Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Jestem rolnikiem i faktycznie zajęcy jest coraz mniej, ale za to jastrzębi o wiele więcej, czasami jak się widzi to na niebie im już miejsca brakuje na kręcenie tych swoich kółek:)). Jeżeli drapieżnik jest pod ochroną to nie jest dziwne, że po pewnym czasie zwierzyny łownej zabraknie no i jeszcze nasi "kochani" pseudomyśliwi oni już zapomnieli, że mieso w sklepie można kupić!!! Z innej beczki, pamiętamy wszyscy jak pełną ochroną objęto bobry i jak to się skończyło, nie jestem przeciwko ochronie pewnych gatunków, ale to trzeba kontrolować, jak się już bawimy w Boga to chociaż róbmy to z głową!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wydaje mi się, że główną przyczyną "ginięcia" zajęcy, bażantów i kuropatw jest nadmierna populacja lisów, która rozrosła się po regularnych corocznych szczepieniach lisów przeciw wściekliźnie. Te akcje szczepień kosztują grube pieniądze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To jest wysysanie kasy podatników! Najwpierw wystrzelali zające a teraz za państwową kasę wypuszczają hodowlane z klatek, które na wolnosci nie dotrwają nawet roku. Najwpierw Urzad Marszałkowski zapłacił prawie 100 tysięcy za plan poprawy ilosci zwierzyny drobnej, który jest wielkim bublem a teraz trwoni naszą kasę na propagandowe działania. A my płacimy podatki dofinansowując hobby panów z flintami czyli buców z piórkiem w zielonych kapelusikach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zajęcy coraz mniej, bażantów również za to coraz więcej kół łowieckich i kłusowników!
Zgłoś do moderatora
Cytuj