No oczywiście to poco budować autostrady czy drogi ekspresowe jeśli według tej eminecji to nic nie zmieni?
|
|
"– Drogowcy lepiej rozwiniętych miast wiedzą, że, paradoksalnie, poszerzanie ulic nie zmniejsza zasadniczo korków, bo przyciąga kolejne samochody – ocenia Skrzypek" --- GDZIE MYY ŻYJEMYY!!! JA MAM JESZCZE LEPSZY POMYSŁ: PRZEBUDOWAĆ WSZYSTKIE DROGI NA JEDNOPASMOWE, A CO DOBRA ZMIANA...
|
|
Kto prosił aktywistów o zdanie? Jaka jest ich legitymacja do komentowania?
|
|
Czepianie się aby się czepić.
|
|
To może w ogóle nie budować ścieżek rowerowych skoro PR nic nie pasuje?
|
|
Projekt przedstawiony przez miasto jest bardzo dobry. Już teraz Racławickie nie są wypchane do maksimum, więc twierdzenie, że po remoncie będzie tam wjeżdżać jeszcze więcej samochodów to zwykła bzdura.
|
|
Nie ma gorszego dziadowstwa niż jakieś niszowe organizacje zatruwające życie. Dać im jakiś grancik i niech spadają. Przecież o to im chodzi.
|
|
Jeszcze będziecie płakać jak zrobią buspasy.
|
|
Buspasy to podstawa jeśli się myśli o rozwijaniu i generalnie stawianiu na komunikację miejską.
|
|
Narobią syfu z tą przebudową, buspasami i ścieżkami i będzie gorzej niż teraz. A argumentacja, że "teraz już późno i nie zmieniajmy nawet najgorszej koncepcji", to upośledzona logika. Faworyzuje się system zbiorowej komunikacji chociaż jest kiepski i drogi oraz rowerzystów, mimo, że tylko część osób może się rowerem poruszać do pracy i to przez kilka miesięcy. A ludzi w samochodach to się traktuje jak burżujów z kaprysami. Tak, w śnieżycę zawiozę żonę i dziecko na rowerze, albo autobusami z dwoma przesiadkami za ok. 40 zł dziennie.
|
|
Po prostym remoncie autobusy dalej będą stały, zamiast jechać. Pieniądze w błoto, pomijając jako taką wymianę nawierzchni.
|
|
Wcale tak fajnie się nie przechodzi po długich przejściach znajdujących się przy Racławickich, w okolicach Saskiego to wręcz katorga, wysepki mogłyby to zmienić
|
|
Narobili tych pseudo ścieżek, które przez większość roku są bezużyteczne z powodów pogodowych. Pasy rowerowe ze studzienkami i dziurami. Kpina w imię jakich ekoterrorystycznych urojeń. Zamiast na najbardziej niebezpiecznych ulicach zezwolić na ruch pieszo rowerowy na chodnikach ( z bezwzględnym pierwszeństwem pieszych) to wydaje się dziesiątki milionów na ścieżki takie jak wzdłuż obwodnicy na wysokości Skansenu kończące się w krzakach.
|
|
wysepki dla pieszych na wąskiej ulicy? BZDURA. Lewoskręty na jezdni o jednym pasie wszak jeden ma być buspas? BZDURA. Teraz pomyślcie- gdy z dwu pasów jeden dla autobusów a drugi dla lewoskrętów to jak ma odbywać się ruch na wprost? Zresztą gdy skrzyżowania występują co 100 metrów to jaki jest sens robić buspasy gdy na nich praktycznie będą ustawiały się prawoskręty.
|
|
miały być parkingi przesiadkowe i gdzie są, z chęcią zostawię samochód na granicy miasta i wsiądę do autobusu, wiele innych osób też by tak robiło
|
|
wąskiej ulicy? po dwa pasy z każdej strony to dla ciebie wąska ulica? nie kpij
|
|
gdyby zrobiono 3 pasy ruchu w jedną stronę to można sobie tą przebudowę wyobrazić i to miało by sens. Inaczej będą pieniądze wyrzucone w błoto jak na "inteligentny system kierowania ruchem".
|
|
w sumie będą po 3 jak dobudują lewoskręty |
|
co ci jako pieszemu zmienią wysepki na środku jezdni? Będziesz tam odpoczywał?
Sama taka wysepka znacznie tamuje i spowalnia ruch poprzez zwężenie jezdni do jedneho pasa.
|
|
Porozumienie Rowerowe to 3 panów, którzy powinni sobie znaleźć normalną pracę. Tak samo zresztą jak Szymuś P.
|
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|