Szanowni Państwo,
Katedra Marketingu Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie przeprowadza badanie dotyczące zwyczajów i warunków zakupowych nabywców produktów powszechnej konsumpcji (artykuły żywnościowe, kosmetyki, chemia gospodarcza, artykuły papiernicze) w różnych sklepach. Badanie obejmuje różne typy gospodarstw domowych, prosimy o udzielenie odpowiedzi na pytania w kwestionariuszu przez osobę (osoby) najczęściej dokonującą/ce zakupu artykułów codziennego użytku.
Badanie jest anonimowe i służy wyłącznie celom naukowym. Udzielenie spontanicznych odpowiedzi na poniższe pytania zajmie Państwu ok.10 minut.
Z góry bardzo dziękuję za udział w badaniu i poświęcony czas.
http://www.ankietaplus.pl/s/38474JYE
|
|
w kwestii zwyczajów zakupowych to jedną z ważnych determinant jest cena i dostępność. a ciekawym źródłem informacji są haule zakupowe zamieszczane na prywatnych kanałach youtube. ja często dzielę się z moimi widzami opinią o zakupach oraz sklepach, które odwiedzam. ostatnio był to wielkopiwierzchniowy sklep selgros, do którego nie wszyscy maja dostęp - albo nawet świadomość iż może tam kupować zwyczajna osoba nie posiadająca firmy.
***s://youtu.be/crcg1yai4uo
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|