnie zostać zrealizowane w Lublinie i dziwię się niektórym kandydatom, że tego nie rozumieją. Oto niektóre z tych inwestycji najwyższej potrzeby: 1) tunel pod Racławickimi 2) wiadukt nad Głęboką 3) przedłużenie Trasy Zielonej 4) przebudowa skrzyżowania na ul. Sikorskiego - koło McDonalds 5) przedłużenie Wrotkowskiej do Krańcowej 6) remont Krochmalnej i Diamentowej - obecny stan nawierzchni to po prostu skandal 7) przebudowa skrzyżowania Głęboka, Narutowicza, Nadbystrzycka z poszerzeniem Nadbystrzyckiej aż do ostatniego akademika PL 8) bezwzględne wprowadzenie strefy płatnego parkowania w Śródmieściu Jeśli jakiś kandydat przy pomocy swojego zaplecza politycznego będzie w stanie zrealizować minimum 50% z tej listy, to będzie miał prawie 100% gwarancję reelekcji. Ludzie pamiętają.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: