Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

523 nowe słupki-głupki na trasie Piaski-Łopiennik

Utworzony przez kierowca bombowca, 23 lipca 2011 r. o 08:21 Powrót do artykułu
W przyszłym tygodniu będę jechał tamtędy swoją Scanią to oczywiście przeprowadzę akcję "słupko-głupkobranie" pozdro dla normalnomyślących
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak jakiś ominiesz to ja swoją scanią poprawię
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w latach 2006-2009 była "beznadziejna nawieszchnia" to i wypadkowość większa. A podobno GDDIA nie ma kasy a tu 86 tyś siup znalazło się, lepiej by za te pieniądze troche inne odcinki połatali
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
drogi trzeba budować dwupasmowe a nie takie bzdetne GŁUPKI. Dymisja natychmiastowa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I wszyscy się ucieszą, a najbardziej ten, kto wybrał tego a nie innego dostawcę. 170 zł za kawałek byle jakiego plastiku z czarną odłażącą taśmą odblaskową to biznes lepszy niż pole naftowe
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Manipulacja faktami? Czy w latach 2006-2009 droga na odcinku "słupko-głupowym" była przebudowana? Czy była zmieniona organizacja ruchu na taką jak jest teraz? Czy były wybudowane drogi dojazdowe? Porównanie miałoby jakikolwiek sens gdyby porównywać do ilości wypadków kiedy droga była przebudowana, kiedy była "podwójna ciągła" tak jak teraz, tylko bez idiotycznych słupków. Ciekawe ile firm takie słupki produkuje. Czy oby to nie jest jedna firma. Żeby nie okazało się, że przetargi na dostawę słupków-głupków są podobne do przetargu na samochód, jaki ostatnio był rozstrzygnięty w Porcie Lotniczym Lublin.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czytelnik napisał:
Manipulacja faktami? Czy w latach 2006-2009 droga na odcinku "słupko-głupowym" była przebudowana? Czy była zmieniona organizacja ruchu na taką jak jest teraz? Czy były wybudowane drogi dojazdowe? Porównanie miałoby jakikolwiek sens gdyby porównywać do ilości wypadków kiedy droga była przebudowana, kiedy była "podwójna ciągła" tak jak teraz, tylko bez idiotycznych słupków. Ciekawe ile firm takie słupki produkuje. Czy oby to nie jest jedna firma. Żeby nie okazało się, że przetargi na dostawę słupków-głupków są podobne do przetargu na samochód, jaki ostatnio był rozstrzygnięty w Porcie Lotniczym Lublin.
A jak inaczej uzasadnić zakup za 200 zł czegoś co jest warte 30 zł nie manipulując faktami?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A teraz nocą przejedzie jeden złośliwy kamazem i skosi 86 tysięcy w 3 minuty. Jak widzę taką sumę za plastikowe SŁUPKI, to czuję się okradziony jako podatnik...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zamiast zbudowac dwie jezdnie dwupasmowe to stawiaja jakies przydrogie slupki.. jak latwo wydawac nie swoje pieniadze...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Malowanie dziur białą ,żóltą farbą, słupki głupki, a remonty idą ślanmazarnie...Coś tu nie gra.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Powinny być w jezdni zamiast słupków stalowe bariery na trasie gdzie jest tyle wypadków bo chamy pokupiły se stare Bety i Audiki lekko przechodzone z Nimiec i zapie...r.aa.la.ja ile fabryka dała razem z braćmi z Ukrainy którzy są jeszcze większymi dzikusami na drodze niż LZ LKS i LC. Tak dzikusy nauczcie się najpierw cywilizacji, a potem jedźcie na porządne drogi. Podatnicy to niepotrzebnie płacą nie na te plastikowe słupki, bo może niejednego one zatrzymają, ale na te karetki co tam jeżdżą zbierać te wypadki i helikoptery co tam latają...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brak ofiar jest wart każdych pieniędzy! Być może słupki uratowały i wasze życie, uniemożliwiając pajacowi z przeciwka wyprzedzanie na podwójnej ciągłej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Maran napisał:
Brak ofiar jest wart każdych pieniędzy! Być może słupki uratowały i wasze życie, uniemożliwiając pajacowi z przeciwka wyprzedzanie na podwójnej ciągłej.
