Ale czym pojedziemy te 160 km/h?! Chyba nie tymi zdezelowanymi składami sprzed 30 lat? Dla dwóch Darthów opłaci się remontować? Poza tym odcinek Otwock Warszawa jest całkiem niezły w porównaniu z resztą trasy. Z tą komunikacją zastępczą Puławy Łuków to niech sobie darują. Jest masa przewoźników samochodowych wprost do Warszawy - ma ktoś jechać ponad dwie godziny do Łukowa, a potem drugie dwie z Łukowa do Wa-wy, to pojedzie w 2,5 bezpośrednio.
|
|
Po cholerę ta modernizacja jak nie będzie nowych Dartów. Te złomy co są w PKP nie popędzą tych 160 km/h.
|
|
A gdzie flagi unijne. Pieniądze pochodzą z UE.
|
|
A po jaki w$$ flagi unijne? Pieniądze pochodząca z budżetu UE, na który Polska również łoży.
|
|
Bosze, co za cyrk.
|
|
UE jest niegospodarna, wymaga rycia torów w dobrym stanie np. odcinek Puławy Miasto - Dęblin ma prędkość około 150, więc po co go rozgrzebywać? Chyba że chodzi o to by ja najwięcej kasy trafiło do ... Niemiec, z 1 euro ponad 80 centów wraca do Berlina. Podsumowując, głupota.
|
|
Czyli co mega przekręt pendolino jeździ z takimi samymi czasami co polskie DARTY? Czemu NOWAK jeszcze nie siedzi?
|
|
Jak to nie będzie nowych składów. Może te z Siedlec kupią?
|
|
SEKCJA SP GENERAŁA ROBIONA W LUBLINIE - DZIENNIK ZAMKNAŁ OCZY? NIEWYGODNE WYNIKI? NIEPOPRAWNE POLITYCZNIE?
|
|
160 km to na tej trasie mogły jeździć parowozy w 1870r. Już wtedy trasa do warszawy trwała 2h. I bez kilku miliardow i dopłat unijnych. Jak na obecne i przyszłe czasy to jest żałosna prędkość!!!
|
|
Ktoś tu się zagalopował pisząc o parowozach z 1870r rzekomo osiągających wielkie prędkości. Informuję że najszybszy w historii polski parowóz Pm36 skonstruowany w 1936 roku osiągał maksymalną prędkość 130km/h a przy tym zbudowano tylko 3 sztuki. Wiekszość przedwojennych pociągów pospiesznych prowadziły parowozy Pt31 osiągające maksymalnie 110km/h.
|
|
Jako lubelak twierdzę, że... To za mało! PKP jak zwykle: nie zadaszy nam peronów Dworca Głównego, bo pieniądze wydali na dach Łódź Widzew. A prędkość to powolność. Żądamy minimum 250km/h. NOW!
|
|
Jak ten skąpy Rząd chce niwelować różnice pomiędzy Polską A, a Polską B. Gdy z obydwu stron Wisły robią tą samą prędkość, a do tego na zachodzie lata wcześniej? Jak mamy nadgonić dystans? Zerwać umowę z PKP, i niech Marszałek Sosnowski podpisze Nową Umowę z Deutsche Bahn, oni to zrobią kilkadziesiąt kilometrów szybciej i lepiej niż marnotrawne PKP.
|
|
Czy za 4 miliardy nie lepiej było wybudować linię po nowej trasie? Był chyba taki projekt Lublin - Puławy - Kozienice - Warszawa.
|
|
Tempo ślimaka. Remont będzie trwał tyle co budowa w XIXw.
|
|
Mam takie nielogiczne pytanie... a jaką maksymalną prędkość można będzie osiągnąć na tych torach? I o ile wzrosłaby cena biletu? Bo ja na swoich oponach mogę jechać 190km/h, a auto ledwie zipie przy 180km/h i żre 10l/100km. Tylko z głupoty zwalniam do 140km/h, bo i ciszej, i oszczędniej 6,5l/100km. No, ale wiem, że światli i mONdrzy gimnazjaliści, by wsiadali do Pendolino z prędkością 250km/h płacąc za to 100% więcej za bilet. Chyba, dlatego Concord nadal sobie lata... a może nie lata? Ciekawe dlaczego?
|
|
Pendolino jeździ 220 km/h między Krakowem a Warszawą, Dart 160 km/h. Więc darujcie sobie tę propagandę. A co do modernizacj, to szkoda, że płaski odcinek Dęblin - Pilawa nie jest robiony na 200km/h. Ale dobre i 160 km/h |
|
I po co zmyślać?? Pendolino może jedzie 200 km/h ale na odcinku góra 80 km, na pozostałych do 160. 220 nigdy nie jezdziło poza testami. |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|