I jak zwykle brak autobusów na liniach 15 i 40. Pogratulować ZTM-owi. Wstyd!
|
|
No no. 12 zł na rękę za tak mało odpowiedzialną pracę, jaką jest praca Kierowcy autobusu. Kuszące. Chyba rzucę swoją aktualną pracę.
|
|
Panie Fulara a jak tam Pana plany zakupowe. Czy nadal korzysta Pan z podwykonawców prywatnych i czeka na darowane autobusy z ZTMu?
|
|
a MPK znowu liczy na drapane? Może miasto coś kupi albo z projektu skapnie?
|
|
Linia z Gęsiej na 3-go Maja bezpośrednia jest potrzebna i nocny na gesia
|
|
Niech MPK uważa bo to są chyba pierwsze kroki do likwidacji miejskiej firmy
|
|
a może w ramach ukłonu w stronę pasażerów należy obniżyć ceny biletów miejskich,więcej ludzi iw autobusach to mniejsze korki na ulicach
|
|
Ty chyba nie wiesz co piszesz: praca na zmiany, częste wstawanie bladym świtem, korki, pasażerowie obwiniający za wszystko kierowcę, stłuczki na mieście, L-ki, niedzielni kierowcy, sebixy w BMKach - można by wymieniać długo - to mało stresujące? Poza tym jak masz stłuczkę czy wypadek jestes pierwszy na liście oskarżonych (przykład wypadku z dzieciakiem na hulajnodze). Każdy chciałby pierdzieć w stołek i za nic brać kasę ale tak sie nie da. |
|
Super wiadomosc. Szkoda tylko ze auta zarejestrowane w Warszawie- kolejne pieniadze odplyna z prowincji do stolycy
|
|
|
|
Żuk i wszystko jasne
|
|
brawo Lublin! brawo Żuczek!
|
|
super wiadomość, w ciągu kilku lat przestarzały tabor zamienił się w jeden w najnowocześniejszych w kraju
|
|
A czemu nie POLSKIE SOLARISY ? Przypadek ? ... ;/ ...
|
|
Filmik i podkład oraz miasto pokazane w tym filmiku są po prostu świetne!
|
|
No to się nie dziwię, że problemy ze znalezieniem kierowców płaca praktycznie podobna co w Biedronce czy Lidlu na kasie. Tyle, że tam nie odpowiadasz bezpośrednio za zdrowie i życie często stu-kilkudziesięciu osób.
Zobaczycie, że za max 2-3 lata jak te starsze roczniki kierowców odejdą na emeryturę to większość kierowców w komunikacji miejskiej to będą Ukraińcy.
|
|
A we wcześniejszym artykule bodajże z 25.10 mowa była o tym, że "ZTM nie wyklucza, że zrezygnuje z części zmian, które miały się spodobać pasażerom". W tym artykule nie ma już o tym mowy o tym, jak już się wcześniej napisało "A" to teraz trzeba napisać "B", a te artykuły to takie błądzenie od szczegółu do ogółu, a koniec końców nic się człowiek nie dowie. Nowy tabor był jak najbardziej potrzebny, może chociaż parę tych zdezelowanych Jelczy zniknie, także jak najbardziej to doceniam
|
|
brawo? firma z Warszawy policzy za kurs w komplecie a w rzeczywistości pasażerow obsłuzyłby jeden autobus 17osób no moze 35osób, ciekawe ile Żuczek wzioł za dogadanie sie ;) z warszawiakami bo jakoś juz jedna firma ze stolicy ustalała rozkłady jazdy w Lublinie(cena za rozkłady ok 75tys) |
|
Co to za Szef Lublina jak nabija kabzę warszafiaczkom. Szykuje się tak jak Walerka Suchotyłkowa na angaż do warszafki. Jak POgonią Hanę Wałtz to droga prosta. Cały Lublin to domena BUDIMEXU z warszafki. Stadion , basen, Sąd na Krak, Pl. Litewski, Tereny po Drukarni na rogatce Lubartowskiej a teraz doszły z warszafki busy. I nie dziwota, że Brukselka oceniła, że region Lublina to największa bida w UE nie licząc Rumuni i Bułgarii. Jaki Pan taki kram. Chociaż w maglu baby gadały, że Łysoń kilka lat brał lewiznę z PZU. Sam dba o swoją kieszeń a Lublinian ma w d....
|
|
po co się napisać że hajsy do Warszaffki lecą jak wiadomo jak wyglądają przetargi - ten kto zrobi najtaniej wygrywa i ot wszystko... jakby była jakaś lubelska firma która by zaoferowała lepsze warunki finansowe (czyli jeździła taniej) to by wygrała.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|