Chyba mamy odpowiedź na pytanie kto produkuje te słupki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Te słupki nie mają sensu! droga jest wąska i w przypadku pojawienia się na drodze z nednym pasem ruchu w dodatku bez pobocza (Fajsławice- Łopiennik, Fajsławice - Paiski) pojazdu wolnobierznego robi sie ogromny korek a samochody dojeżdżające z tyłu z dużą prędkością w łatwy sposób wpadają na siebie. potrzebne są drogi dla ruchu lokalnego! koszt takiej drogi po obydwu stronach pasa nie powinien być duży i spowoduje zaoszczędzenie 86 tys zł!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jedna sprawa to koszt (nie muszą tyle kosztować ani stać tak gęsto a druga to skuteczność, moim zdaniem dają one więcej niż patrol policji, bardzo ciekawe, że tylko w tym regionie są tacy deb***e, kŧórym w ogóle przychodzi do głowy koszenie tych słupków, skąd się takie barachło bierze, zadupie Europy, sowieckie myślenie sowieckich tępaków, do kołchozów hołoto i tyle w tym temacie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a propos Ukrainy , dlaczego policja drogowa nie kontroluje zachowania ukraińskich kierowców na trasie Chełm - Lublin , i to zarówno tirowcó jak i i samochodów osobowych , jeżdżą jak piraci , znaki poziome i pinowe nie dla nich , niech ktos wreszcie zapanuje nad tym odcinkiem drogi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
@Michał - a ja sie czuje okradziony jak przez jakiegos deb***a ktory wyprzedzal na podwojnej ciaglej z mojejgo zusu i podatku ida pieniadze na ludzi poszkodowanych w wypadkach. Policz sobie ile kosztuje wyleczenie 21 osob i ewentualne pozniejsze ich utrzymanie i gwarantuje Ci ze wychodzi duzo wiecej niz 100tys roczne. GG zgadzam sie z Toba. Pochodze z Lublina. Pracowalem jako kierowca i jezdzilem po Polsce. I w wiekszosci wojewodztw sa takie slupki i nikt ich nie kosi. Pamietam w 2006r jechalem nad moze. Pierwszy wypad poza wojewodztwo w trase. i nie pamietam dokladnie gdzie to bylo ale wychylam sie zeby wyprzedzac a tam slupki. Uwazam ze to bardzo dobre rozwiazanie. Mieszkam za granica teraz i kultura jazdy jest tu zupelnie inna. I bardzo latwo rozpoznac polaka za kierownica, nie ktorym po czasie przechodzi. Nie bez powodu polacy uchodza za najniebezpieczniejszych kierowcow w europie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Powinni postawić ścianę z żelbetu, odpowiednio mocno zazbrojoną, żeby każdy deb*** w scanii lub w odwijanej ze słupa beemce mógł się rozstać ostatecznie z możliwością dalszego powodowania zagrożeń na drogach w Polsce i wszędzie indziej. Stan dróg to problem - ale stan dróg nie jest usprawiedliwieniem monstrualnej głupoty polskich kierowców.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Poczekajmy do zimy,a moja SCANIA z plugiem wygarnie wszystkie i bedzie po ptokach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kierowca bombowca napisał:
W przyszłym tygodniu będę jechał tamtędy swoją Scanią to oczywiście przeprowadzę akcję "słupko-głupkobranie" pozdro dla normalnomyślących
)) no i znajdzie się taki jeden z drugim "scania" przygłup,który myśli że jest zabawny bo rozjedzie słupki. Widać po Twojej wypowiedzi, że tą scanią to jeździsz wokół komina, bo w całej Polsce są takie słupki- tylko tam ich nikt nie rozjeżdża,bo jest inna mentalność. U nas jak ktoś powyżej napisał to kolchoz, ci 'kierowcy' to na pewno byli traktorzyści, którzy przesiedli się do większych pojazdów i udają ważniaków, a jak wszyscy widzą są zwykłymi pastuchami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...