Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Nie rozumiem jaki jest sens stosowania zwrotów branżowych, nazw technicznych w artykułach informacyjnych. Zamiast EZT napisać elektryczny skład, elektryczna lokomotywa z zespołem wagonów, ... . To samo z EN57, musiałem sprawdzić co ten symbol oznacza. Podstawa dobrej prasy skierowanej do wszystkich, to zrozumiałe teksty dla większości czytelników, nie dla określonej grupy. Pozdrawiam
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Co prawda to prawda, z niektórych artykułów nic sie nie dowiadujemy. Niedawno czytałem informacje z meczu ale pismak chyba zapomniał napisac jakim wynikiem sie skończył dowiedziałem sie tylko ze dziewczyna lidera biła brawo z trybuny, a jego kolega z zespołu od nastepnego sezonu zagra w innym klubie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
rzecznik kolejowy odpowiada swoim językiem, dziennikarzyna rejestruje , potem powtarza , i tyle
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wcale się nie dziwię, że własnie na tym przejeździe miało miejce takie zdarzenie. Zatrzymując się przed torami po prostu nic nie widzisz i tak naprawdę, dopiero wjeżdzając na tory możesz zobaczyć czy nie zbliża się jakiś pociąg. O tyle dobrze, ze nie jeżdżą tamtędy pociągi dalekobieżne.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: