Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Nie rozumiem jaki jest sens stosowania zwrotów branżowych, nazw technicznych w artykułach informacyjnych. Zamiast EZT napisać elektryczny skład, elektryczna lokomotywa z zespołem wagonów, ... . To samo z EN57, musiałem sprawdzić co ten symbol oznacza. Podstawa dobrej prasy skierowanej do wszystkich, to zrozumiałe teksty dla większości czytelników, nie dla określonej grupy. Pozdrawiam
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co prawda to prawda, z niektórych artykułów nic sie nie dowiadujemy. Niedawno czytałem informacje z meczu ale pismak chyba zapomniał napisac jakim wynikiem sie skończył dowiedziałem sie tylko ze dziewczyna lidera biła brawo z trybuny, a jego kolega z zespołu od nastepnego sezonu zagra w innym klubie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
rzecznik kolejowy odpowiada swoim językiem, dziennikarzyna rejestruje , potem powtarza , i tyle
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wcale się nie dziwię, że własnie na tym przejeździe miało miejce takie zdarzenie. Zatrzymując się przed torami po prostu nic nie widzisz i tak naprawdę, dopiero wjeżdzając na tory możesz zobaczyć czy nie zbliża się jakiś pociąg. O tyle dobrze, ze nie jeżdżą tamtędy pociągi dalekobieżne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...